takže vlastně paladin byl štítem, než dostal dav..
no je vidět jak hra za crinis je oblíbená..
příští věk si zahraju ascenu a z crinis udělám farmu na eternany, protože jiné využití fakt nevidím..
Buh - Crinis
Re: Buh - Crinis
Předtím, než paladin dostal dav jsem Crinis hrál více jak 10x a nikdy jsem neštítoval paladiny. Uznávám, že nejsem nějaký top hráč crinis a možná jsem ji hrál špatně, ale VŽDY jsem štítoval válečníky (když jsem měl hodně věhlasu), nebo vesničany (když jsem měl málo věhlasu). NIKDY mě nenapadlo používat paladiny jako štít, protože poměr cena/životy byl moc vysoký.tarrant wrote:takže vlastně paladin byl štítem, než dostal dav..
Takže ne, nemyslím si, že Paladin byl štít než dostal dav...
Máš pravdu v tom, že Crinis potřebuej posílit. Ale nemáš pravdu v tom, že přidáním davu k paladinovi crinis zničilo, protože tím přišla o svůj jediný štít a stala tak nepoužitelná (což je to, co říkáš v poslední příspěvku).
Re: Buh - Crinis
Pre Crinis mám už dlhodobo v pláne spraviť "andelskú" vetvu ale s tým aj úprava bojového skriptu a špecifické vlastnosti Lietajúcich jednotiek (je možné ich zasiahnuť iba s útokom 2,3,4)
Re: Buh - Crinis
Na to jsem trochu zvedavy, jak to dopadne.nezmar wrote:Pre Crinis mám už dlhodobo v pláne spraviť "andelskú" vetvu ale s tým aj úprava bojového skriptu a špecifické vlastnosti Lietajúcich jednotiek (je možné ich zasiahnuť iba s útokom 2,3,4)
Co by se stalo, kdyby se poslali pouze litajici jednotka na neco, kde jsou pouze jednotky na blizko?
Ignoruji se litajici jednotky pouze, dokud je na co jineho utocit?
Re: Buh - Crinis
Já v tom problém nevidím. Přijde mi to podobné, jak když pošleš někam Krakena, kde nejsou jednotky s dostatečným útokem... U krakena zaútočí, ale za málo a tady nezaútočí. To mi přijde v pohodě...ySpirit wrote:Na to jsem trochu zvedavy, jak to dopadne.nezmar wrote:Pre Crinis mám už dlhodobo v pláne spraviť "andelskú" vetvu ale s tým aj úprava bojového skriptu a špecifické vlastnosti Lietajúcich jednotiek (je možné ich zasiahnuť iba s útokom 2,3,4)
Co by se stalo, kdyby se poslali pouze litajici jednotka na neco, kde jsou pouze jednotky na blizko?
Ignoruji se litajici jednotky pouze, dokud je na co jineho utocit?
Re: Buh - Crinis
No, ale vem si treba takove vetve jako bahno - golem - zrout - mag nebo ziveho dreadda - privrzenec - knez - rytir - soulkeeper, kde nemas zadnou strelnou jednotku.Hron wrote:Já v tom problém nevidím. Přijde mi to podobné, jak když pošleš někam Krakena, kde nejsou jednotky s dostatečným útokem... U krakena zaútočí, ale za málo a tady nezaútočí. To mi přijde v pohodě...
Pokud by letajici jednotky byly preskocene, dokud jsou jine nazivu, ale pak by se na ne normalne utocilo, tak by to bylo v pohode.
Re: Buh - Crinis
Soulkeeper je střelecká jednotka, ale chápu jak to myslíš a uznávám, že to mi ne nedošlo.
Ono sehnat nějaké střelecké jednotky jde za každého, jako jsou katapulty, ledový obři, fénixové, věci z kovárny, ... a zároveň předpokládám, že létání nebudou mít úplně všechny jednotky, ale třeba jen pár. Ale uznávám, že máš pravdu a že pohledu PvP by to problém byl. Ale zase na druhou stranu i nyní máš v PvP dvojice, kdy jedna strana nemá proti druhé nejmenší šanci taky a tady by to bylo podobné.
