Ascendancy
Posted: Wed 20. Mar 2019 17:08:57
Rád bych tu rozpoutal diskuzi, která by vedla k tomu, jak upravit Ascendancy aby mohla být spuštěná stále.
Zatím jsme cca ve čtvrtině věku a tak napíši své první dojmy a návrhy. Během věku to budu aktualizovat.
Budovy
Ceny budov a podmínky toho, kdy začnou chodit mi připadají v pohodě. Patří mezi těžší bohy, ale není nejtěžší (stínový Vulkán je výrazně těžší).
Bonusy z budov
Zde už to dle mě v pohodě není.
1)
Bonus od poslední budovy dělá, že hráči zdarma přichází 50 x (počet run nebes) Ascendanciných válečníků.
Na wiki bylo původně napsáno, že o tolik se zvedá rekrut, ne že jich tolik chodí zadarmo.
Osobně si myslím, že jich chodí zadarmo strašně moc. Aktuálně (po 1600 tazích) mně jich chodí 800 za tah, což odpovídá 12k životům pro štíty zadarmo každé kolo.
Navrhoval bych aby se zavedla jedna z těchto možností:
1) bude to fungovat tak, jak bylo původně napsáno na wiki -> bude zvyšovat rekrut, ale nebudou chodit zadarmo
2) místo run nebes se bude jednat o runy věčnosti (kolem run nebes je už postaven Aether; Ascendancy mně připadá, že by měla být více vázána na runy věčnosti)
3) sníží se počet z (10x počet run) na náhodný příchod (jeden válečník až 3x počet run válečníků)
Nejvíce se mi líbí ta větší závislost na runách věčnosti.
2)
Bonus z Introspekce zvedá rekrut Kleriků o 1 za každých 500 vybavení v Klášteře.
Kvůli tomu, že na jednu jednotku je potřeba 50 vybavení, tak do kláštera dává hráč hodně vybavení zároveň a díky tomu je rekrut zvýšen o hodně.
Nepřipadá mi to jako velký problém a možná to ani problém není, ale zatím mám pocit, že by to chtělo ten bonus snížit.
Funguje to podobně jako u Aethera a jeho válečníků, kdy je poměr +1 rekrut za vybavení pro 20 jednotek a tak bych pro začátek zachoval to stejné u Asceny (přeci jen Klerici jsou silnější a tak by se neměli rekrutovat rychleji...).
Takže navrhuji aby byl rekrut +1 za 1000 vybavení (místo 500).
Jednotky
Jednotky mi zatím připadají v pohodě, až na Převora.
Převor je hodně zajímavá jednotka díky své jedinečné magii, ale při počtu nad 200 už přestávají být zajímavý, což je dle mě škoda.
Kdysi 200 převorů nebylo snadné sehnat a pak často tvořili třeba i 1/10 hodnoty armády. Nyní sehnat 10M zlata 200 run sněhu je velmi jednoduché a tak jich 200 může mít lehce každý a to i velmi brzy.
Proto bych navrhoval Převory předělat.
Jde mi o to, že na Převorech je právě nejvíce zajímavá ta jejich magie a obecně až na ni Ascena v podstatě nic nemá a tak je dle mě škoda, že ještě v early se hráč může dostat na maximální efektivitu a pak už nedělá nic zajímavého, takže bych rád, aby se dosahování maximální efektivity více rozprostřelo přes celý věk...
Návrh 1
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,05%.
Jedná se čistě o oslabení bez nějakého důmyslnějšího zásahu (což pokud je Ascena přesílená, tak by to vadit nemuselo) a počet 2000 Převorů za stávající ceně a rekrutu už těžší a stává se z toho late game záležitost
Návrh 2
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,02%.
Změnit druh útoku na 4.
Postavit jich 5000 je už velmi těžké a dosáhne toho jen málo hráčů, což bude znamenat, že po celou hru se účinnost jejich prokletí bude zvyšovat, ale zároveň už budou útočit od prvního kola, takže budou už od prvního kola proklínat (podobně jako dreaddovi prokletí kněží), ale budou také zraňovat (ale méně jak ledový obři, kteří takto zraňují od prvního kola a jsou to jednotky stejného stupně).
Návrh 3
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,1%.
Zvýšit cenu Převora a to tím způsobem, že se změní cena jednoho vybavení na 1 runu sněhu a 20 000 zlata a potřebný počet vybavení na jednu jednotku na 5.
Bude potřeba 1000 převorů na maximální oslabení a to v ceně 5000 run sněhu a 100M zlata, což je stále v pohodě sehnatelné, ale už to bude trvat. (v podstatě se jedná o složitější variantu návrhu 1)
Či další možností je u jednotky více předělat její statistiky, ale to už by bylo složitější na vyladění a tak do toho se mi nechce.
