Ale když už to tu ySpirit nakousl, tak jsem použil jeho návrh a doplnil zbytek...
Velký Aetherův update druhé větve – fáze 1
Současné bonusy do rekrutu u budov, či slevy a podobně budou nahrazeny novými.
Aktivní kouzla boha
(nahradí současné schopnosti v této větvi)
Přeměna na Starodávné přízraky
- potřeba: Ledová jeskyně, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 1 runa nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových přízraků na Starodávné ledové přízraky
Přeměna na Starodávné elementály
- potřeba: Ledové jezero, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 5 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových elementálů na Starodávné ledové elementály
//jsou výrazně silnější, než základní jednotka
Přeměna na Starodávné obry
- potřeba: Ledová pevnost, Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 10 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových obrů na Starodávné ledové obry
Přivolání Sněžného obra
- potřeba: Ledová pevnost
- cena: 1 runa nebes
- efekt: přidá do armády 1 Sněžného obra
//beze změny od současného
Přeměna na Starodávné hydry
- potřeba: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera, skóre >= 10
- cena: 100 run nebes
- efekt: přemění 100 (a méně) Ledových hyder na Starodávné ledové hydry
Přeměna na Velemága ledu //platné pro obě větve
- potřeba: všechny budovy Aethera, skóre >= 20
- cena: 300 run nebes
- efekt: přemění 100 Mágů ledu na Velemága ledu
//cílené oslabení
Budovy
Ledový Dóm
- vylepšení Ledového chrámu
- potřeba: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- cena: 50 run nebes
Jednotky
Vyznavač boha ledu
- změna jak u Mága ohně -> vyvolává 1/2 koulí co Zasvěcenec nyní
- staty a rekrut beze změny
Akolyta boha ledu
- změna, že vyvolává tolik koulí co Zasvěcenec nyní
- staty a rekrut beze změny
Zasvěcenec boha ledu
- změna jak u Arcimága ohně -> vyvolává 2x koulí co Zasvěcenec nyní
- staty beze změny
- podmínka pro příchod: jako nyní (tedy postavena Ledová jeskyně nebo Ledové jezero nebo Výcvikový tábor)
- příchod: 1 za 5 rekrutovaných Vyznavačů boha ledu
NEBO 1 za 3 rekrutované Akolyty boha ledu
Zbytek bych zatím nechal tak, jak je nyní. Tohle už by samo o sobě mělo být slušné posílení a nejsem si úplně jist, jaký to bude mít dopad, a tak bych nyní více neměnil a upravil až ve druhé fázi.
Ledový přízrak
// změna ceny/hodnoty jak navrhoval ySpirit
- cena: 1000 zl
(potřeba 2 vybavení po 500 zl)
- snížení hodnoty na 500 (550 u Starodávného ledového přízraku)
- základní rekrut: 2
- bonusový rekrut:
- Ledová pevnost = + ceil(runa_4^0,25)*4 //předpokládám, že i zde je runa_4 runa nebes...
- Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,3)*4
- všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,35)*4
Ledový elementál
// změna ceny/hodnoty/magie jak navrhoval ySpirit
- cena: 400 zl
(potřeba 1 vybavení za 400 zl)
- snížení hodnoty na 300 (u Starodávného ledového elementála hodnotu neměnit a nechat těch 500)
- odebrání magie ledu 1 (i u Starodávného ledového elementála)
- základní rekrut: 5
- bonusový rekrut:
- Ledová pevnost = + ceil(runa_4^0,3)*4 //předpokládám, že i zde je runa_4 runa nebes...
- Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,35)*4
- všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,4)*4
Ledový obr
- cena beze změny včetně zachování obou slev
- staty beze změny
- základní rekrut: 1
- bonusový rekrut:
- Obrovský ledový chrám = + ceil(runa_4^0,3)
- všechny budovy Aethera = + ceil(runa_4^0,35)
Ledová hydra
- cena: 1M zlata a 1 runa nebes (1 vybavení za 1M zlata a 1 runu nebes)
- staty beze změny
- základní rekrut: 1
Hydra byla do teď v důsledku velmi slabá, protože kvůli nicotnému rekrutu předchozích jednotek byla prvním štítem a i když má vysoké staty, tak funkci Wurma zastat nedokázala a často umírala dříve, než se mohl projevit její útok. Nyní zavedením bonusového rekrutu je možnost, že až si klan našetří nějaké runy nebes, tak bude moci štítovat přízraky/elementály a tak je šance, že se hydra na tah dostane. Aneb hydra je něco mezi dmg dealerem a tankem, kdy s tím, jak větev vypadala, tak hydra nezvládala dělat ni jedno. Osobně mám pocit, že by se měla upravit, aby něco dělala, ale myslím, že bude potřeba prvně zavést ostatní změny a až pak se dá doladit hydra...
Mág ledu
- staty beze změny
- příchod: 1 Mág ledu za:
- Ledová jeskyně = 500 vybavení
- Ledové jezero = 500 vybavení
- Výcvikový tábor = 10 000 vybavení
Aetherův ledový válečník
- staty beze změny
- podmínka příchodu: Obrovský ledový chrám, všechny budovy Aethera
- příchod: 1 – ceil(score^0,7)
Konec první části
Protože si nedokážu přesně představit, co změny udělají, tak úpravu větve bych rozdělil do tří částí. První část je již popsaná a vytvoří nový základ pro danou větev.
Ve druhé části se doladí jednotky, které se nyní dali špatně odhadnout.
A na závěr ve třetí části se přidají plánované nové „posvátné“ jednotky.