Zdravím,
ohledně ladění bohů se určitě shodneme, že někteří potřebují upravit. Na druhou stranu bych nezasahoval nikterak výrazně do současné herní podoby. Je totiž potřeba si uvědomit, co od hry chceme.
1. bohové schopní konkurence mezi sebou (podle mě pitomost

)
nebo
2. bohové srovnatelně silní v dobývání herních eventů (podle mě správná cesta)
Například dralgar je do války prakticky k ničemu, na dobývání herních eventů je ale jeden z nejsnazších bohů na LOI. Po postavení prvního wurma hráči nastává zlatý věk, může prodávat runy atp. Já osobně jsem pro zachování současného stavu a posílení či oslabení jednotlivých bohů bych hledal v jejich ceně a hodnotě

Možná je to laická úvaha, ale nerad bych se dočkal toho, že tu bude 8 "stejných" bohů s jinými názvy jednotek

)
Na LOI se mi totiž právě líbí to, že každý bůh je určen k něčemu jinému, každý bůh je silný v jiné době a každý bůh se úplně jinak dá či nedá obnovit
Na mírném posílení aethra a dralgara a oslabení asceny asi není co řešit, ale třeba dreadd mi přijde vhodně vyvážený. Pokud se totiž nebude přelejvat, jen tak silnýho dreadda nikdo neudělá a když, tak až ke konci věku
V každém případě, hodně štěstí při hledání "optimálního" nastavení a už se těším na všechny změny