Mně se nejvíce líbí návrh 2.
Zatím jsme cca ve čtvrtině věku a tak napíši své první dojmy a návrhy. Během věku to budu aktualizovat.
Budovy
Ceny budov a podmínky toho, kdy začnou chodit mi připadají v pohodě. Patří mezi těžší bohy, ale není nejtěžší (stínový Vulkán je výrazně těžší).
Bonusy z budov
Zde už to dle mě v pohodě není.
1)
Bonus od poslední budovy dělá, že hráči zdarma přichází 50 x (počet run nebes) Ascendanciných válečníků.
Na wiki bylo původně napsáno, že o tolik se zvedá rekrut, ne že jich tolik chodí zadarmo.
Osobně si myslím, že jich chodí zadarmo strašně moc. Aktuálně (po 1600 tazích) mně jich chodí 800 za tah, což odpovídá 12k životům pro štíty zadarmo každé kolo.
Navrhoval bych aby se zavedla jedna z těchto možností:
1) bude to fungovat tak, jak bylo původně napsáno na wiki -> bude zvyšovat rekrut, ale nebudou chodit zadarmo
2) místo run nebes se bude jednat o runy věčnosti (kolem run nebes je už postaven Aether; Ascendancy mně připadá, že by měla být více vázána na runy věčnosti)
3) sníží se počet z (10x počet run) na náhodný příchod (jeden válečník až 3x počet run válečníků)
Nejvíce se mi líbí ta větší závislost na runách věčnosti.
2)
Bonus z Introspekce zvedá rekrut Kleriků o 1 za každých 500 vybavení v Klášteře.
Kvůli tomu, že na jednu jednotku je potřeba 50 vybavení, tak do kláštera dává hráč hodně vybavení zároveň a díky tomu je rekrut zvýšen o hodně.
Nepřipadá mi to jako velký problém a možná to ani problém není, ale zatím mám pocit, že by to chtělo ten bonus snížit.
Funguje to podobně jako u Aethera a jeho válečníků, kdy je poměr +1 rekrut za vybavení pro 20 jednotek a tak bych pro začátek zachoval to stejné u Asceny (přeci jen Klerici jsou silnější a tak by se neměli rekrutovat rychleji...).
Takže navrhuji aby byl rekrut +1 za 1000 vybavení (místo 500).
Jednotky
Jednotky mi zatím připadají v pohodě, až na Převora.
Převor je hodně zajímavá jednotka díky své jedinečné magii, ale při počtu nad 200 už přestávají být zajímavý, což je dle mě škoda.
Kdysi 200 převorů nebylo snadné sehnat a pak často tvořili třeba i 1/10 hodnoty armády. Nyní sehnat 10M zlata 200 run sněhu je velmi jednoduché a tak jich 200 může mít lehce každý a to i velmi brzy.
Proto bych navrhoval Převory předělat.
Jde mi o to, že na Převorech je právě nejvíce zajímavá ta jejich magie a obecně až na ni Ascena v podstatě nic nemá a tak je dle mě škoda, že ještě v early se hráč může dostat na maximální efektivitu a pak už nedělá nic zajímavého, takže bych rád, aby se dosahování maximální efektivity více rozprostřelo přes celý věk...
Návrh 1
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,05%.
Jedná se čistě o oslabení bez nějakého důmyslnějšího zásahu (což pokud je Ascena přesílená, tak by to vadit nemuselo) a počet 2000 Převorů za stávající ceně a rekrutu už těžší a stává se z toho late game záležitost
Návrh 2
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,02%.
Změnit druh útoku na 4.
Postavit jich 5000 je už velmi těžké a dosáhne toho jen málo hráčů, což bude znamenat, že po celou hru se účinnost jejich prokletí bude zvyšovat, ale zároveň už budou útočit od prvního kola, takže budou už od prvního kola proklínat (podobně jako dreaddovi prokletí kněží), ale budou také zraňovat (ale méně jak ledový obři, kteří takto zraňují od prvního kola a jsou to jednotky stejného stupně).
Návrh 3
Snížit účinnost magie z 0,5% na 0,1%.
Zvýšit cenu Převora a to tím způsobem, že se změní cena jednoho vybavení na 1 runu sněhu a 20 000 zlata a potřebný počet vybavení na jednu jednotku na 5.
Bude potřeba 1000 převorů na maximální oslabení a to v ceně 5000 run sněhu a 100M zlata, což je stále v pohodě sehnatelné, ale už to bude trvat. (v podstatě se jedná o složitější variantu návrhu 1)
Či další možností je u jednotky více předělat její statistiky, ale to už by bylo složitější na vyladění a tak do toho se mi nechce.
Mně se nejvíce líbí návrh 2.