Code: Select all
$sila = ceil($hodnota_army_US / 100000); //hodnota armády v ÚS
$event_odmena_vehlas = $hodnota_army_US/60; //nevím jak přesně se jmenuje ten parametr
$event_odmena_zlato = rand(10000*$sila,30000*$sila); //odměna zlata jako z démoní karavany
$event_odmena_runa_1 = ceil(rand(50*$sila,150*$sila)/100); //0,8x obětiště
$event_odmena_runa_2 = ceil(rand(25*$sila,75*$sila)/100); //1,0x obětiště
$event_odmena_runa_3 = ceil(rand(10*$sila,30*$sila)/100); //0,8x obětiště
$event_odmena_runa_4 = ceil(rand(5*$sila,15*$sila)/100); //1,6x obětiště
$uroven_artefaktu = (rand(1,1000) + $sila) //pro 0M army by to mělo být 1-1000, pro 200M+ army by to mělo být 2001-3000
if($uroven_artefaktu <= 900){ // různě užitečné předměty
$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
$event_odmena_predmety = array(2, 8, 15, 18, 23, 24, 26, 29, 39, 40);
} elseif($uroven_artefaktu <= 1500){ // standarty a plány
$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
$event_odmena_predmety = array(42, 43, 44, 45, 46, 47, 150, 151, 152, 153);
} else { // top předměty a plány
$event_odmena_sance_na_predmet = 1; // 0 neni sance, 1:sance
$event_odmena_predmety = array(15, 43, 63, 69, 101, 102, 150, 151, 152, 153);
}
K některým předmětům se tak nyní dostaneš hůře (například ti nepadne možnost zaútočit na archeology po poražení 500k army), ale taky tam bude 100% šance na předmět, což je myslím taky dobře.
PS: Pozor. Vždy jsem používal jako jeden krok 1M army, ale nyní je to 100k. Tedy armáda není dělená 1M, ale jen 100k a i odměny počítají s tím, že je to 100k (tedy například vzorec pro zlato dává stejně jako u karavany, ale v zápisu se liší).