Takže když to shrnu, tak uznávám, že to není dobré, ale stále si myslím, že je to přijatelné.
Ono sehnat nějaké střelecké jednotky jde za každého, jako jsou katapulty, ledový obři, fénixové, věci z kovárny, ... a zároveň předpokládám, že létání nebudou mít úplně všechny jednotky, ale třeba jen pár. Ale uznávám, že máš pravdu a že pohledu PvP by to problém byl. Ale zase na druhou stranu i nyní máš v PvP dvojice, kdy jedna strana nemá proti druhé nejmenší šanci taky a tady by to bylo podobné.
Takže když to shrnu, tak uznávám, že to není dobré, ale stále si myslím, že je to přijatelné.
Re: Buh - Crinis
mne to práve príde ako zaujímavý koncept na taktizovanie. Už to nebude len o tom, kto postavil silnejšiu armádu a v konečnom dôsledku ťa môže poraziť (resp. ty nedokážeš vyhrať) aj event s hodnotou 10 tisíc
A nie všetko by nelietalo. Na LoI máme celkom málo lietajúcich jendotiek ale zato veľa jednotiek s druhom útoku 2,3,4
A každý klan si vie vyrobiť/získať jednotky, ktoré na ne dokážu útočiť: Ľadový obri, fénixovia (2 druhy), Orli s kovárne, starodávny enti, ...
PS: hore je preklep, môžu na ne útočiť aj jednotky s druhom útoku 1 ale musia tiež lietať.
A nie všetko by nelietalo. Na LoI máme celkom málo lietajúcich jendotiek ale zato veľa jednotiek s druhom útoku 2,3,4
A každý klan si vie vyrobiť/získať jednotky, ktoré na ne dokážu útočiť: Ľadový obri, fénixovia (2 druhy), Orli s kovárne, starodávny enti, ...
PS: hore je preklep, môžu na ne útočiť aj jednotky s druhom útoku 1 ale musia tiež lietať.
Re: Buh - Crinis
Já jsem o tématu vylepšení Crinis taky přemýšlel a tady jsou moje návrhy:
Jelikož Crinis má vždycky tunu všech možných run, inspiroval jsem se tím k vytvoření bonusů. Podmínkou k jejich aktivaci by byly všechny budovy Crinis a určité množství věhlasu (kolem 100k) nebo skóre (asi tak 20)
250 run života by změnilo Rekrutovací středisko k produkci Obrněných válečníků, 100 run nebes posílí Střelnici, rekrut Nebeských střelců, 150 run ohně posílí Klášter na rekrut Fanatiků světla a 10 run věčnosti aplikovaných na Chrám řádu bude rekrutovat Paladiny věčného světla. A nakonec by 50 run sněhu mohlo přeměňovat 1000 Ozbrojených vesničanů na Crinisiny žoldáky (samozřejmě opakovaně)
Takhle si představuju statistiky jednotek
Crinisin žoldák Dmg 5 Útok 7 Obrana 5 Ini 5 Druh útoku 1 Životy 10 Hodnota 7
Obrněný válečník Dmg 16 Útok 8 Obrana 6 Ini 6 Druh útoku 1 Životy 15 Hodnota 25 Magie světla 3, Sv. útok +30%, Block 15%
Nebeský střelec Dmg 8 Útok 11 Obrana 4 Ini 8 Druh útoku 4 Životy 15 Hodnota 75 Magie světla 4, Sv. útok +40%, multiútok 2
Fanatik světla Dmg 30 Útok 15 Obrana 8 Ini 8 Druh útoku 1 Životy 30 Hodnota 60 Multimagie 3, Sv útok +50%, Imunita oheň, multiútok 2/Slayer (jedno z toho)
Paladin věčného světla Dmg 62 Útok 20 Obrana 18 Ini 10 Druh útoku 1 Životy 380 Hodnota 600 Magie světla 1, steč 300, Sv. útok +150%, Dav, Imunita oheň
