Absence čehokoliv na tankování a obecně velmi vysoká hodnota všech jednotek jsou hlavní 2 problémy této větvě.
Když to vezmu po jednotkách:
Ozbrojený vesničan - nejsilnější tankovací jednotka celé větvě. Poměr životy/ hodnota 1 a navíc mají obranu! Po postavení stínového portálu už nejde rekrutit.
Medvědi - nejspíš byli zamýšleni jako hlavní tanci. Obrana 0, poměr životy/hodnota horší než u vesničanů (40/44, 40/50). Docela pěkný je ohnivý štít po vylepšení a navíc jsou schopni dát trochu dmg. Aktuálně mám stínový portál 2. úrovně (lidi co prodávají runy sněhu mě musí milovat) a max. rekrut je 120 za kolo. 1 meteorit v chrámu ohně jich zabije 2400... Reálně většinou tankují 1. kolo (vyjímečně i 2., pokud v 1. nic neútočí) než jich vychcípá tolik že se přejde na další jednotku. Ohnivý štít se většinou nevyužije, pokud ano, tak už je většina armády mrtvá.
Valkýry - aktuálně nepoužitelné, ani je nerekrutím. Viz předchozí příspěvky.
(Arci)mágové - jediná docela slušná jednotka. Hodně vysoká hodnota (2000/3000), vlastní staty zanedbatelné (obrana 3? namísto 0). Vyvolává ohaře/bestie se slušnou iniciativou, dmg a 130 životy. Problém je, že díky vysoké chcípavosti všech jednotek v této větvi je nutné používat vyvolané jednotky jako tanky a k tomuto účelu je jich vyvoláváno málo. 400 mágů s hodnotou 800 000 a vulkánovým praporem (+50% vyvolaných) vytvoří cca 200 000 životů. Navíc RNG je tady hodně vysoké, takže na to nelze spoléhat (1400-2400 vyvolaných jednotek). Reálně odtankují 2. kolo a ti co zbudou útočí ve 3. kole. Zároveň jsou to asi nejlepší útočné jednotky. Pokud něco přežije jejich útok tak už je často po boji.
Draci - Na první pohled slušná jednotka, na druhý pohled už ne. Díky 40 000 životům jich nelze postavit moc, jinak tankují a chcípají. Dmg 15 000/20 000 není vzhledem k omezenému počtu a vysoké hodnotě (70 000/75 000) taky nic moc. V porovnání třeba s Gobliní Vyztuženou Vzducholodí (taky Slayer, útok už od 1. kola,...) si vedou hodně špatně.
Trochu jsem čekal že se tato větev posílí po postavení Stínového portálu nebo provedením Obřadu Večného plamene, ale vzhelem k ceně jsou změny minimální.
BTW. 333 run ohně u větve která dá chrám ohně se ztrátama 1/2 hlavních tanků a na svatyni se nemůže ani podívat je dost brutální.
3000 run sněhu na 2 úrovně portálu taky moc nepomohly. Lehké zvýšení rekrutu a mírné "zlevnění" za to nestojí. Radši za ty peníze/runy něco narekrutit. Na to aby se ty bonusy projevily by musel být věk výrazně delší.
Pár návrhů na předělání:
1) Medvědi. Zvýšit rekrut, zvýšit životy na 100. Třeba pak přežijí až do 3. kola a využijí ohnivý štít.
2) Valkýrie. Zvýšit dmg, snížit hodnotu. Poměr dmg/hodnota nastavit na cca 0,5.
3) Mágové. Snížit hodnotu na 1000, arcimágy na 1500. Snížit rozptyl počtu jednotek co vyvolávají.
4) Draci. Snížit životy na 20 000, snížit hodnotu na 30 000/35 000.
5) Stínový Efreet. Aktuálně asi nejlepší jednotka. Přidat upgrade na Stínové Efreety Šamany po Obřadu Večného plamene?
6) Po postavení Stínového portálu rekrutit Stínové obry co používají démoni. Se zvyšující se úrovní zvedat rekrut. Po Obřadu Večného plamene rekrutit Stínové ohnivé obry.
V původním příspěvku jsem zmiňoval že zůstavají peníze na nákup run. To už neplatí, protože kvůli vysoké hodnotě všech jednotek je potřeba platit vysoký žold za slabou armádu + stále rekrutit medvědy na štítování.
Ale ať jenom nekritizujeme. Nápad udělat větev s obranou 0 a slayerem na všem se mi velmi líbí.