Page 4 of 6
Re: LoI simulátor
Posted: Tue 29. May 2018 14:48:57
by Hron
K tvému výpočtu přidám jen potvrzení, že útok 174 mi ukazuje i hra.
A jsem proto, aby se svatý útok počítal do všeho.
A druhá věc:
Démon Bojový Mág Temnoty v Obětišti démonů v simulátoru jen vyvolává meteority, ale ve skutečnosti má mimo Magie Ohně III i Magii smrti III:
5 x Démon Bojový Mág Temnoty útočí na 1 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)
5 x Démon Bojový Mág Temnoty zmasakroval (1) 0 x Kamenný Kraken (Dharova kamenná standarta)(215,410)
Obrovský strach a beznaděj doslova zmrazil zasaženou jednotku. Její iniciativa byla sníženo o 5
Re: LoI simulátor
Posted: Wed 30. May 2018 7:49:34
by nezmar
podla toho co vidim v kode by to malo byt nasledujuco:
1. predmety (este pred 1 kolom)
2. magie svetla 5 (to sa robi v 1 kole)
3. stec
4. otravene sipy, svate sipy, drtive sipy
5. vypocet damage
Ripperman wrote:$dmg = $this->pocet * $damage *(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/20);
Este podotknem ze samotny vypocet je mierne iny ako pocitas ty
$damage = ceil((( $jednotka[$a]['damage'] + $bonus_damage ) * ( 1 + ( $rozdil / 100 * 4 ))) * $jednotka[$a]['pocet'] * $random );
STEC a drtivy/svaty/otraveny utok sa moze prehodit. To nie je az taky problem v kode zmenit
Re: LoI simulátor
Posted: Wed 30. May 2018 10:40:13
by Ripperman
Ha, díky, ten jiný výpočet je důvod, proč mi to vychází jinak. /20 a /25 dělá ten rozdíl. Rozlišuješ u výpočtu dmg, když má útočník větší a když menší útok nebo se to dává všechno do tohoto vzorce a jen když vyjde 0 dmg, tak se dává ta jednotková ?
Když je totiž útok menší než obrana, tak empiricky zjištěný vzorec mám:
$dmg = $this->pocet * $damage*(1+($this->utk - $jednotka[$id_obrance]->obr)/50);
PS: Já osobně bych byl určitě pro, aby se v rámci steče uplaťnoval i svatý/drtivý/jedovatý útok...
Re: LoI simulátor
Posted: Wed 30. May 2018 12:47:33
by Ripperman
Démon bojový má temnoty opraven a přidána magie smrti 3 + jsem upravil výpočet dmg a namísto dělení 20, dělím 25. Takže teď to odpovídá víc.
to Hron: Každopádně ty si dle mého názoru prohrál proto, že světlonoš nepoužil magii světla 5, ale magii světla 6.
Re: LoI simulátor
Posted: Wed 30. May 2018 13:10:18
by Hron
Že by to bylo v té době, kdy nefungovala Magie světla 5? Magii světla 6 jsem zatím nepoužil (a asi před bojem o IP ani nepoužiji).
Jinak vím, že jsem měl dle simulátoru vyhrát jen se ztrátou ve svatých válečnících a místo toho jsem přišel o 50% armády a Katakomby jsem tak tak nedobyl.
Re: LoI simulátor
Posted: Wed 30. May 2018 14:12:10
by Ripperman
jop, podle mě to bylo v té době. Však si ten rozdíl můžeš v reálu zkusit i ted, kolik ti budou pladini s fungujici magii svetla 5 delat dmg do stinu...
Re: LoI simulátor
Posted: Thu 31. May 2018 8:50:40
by nezmar
nemas nahodou na paladinovi daky predmet kvoli ktoremu pouziva magiu uz v provom kole?
Pretoze momentalne je to tak nastavene, ze v prvom kole dokaze jednotka pouzit IBA JEDNU MAGIU
pre 1 kolo je to nastavene: ifelse magia1 ifelse magia2 ifelse magia3 .... else boj
Re: LoI simulátor
Posted: Thu 31. May 2018 9:06:03
by Hron
Na Paladinech jsem měl ten Prapor světla (viz co jsem psal).
Předpokládám, že jsi myslel Světlonoše a na nich mám jen Boty rychlosti (protože ty by škodit neměli a jiné využití pro ně nemám a mám strach dát na Světlonoše něco s efektem, protože nechci, aby to náhodou zrušilo Magii světla).
To, že Ohnivá róba ruší magii světla jsem totiž zjistil již dříve, když jsem se kvůli tomu rozbil o Temný les... (ještě že se crinis obnovuje tak rychle, protože tento věk jsem se s ní už 3x rozbil...)
Re: LoI simulátor
Posted: Thu 31. May 2018 9:59:59
by žrout
EDIT: omlouvám se, fórum je očividně nějaké zvláštní (nebo já jsem zvláštní), když ho má člověk otevřeno na více záložkách. Byl bych přísahal, že jsem to psal do správného topicu
Ale asi jsem se jenom překouknul, pardon
Re: LoI simulátor
Posted: Thu 31. May 2018 10:04:40
by nezmar
skus to napisat do spravneho topiku
PS: Hlavna / CRINIS