To bude fajn.
Jen u Železných hor je to tak, že když člověk dobyje jednu věc, tak zablokuje všechny. Tohle bych zrušil a udělal bych to tak, že každá část se dá dobýjet nezávisle na ostatních. Tzn.: bude tak 3x více zelených plenění.
Pokud ti ale pak vadí, že jich bude moc, tak můžeš zvýšit čas obnovy na dvojnásobek -> ve výsledku to bude tak, že čas na stejně silné nebo lepší bude v součtu stejný a bude navíc bonus toho slabého. To mi připadá dobré.
Penězi myslíš jen zlato, nebo i runy?nezmar wrote: ↑Fri 02. Dec 2022 12:26:29 Cize prve (Dralgarova Zahrada):
1. Neprostupný Hvozd
- zníženie sily o cca 55%
- sanca na esenci zivota znizena na 1:16, predmety: druid. ritual, prapor st. druid. cechu, pavouci kokon
- peniaze ako povodny event
2. Zahrady kolem Chrámu
- pôvodný event (sila aj odmeny)
- peniaze zvysene o * 2.25
3. Gigantický Chrám
- zvysenie sily na cca 225%
- sanca na esenciu zivota zvysena na 1:3, predmety: ohnivy bic, totem zivota, jedovate strely, pavuci kokon
- peniaze zvysene o * 5.06
Jde o to, že logicky by tohle měl být hlavní item na získávání run života a ze své zkušenosti u něj odměny vnímám takto:
itemy
- totem života se hodí a Dralgar ho na několik jednotek chce, ale většinou jich je ve věku hodně a padají i jinde
- ohnivý bič je dost situační, někdy má člověk generála a nemá co něj a pak se bič hodí, ale taky to není něco extra a na jeh farmu jsou lepší eventy (jo a stále nechápu, co dělá ohnivý bič v zahradě -> osobně si myslím, že tu nemá co dělat!)
- esence -> nejdůležitější item ze zahrady, kdy ale pokud nestavíš IP, tak buď ji potřebuješ akorát na Hlídku a to ji sháníš buď dříve, nebo pak v late ji máš, nebo ji koupíš
- ostatní itemy jsou v důsledku k ničemu
zlato -> neřeším
runy -> hlavní důvod proč tam chodit
Co hodnot se týče, tak se na to zkusím někdy mrknout, ale dnes nemám čas.