Jak jsem psal už dříve, máme tu už posilující event na zlato, lidi, runy a artefakty, tak tenhle bych předělal na event na jednotky.
(tedy on už na jednotky je, ale tuto vlastnost bych více rozšířil)
Aktuálně je na zlatě odměna 100-500*tahy, kdy protože síla je odvozená od armády, tak bych předělal i tohle na armádu. Ale nezvyšoval bych nějak moc množství toho zlata, protože to je zde sekundární.
Zase bych snížil rozptyl z 1-5 na 1-3, takže ze 100-500 bych udělal 150-450. Pak bych zkusil poměr 1k tahů = 7,5M army (nemohl jsem se rozhodnout mezi 5M a 10M a tak jsem to nakonec zprůměroval).
(takže ze začátku tam bude méně zlata a ke konci věku více)
A na závěr bych samozřejmě zapojil velikost army do odměn obecně a ne aby tam byl konstantní rozptyl, když roste nebezpečnost...
Code: Select all
$event_odmena_slava_n = 1/60; // koeficient kterym se nasoby hodnota zabite army 0.16 atd
$nas = floor($hodnota_army / 1000000);
if($nas > 200) $nas = 200;
$event_odmena_zlato = rand(20000*$nas,60000*$nas);
$levent4_nahoda = rand(1,7);
if ($levent4_nahoda == 1){
$event_odmena_jednotky = 294;
$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/2); // puvodne konstantni 1-10
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Sněžný obr"; // puvodne ledovy obr
}
elseif ($levent4_nahoda == 2){
$event_odmena_jednotky = 290;
$event_odmena_jednotky_pocet = rand(25*$nas,75*$nas); // puvodne konstantni 50-250
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Æthrův ledový válečník";
}
elseif ($levent4_nahoda == 3){
$event_odmena_jednotky = 123;
$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/3);
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Horský obr";
}
elseif ($levent4_nahoda == 4){
$event_odmena_sance_na_predmet = 1;
$event_odmena_predmety = array(3, 3, 10, 10, 102);
}
elseif ($levent4_nahoda == 5){
$event_odmena_jednotky = 1121;
$event_odmena_jednotky_pocet = ceil(rand(1*$nas,3*$nas)/2);
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Ledový fénix";
}
elseif ($levent4_nahoda == 6){
$event_odmena_jednotky = ???; // neznam ID Odpadlíka
$event_odmena_jednotky_pocet = rand(100*$nas,300*$nas);
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli mnoho vězňů, kteří se po osvobození přidali k naší armádě. K armádě se přidalo $event_odmena_jednotky_pocet x Odpadlík";
}
elseif ($levent4_nahoda == 7){
$event_odmena_jednotky = 213;
$event_odmena_jednotky_pocet = rand(1*$nas,3*$nas);
$event_odmena_jednotky_text = "V útrobách jsme nalezli a osvobodili $event_odmena_jednotky_pocet x Starodávný ledový elementál";
}
$event_minimalni_vyhra = 100; // v procentech
Výhoda první možnosti je že odměna z eventu bude zajímavá a pro hráče lákavá. Nevýhoda ale je, že to přidává armádě další stack jednotek navíc, který má šanci štítovat důležité cíle, což moc nechci (viz třeba iluzionární ostrov).
Výhoda druhé možnosti je, že to nepřidává stacky, které by si člověk nemohl udělat v chrámu (až na unikátku válečníků, která je tam už originálně), takže event nemění množství stacků u boha a to je dobře. Nevýhodou je, že je pak odměna nezajímavá a smysl tak má jen pro bezztrátové boje, což je špatně.
Proto jsem se rozhodl, že zkusím první variantu a snad toho nebudu litovat...