Nejedná se o finální podobu ÚS, ta by asi chtěl více promyslet, aby byla pro lidi lákavá, ale jedná se o úpravu která by mohla způsobit, že nebude ÚS tolik nevýhodné, pokud bude mít člověk alespoň nějakou šanci vyhrát.
Původně jsem navrhoval jednoduchou změnu, kdy by se dostávalo zlato dle démoní karavany a runy dle obětiště démonů, ale když už to tu píši znovu a znám i vzorce u démonů, tak přidávám i úpravu (posilnění):
Code: Select all
$sila = ceil($hodnota_army_US / 100000); //1 = 100k hodnoty armády, která brání v Údolí
$odmena_zlato = rand(30000*$sila,50000*$sila);
$odmena_runa_1 = ceil(rand(24*$sila,40*$sila)/10);
$odmena_runa_2 = ceil(rand(12*$sila,20*$sila)/10);
$odmena_runa_3 = ceil(rand(6*$sila,10*$sila)/10);
$odmena_runa_4 = ceil(rand(3*$sila,5*$sila)/10);
PS: Pro malé armády to bude oslabení průměrné odměny, ale tehdy hrají větší roli itemy a když člověk přijde o vše, tak ho to nezkrachuje. Pro lategame budou odměny zajímavé a mohl by se to vyplatit.
PPS: že je rozsah odměny malý je účel, protože ÚS je obecně velmi nebezpečné a pokud tam někdo dostane malou odměnu, tak už tam příště nepůjde...