Zatimco kdyz jsem potkal sam sebe, tak se mi prinejhorsim ztratilo par ozbrojenych vesnicanu a pokracovalo se dal.
Co se vetve tyce - ma sileny pocet bonusovych jednotek, dobry hlavni stit, hodne jednotek s dobrym poskozenim (+3x slayer), specialni jednotku, co odebira ohnivy stit, chytre postavenou iniciativu, aby jednotky utocily v tomto poradi:
- obe Ledove hvezdy (pokud nebyla jednotka dostatecne vymlacena v predchozim kole, mag ledu ji odebral ohnivy stit)
- oba Samani ledu
- Ledovy valecnik
- Sestra ledu / ledovy vlk
- Snezny vlk
- Mag ledu / Aetheruv verny / Vyznavac boha ledu / Zasvecenec boha ledu
Aetherovi verni chapu spis jako jednotku silnou v zacatku, ktera se po dokonceni vetve prehodi na zalozni stit, kdyz se nepritel dostane k dulezitejsim jednotkam.
Co se poctu jednotek v teto branchi tyce, mame:
- Levnou moznost Aetherovo vernych (33g+1 clovek) a nebo drahe vyznavace (250g) + zasvecence (2 extra stity, ktere maji nejakou utilitu ve zpomalovani jednotek).
- Ledove valecniky (250g + 10 lidi) + sestry ledu + maga ledu (u toho by byl zazrak, kdyby jich hrac mohl naverbovat tolik, aby stitovali pred hvezdami), velemag ledu (nic tankovat nebude, ale docela hodne muze pomoci teto vetvi, ktera uz takhle ma iniciativu 7-12)
- Samany + hradby (x2, protoze jdou vylepsit)
- Ledove hvezdy / Aetherovi ledove hvezdy + Snezne a Ledove vlky.
Zakladni stack hvezd je aspon na blizko a muze se tak na tom ohnivem stitu spalit, strelne pak maji 15k hodnotu se stejnymi staty a jde jim dat lepsi vybaveni)
Jako reseni bych videl nejake oslabeni Hvezd, aby se nemusela prekopavat cela vetev, kdyz je celkove zabavna.
Napr:
- Snizit poskozeni (ted maji 1:1 / 2:3 pomer poskozeni vuci hodnote, k tomu jeste exterminaci, vysoky utok, vysokou inic a zpomalovani o 3 inic)
- Odebrat magii ledu 2 nebo nahradit magii ledu 1 (-3 -> -1 inic)
- Navysit cenu na 2 runy nebes a nebo upravit pocet lidi
- Snizit utok (tzv damage by pouzila hlavne do slabsich jednotek, na silnejsi by stale mela exterminaci; nezive / silne naboostene nemrtve jednotky by byly stale counter, ale aspon uz by nemusel byt ten rozdil az tak velky)