Už před zavedením jsem psal, že jsem proti získávání zkušeností za zranění, protože Vulkán je pak chudák oproti kamenému Dharovi, ale bohužel jsem navrhoval úplně přejít na systém zkušeností za hodnotu. To neprošlo s dobrým odůvodněním.
Ten návrh kombinace obojího výrazně lepší a jsem rád, že se ho Nezmar chytl a teď prosím, aby jste zapojili do diskuze v daném vláknu. Děkuji.
update 2.9.0 - Talenty
Re: update 2.9.0 - Talenty
Jo a ještě jedna maličkost:
Světlonoši jsi nezvýšil iniciativu -> zůstala mu 11.
Světlonoši jsi nezvýšil iniciativu -> zůstala mu 11.
Re: update 2.9.0 - Talenty
Napadlo mě takové vylepšení.
Není možné, aby např. drtivý útok 200, přidával kromě 200% do damage i 200% do útoku proti neživým ?
Pak by přestali wurmové dávat do topázů jednotkové zranění, což je dost komické a tyto útoky by dostali zcela nový rozměr.
Nemluvě o svatém útoku crinis proti dreaddovi, atd.
Není možné, aby např. drtivý útok 200, přidával kromě 200% do damage i 200% do útoku proti neživým ?
Pak by přestali wurmové dávat do topázů jednotkové zranění, což je dost komické a tyto útoky by dostali zcela nový rozměr.
Nemluvě o svatém útoku crinis proti dreaddovi, atd.