Moje taky, ale pak jsem zjistil, že je miny jsou několikanásobně silnější jednotky než pyromani a pokud nechceme z pyromanů udělat hodně silné jednotky, nebo z min slabé, tak jsem měl dvě možnosti:nezmar wrote:PS: moja predstava bola, že budú chodiť po upgrade iba sapery bez pyromanov (úplna náhrada), pretože to vlastne má byť pyroman, ktorý dokáže pokladať míny
1) cca 10x zdražit jednotku po vylepšení budovy a podobně brutálně ji snížit rekrut - což mi přišlo divné
2) inspirovat se Zlobry a šamany (kde člověk by zlobry nestavěl, kdyby nechtěl šamany) a nastavit to tak, že budou chodit společně - což mi přišlo jako přijatelné řešení
Super!nezmar wrote:PS2: Delo kľudne môže strieľať v prvom a doletia v druhom kole.
Mně se líbilo to moje (tedy že by si útočící nepřátelské jednotky "házeli mincí" zda naběhnou na minu), ale Nepředvídatelnosti se spoustou podmínek by mohla být praktičtější.nezmar wrote:aj nepredvidatelnost vynechava unikatne jednotky. Resp. utoci na ne az ked uz nic ine nezostalo.
To iste sa da spravit pri ghorovi. Mozu sa tam dar rozne obmedzenia. Napr. ak hodnota jednotky je vacsia ako priemier vsetkych jednotiek tak sa jej pre potreby vyberu ciela rata iba polovicna iniciativa.
A ano bude to vynachavat vacsinou hlavny stit a to predsa ghorovi ide. Aby to bolo atraktivne a aby ho ludia opat zacali hrat. A pokial sa daju presne pravidla podla ktorych sa ciel vybera tak sa da potom pripravit armada aby ti neumieralo nic dolezite.
Nástřel jak by vybírání cíle mohlo vypadat takto (podmínky by se vyhodnocovali odshora dolů):
1) rozdělení dle druhu útoku (pořadí: 1, 2, 4, 3)
2) prvně neunikátní jednotky, pak unikátní
3) prvně jednotky, které mají nadprůměrný počet, pak podprůměrný počet (jednak je logické, že čím více je jednotek, tak tím je větší šance, že nějaká stoupne na minu a zároveň to chrání speciální jednotky, kterých je málo a snižuje vliv obcházení přes Chrám)
4) rozdělení dle iniciativy