K tvému výpočtu přidám jen potvrzení, že útok 174 mi ukazuje i hra.
A jsem proto, aby se svatý útok počítal do všeho.
A druhá věc:
Démon Bojový Mág Temnoty v Obětišti démonů v simulátoru jen vyvolává meteority, ale ve skutečnosti má mimo Magie Ohně III i Magii smrti III:
5 x Démon Bojový Mág Temnoty útočí na 1 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)
5 x Démon Bojový Mág Temnoty zmasakroval (1) 0 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)(215,410)
Obrovský strach a beznaděj doslova zmrazil zasaženou jednotku. Její iniciativa byla sníženo o 5
LoI simulátor
Re: LoI simulátor
podla toho co vidim v kode by to malo byt nasledujuco:
1. predmety (este pred 1 kolom)
2. magie svetla 5 (to sa robi v 1 kole)
3. stec
4. otravene sipy, svate sipy, drtive sipy
5. vypocet damage
$damage = ceil((( $jednotka[$a]['damage'] + $bonus_damage ) * ( 1 + ( $rozdil / 100 * 4 ))) * $jednotka[$a]['pocet'] * $random );
STEC a drtivy/svaty/otraveny utok sa moze prehodit. To nie je az taky problem v kode zmenit
1. predmety (este pred 1 kolom)
2. magie svetla 5 (to sa robi v 1 kole)
3. stec
4. otravene sipy, svate sipy, drtive sipy
5. vypocet damage
Este podotknem ze samotny vypocet je mierne iny ako pocitas tyRipperman wrote:$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
$damage = ceil((( $jednotka[$a]['damage'] + $bonus_damage ) * ( 1 + ( $rozdil / 100 * 4 ))) * $jednotka[$a]['pocet'] * $random );
STEC a drtivy/svaty/otraveny utok sa moze prehodit. To nie je az taky problem v kode zmenit
Re: LoI simulátor
Ha, díky, ten jiný výpočet je důvod, proč mi to vychází jinak. /20 a /25 dělá ten rozdíl. Rozlišuješ u výpočtu dmg, když má útočník větší a když menší útok nebo se to dává všechno do tohoto vzorce a jen když vyjde 0 dmg, tak se dává ta jednotková ?
Když je totiž útok menší než obrana, tak empiricky zjištěný vzorec mám:
$dmg = $this->pocet * $damage*(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/50);
PS: Já osobně bych byl určitě pro, aby se v rámci steče uplaťnoval i svatý/drtivý/jedovatý útok...
Když je totiž útok menší než obrana, tak empiricky zjištěný vzorec mám:
$dmg = $this->pocet * $damage*(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/50);
PS: Já osobně bych byl určitě pro, aby se v rámci steče uplaťnoval i svatý/drtivý/jedovatý útok...
Re: LoI simulátor
Démon bojový má temnoty opraven a přidána magie smrti 3 + jsem upravil výpočet dmg a namísto dělení 20, dělím 25. Takže teď to odpovídá víc.
to Hron: Každopádně ty si dle mého názoru prohrál proto, že světlonoš nepoužil magii světla 5, ale magii světla 6.
to Hron: Každopádně ty si dle mého názoru prohrál proto, že světlonoš nepoužil magii světla 5, ale magii světla 6.
Re: LoI simulátor
Že by to bylo v té době, kdy nefungovala Magie světla 5? Magii světla 6 jsem zatím nepoužil (a asi před bojem o IP ani nepoužiji).
Jinak vím, že jsem měl dle simulátoru vyhrát jen se ztrátou ve svatých válečnících a místo toho jsem přišel o 50% armády a Katakomby jsem tak tak nedobyl.
Jinak vím, že jsem měl dle simulátoru vyhrát jen se ztrátou ve svatých válečnících a místo toho jsem přišel o 50% armády a Katakomby jsem tak tak nedobyl.
Re: LoI simulátor
jop, podle mě to bylo v té době. Však si ten rozdíl můžeš v reálu zkusit i ted, kolik ti budou pladini s fungujici magii svetla 5 delat dmg do stinu...
Re: LoI simulátor
nemas nahodou na paladinovi daky predmet kvoli ktoremu pouziva magiu uz v provom kole?
Pretoze momentalne je to tak nastavene, ze v prvom kole dokaze jednotka pouzit IBA JEDNU MAGIU
pre 1 kolo je to nastavene: ifelse magia1 ifelse magia2 ifelse magia3 .... else boj
Pretoze momentalne je to tak nastavene, ze v prvom kole dokaze jednotka pouzit IBA JEDNU MAGIU
pre 1 kolo je to nastavene: ifelse magia1 ifelse magia2 ifelse magia3 .... else boj
Re: LoI simulátor
Na Paladinech jsem měl ten Prapor světla (viz co jsem psal).
Předpokládám, že jsi myslel Světlonoše a na nich mám jen Boty rychlosti (protože ty by škodit neměli a jiné využití pro ně nemám a mám strach dát na Světlonoše něco s efektem, protože nechci, aby to náhodou zrušilo Magii světla).
To, že Ohnivá róba ruší magii světla jsem totiž zjistil již dříve, když jsem se kvůli tomu rozbil o Temný les... (ještě že se crinis obnovuje tak rychle, protože tento věk jsem se s ní už 3x rozbil...)
Předpokládám, že jsi myslel Světlonoše a na nich mám jen Boty rychlosti (protože ty by škodit neměli a jiné využití pro ně nemám a mám strach dát na Světlonoše něco s efektem, protože nechci, aby to náhodou zrušilo Magii světla).
To, že Ohnivá róba ruší magii světla jsem totiž zjistil již dříve, když jsem se kvůli tomu rozbil o Temný les... (ještě že se crinis obnovuje tak rychle, protože tento věk jsem se s ní už 3x rozbil...)
Re: LoI simulátor
EDIT: omlouvám se, fórum je očividně nějaké zvláštní (nebo já jsem zvláštní), když ho má člověk otevřeno na více záložkách. Byl bych přísahal, že jsem to psal do správného topicu Ale asi jsem se jenom překouknul, pardon
Last edited by žrout on Thu 31. May 2018 12:05:47, edited 1 time in total.
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
Re: LoI simulátor
skus to napisat do spravneho topiku
PS: Hlavna / CRINIS
PS: Hlavna / CRINIS