Pro paladina věčného světla by se hodila nějaká mimořádná schopnost, ale z těch existujících jsem si nemohl vybrat. O andělech jsem taky uvažoval, ale to asi přenechám jiným
Jelikož Crinis má vždycky tunu všech možných run, inspiroval jsem se tím k vytvoření bonusů. Podmínkou k jejich aktivaci by byly všechny budovy Crinis a určité množství věhlasu (kolem 100k) nebo skóre (asi tak 20)
250 run života by změnilo Rekrutovací středisko k produkci Obrněných válečníků, 100 run nebes posílí Střelnici, rekrut Nebeských střelců, 150 run ohně posílí Klášter na rekrut Fanatiků světla a 10 run věčnosti aplikovaných na Chrám řádu bude rekrutovat Paladiny věčného světla. A nakonec by 50 run sněhu mohlo přeměňovat 1000 Ozbrojených vesničanů na Crinisiny žoldáky (samozřejmě opakovaně)
Takhle si představuju statistiky jednotek
Crinisin žoldák Dmg 5 Útok 7 Obrana 5 Ini 5 Druh útoku 1 Životy 10 Hodnota 7
Obrněný válečník Dmg 16 Útok 8 Obrana 6 Ini 6 Druh útoku 1 Životy 15 Hodnota 25 Magie světla 3, Sv. útok +30%, Block 15%
Nebeský střelec Dmg 8 Útok 11 Obrana 4 Ini 8 Druh útoku 4 Životy 15 Hodnota 75 Magie světla 4, Sv. útok +40%, multiútok 2
Fanatik světla Dmg 30 Útok 15 Obrana 8 Ini 8 Druh útoku 1 Životy 30 Hodnota 60 Multimagie 3, Sv útok +50%, Imunita oheň, multiútok 2/Slayer (jedno z toho)
Paladin věčného světla Dmg 62 Útok 20 Obrana 18 Ini 10 Druh útoku 1 Životy 380 Hodnota 600 Magie světla 1, steč 300, Sv. útok +150%, Dav, Imunita oheň
Pro paladina věčného světla by se hodila nějaká mimořádná schopnost, ale z těch existujících jsem si nemohl vybrat. O andělech jsem taky uvažoval, ale to asi přenechám jiným
Re: Buh - Crinis
Jsem proti.
Jednak ty množství run co píšeš bude mít klan hned a tak se ten tvůj problém s !tuny run" nevyřeší. Ten by se vyřešil jen, kdyby u každé runy bylo, že to přemění třeba 10000 válečníků a podobně.
Druhak se mi nelíbí, aby se Crinis dávala návaznost na runy. Každý bůh má něco Crinis je specifická tím, že ej zaměřená na věhlas a nic jiného nepotřebuje.
Jsem rozhodně proto, aby byla Crinis vylepšená, ale spíše zavedením nových jednotek, upravením stávajícím. Zavedením nové (andělské) větve. A tak podobně. Ale u toho, aby se zachovalo, že bude jen o věhlasu a zlatě.
Jednak ty množství run co píšeš bude mít klan hned a tak se ten tvůj problém s !tuny run" nevyřeší. Ten by se vyřešil jen, kdyby u každé runy bylo, že to přemění třeba 10000 válečníků a podobně.
Druhak se mi nelíbí, aby se Crinis dávala návaznost na runy. Každý bůh má něco Crinis je specifická tím, že ej zaměřená na věhlas a nic jiného nepotřebuje.
Jsem rozhodně proto, aby byla Crinis vylepšená, ale spíše zavedením nových jednotek, upravením stávajícím. Zavedením nové (andělské) větve. A tak podobně. Ale u toho, aby se zachovalo, že bude jen o věhlasu a zlatě.