Ano, systém není a ani nebyl dokonale vyladěný, ale to neznamená, že se nemůžeme snažit toho dosáhnout.
Já bych byl moc rád, kdyby někdy v budoucnu vyladěný byl a tím, že budeme nechávat ve hře věci, které vyladěnost ničí, i když o nich víme a je jednoduché je vyřešit, tak mi to prostě připadá špatné.
Balancovanie bohov
Re: Balancovanie bohov
Nikdo nový se tu nevyjádřil tak to shrnu:
Jsou tu ode mě tři návrhy:
1) Omezit použití Střípku Naděje na jednou za (24 hodin / rychlost hry).
2) U odměny za tažení nechat jen těch konstantních 10 vybavení do budov a odebrat těch 10% ze stávajícího.
3) Změnit potřebné počty vybavení. (konkrétní hodnoty viz dříve)
Kdy proti prvnímu tu nikdo neprotestoval, ba naopak byl souhlas a podpora na to, nějak Střípek omezit.
U druhého jsme se neshodli.
Se třetím se nakonec taky souhlasilo.
Prosím minimálně o zavedení prvního návrhu a ideálně i třetího.
Zároveň navrhuji kompromis k druhému návrhu:
Snížit % bonus z 10% na 1%.
PS: Omezení střípku je dle mě nejdůležitější změna a změna, která je opravdu potřebná.
Jsou tu ode mě tři návrhy:
1) Omezit použití Střípku Naděje na jednou za (24 hodin / rychlost hry).
2) U odměny za tažení nechat jen těch konstantních 10 vybavení do budov a odebrat těch 10% ze stávajícího.
3) Změnit potřebné počty vybavení. (konkrétní hodnoty viz dříve)
Kdy proti prvnímu tu nikdo neprotestoval, ba naopak byl souhlas a podpora na to, nějak Střípek omezit.
U druhého jsme se neshodli.
Se třetím se nakonec taky souhlasilo.
Prosím minimálně o zavedení prvního návrhu a ideálně i třetího.
Zároveň navrhuji kompromis k druhému návrhu:
Snížit % bonus z 10% na 1%.
PS: Omezení střípku je dle mě nejdůležitější změna a změna, která je opravdu potřebná.
Re: Balancovanie bohov
upravil som tie pocty vybavenia pre posledne budovi podla navrhu. OKREM flamekeeperov, 2 nasobne zdrazenie mi pride prilis drasticke. Ja osobne som mal vzdy problem zo zaciatku zabezpecit aby som mal tych prvych flamikov a takto by to bolo 2krat narocnejsie
Re: Balancovanie bohov
Ono bylo někde zdražení? Pokud ano, tak pak šlo o překlep.nezmar wrote:upravil som tie pocty vybavenia pre posledne budovi podla navrhu. OKREM flamekeeperov, 2 nasobne zdrazenie mi pride prilis drasticke. Ja osobne som mal vzdy problem zo zaciatku zabezpecit aby som mal tych prvych flamikov a takto by to bolo 2krat narocnejsie
Myšlenkou mých návrhů bylo pouze upravit potřebné množství vybavení, ale zachovat cenu. Důvodem bylo primárně tažení, kdy odměna 10 zásob znamenala pro různé bohy ohromně rozdílně velkou odměnu a to se mi nelíbilo.
Například dostat za jedno tažení 10 flamekeeperů nebo 1/2 mága země byl prostě dle mě moc velký rozdíl...
PS: U zmiňovaného Flamekeepera je sice zdvojnásobené potřebné množství vybavení na jednu jednotky, ale také je zdvojnásobené množství vybavení, které se dostane za jeden vklad...
Re: Balancovanie bohov
aby se to lépe hledalo:
Hron wrote:Navrhuji úpravu potřebného počtu vybavení v posledních budovách u jednotlivých bohů
(výsledné ceny jednotek by měli zůstat neměnné, pokud jsou změněny, tak se jedná o moji chybu ve výpočtu nové ceny za jedno vybavení)
Aetherova hvězda - beze změny
Ledová hydra - a jednu jednotku bude potřeba 3 vybavení, kde 3 vybavení budou stát 1M zlata + 1 runa nebes
Paladin - beze změny
Jednorožec - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 50k zlata + 5 run života
Wurm - na jednu jednotku bude potřeba 10 vybavení, kde každé bude stát 200k zlata + 2 runy života
Temný přízrak - nechat jak je teď po posledním updatu
Soulkeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde každé bude stát 5k lidí (po vylepšení 4k lidí)
Mág země - na jednu jednotku bude potřeba 1 vybavení, které bude stát 1M zlata + 20 run života (po vylepšení 0,5M zlata + 10 run života)
Bahenní had - na jednu jednotku bude potřeba 9 vybavení, kde 6 vybavení bude stát 1 runa nebes a 10 run života (nebo prostě tolik, kolik stojí teď těch 10)
Goblinní vzducholoď - beze změny
Flamekeeper - na jednu jednotku bude potřeba 2 vybavení, kde 2 vybavení bude stát 500k zlatých + 1 runa ohně + 1 runa nebes
Stínový drak - beze změny
PS: Hlavním důvodem je vliv eventů a tažení na produkci. Jak jsem určoval počty vybavení je popsáno v původním příspěvku.