Stavby - Kovárňa
Posted: Sun 06. Mar 2022 1:21:26
Jo, to vim, jen mi to prijde v pohode na medene platy, ktere nemaji poradne zadnou hodnotu a nikdo je nikdy nebude kupovat. Na druhou stranu treba totem krve, druidsky ritual, prapor starecho druidskeho cechu, ohnivy bic, ohniva roba maji vyssi hodnotu a pozdeji se nekupuji, protoze je vsichni maji a nic s nimi nejde udelattarrant wrote:Víš že můžeš nepotřebné itemy instantně prodat za 200k zlatých?ySpirit wrote:Idealne by kazdy predmet zanechal neco jineho, ale kdyby to bylo treba jen 500-1000k zlataku, tak by to uplne stacilo..
Takže tohle už funguje..

No, kdyz se pridaji nove recepty, tak by mohla byt nejaka poptavka po nich.
Nove recepty do kovarny:
Jako vzdycky, je to uplny nastrel, treba se neco bude libit

Predmety pro unikatni jednotky
- Ohniva zbroj, 2x Ohnivy bic, 2x Ohniva roba, 50x runa ohne, 1M zlata => Roba fenixe (magie ohne 6 - sopka, 5x nasobek damage jako ohnivy stit, imunita vuci ledovemu stitu)
- 2x Ohniva roba, Hul ohne, 100x runa ohne, 1M zlata => ... mel byt predmet, co by povolal ohniveho prizraka, ale to uz existuje, jako Arianin svazek ohnivého mistrovství, takze tady nic
- Kostena hul, jedovate strely, 200x runa snehu, 1M zlata => Hul zkazy (+100% jedovaty utok, vyvolava kostlivce)
- 5x Zlaty ingot, Svazek ledoveho mistrovstvi, 1000x runa snehu, 2M zlata => Ledova koruna (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, magie ledu 5 - odebrani ohniveho stitu nebo magie ledu 6 - vyvolani 500 ledovych hradeb)
- 5x Zlaty ingot, hul ohne, ohnivy bic, (na splozence - vulkanuv ohnivy prapor), 100x runa ohne, 2M zlata => Prsten ohne (ohnivy stit, imunita vuci ledovemu stitu + magie ohne 10 - privolani ohniveho deste, upravit, aby bylo aspon o hodne silnejsi, mozna 300x? a nebo povolani nizsiho ohniveho splozence)
- Zlaty ingot, 100x runa ohne, 500k zlata => Kalich ohne
- 2x Hul ohne, 500x runa ohne, 1M zlata => Hulka ohne
- Kostena fletna, 2x prapor stinu, 1M zlata => Prokleta kostena fletna (zachova si vyvolavani vice kostlivcu / upiru, +2 utok/obrana pro nemrtve jednotky)
- Totem krve, popel padlych valecniku, 50x runa ohne, 1M zlata => Urna padlych (totem krve s imunitou vuci ohnivemu stitu)
- 3x Prapor stareho druidskeho cechu, 6x Druidsky ritual, 500x runa zivota, 1M zlata => Tajemstvi druidu (+70% starodavnych entu / +50% starodavnych entu s vybavenim +20% do zivota / +50% starodavnych entu, druidi kazde kolo privolaji enty v mensim poctu, 1. kolo full, 2. kolo pulka, 3. kolo ctvrtina... / +50% starodavnych entu a privola podobny pocet normalnich entu)
- Kouzelnicka roba, zelezne nebo ocelove platy, 250k zlata => Brneni klerika (+5 nebo 7 do obrany, -1 inic, imunita vuci ohnivemu a ledovemu? stitu)
- 20x bronzovy ingot, 20x zelezny ingot, 10x ocelovy ingot, 2M zlata => Paveza (+3 do obrany, -1 inic, blok proti strelam 20% - snizeni poskozeni od jednotek s typem utoku 2)
- 25x bronzovy ingot, 15x zelezny ingot, 15x ocelovy ingot, 1x ingot temne ocele, 4M zlata => Velka paveza (+5 do obrany, -1 inic, blok proti strelam 30% - snizeni poskozeni od jednotek s typem utoku 2)
- 35x bronzovy ingot, 30x zelezny ingot, 15x ocelovy ingot, 1x ingot temne ocele, (mozna nejaka kolecka?), 4M zlata => gnomi vozik
- 12x bronzovy ingot, 150k zlata => bronzovy mec
- 14x bronzovy ingot, 5x zelezny ingot, 250k zlata => gladius
- 18x bronzovy ingot, 9x zelezny ingot, 2x ocelovy ingot, cepel mece, 500k zlata => Rytirsky jednorucni mec
- 20x bronzovy ingot, 14x zelezny ingot, 5x ocelovy ingot, rukojet obourucneho mece, 1M zlata => Bastard (mohl by vyzadovat treba i cepel mece nebo rytirsky jednorucni mec, kdyby se zdalo, ze je jednoduche ho ziskat)
- 25x bronzovy ingot, 20x zelezny ingot, 9x ocelovy ingot, dlouha rukojet, 2x cepel sekyry, 2.5M zlata => Tezka bojova sekyra (ve hre se pise sekyra, na wiki je sekera, jen detail)
- 15x bronzovy ingot, 15x zelezny ingot, 4x ocelovy ingot, cepel sekyry, totem krve, 1M zlata => Krvezizniva sekera (+6 utok, pro jednotky s typem utoku 1: +1 dmg, -1 hp nebo muze byt % bonus, aspon by vyuzilo vice jednotek)
- Cepel mece - na Rytirsky jednorucni mec (muze taky na Bastard) - drop ve stokach, eventy nad 2M hodnoty
- Rukojet obourucniho mece - na Bastard - drop nad 5M, mozna az od 10M hodnoty
- Cepel sekyry - na Tezkou bojovou sekyru a krveziznivou sekeru - drop nad 10M hodnoty
- Dlouha rukojet - na Tezkou bojovou sekyru (+ mohla by se vytvorit nejaka bojova tyc pozdeji, co taky vyuzije) - drop nad 20M hodnoty
- Zlaty ingot - na kalich ohne, 2 koruny pro unikatni jednotku - drop velmi vzacne z trpasliku, pretaveni 10 zlatych nugetu na ingot spolecne s 100k zlata
- Zlaty nuget - na zlaty ingot - drop z trpasliku
Posilene prapory bohu (pisu spis navic, kdyz uz jsem se do toho pustil)
- Dharova kamenna standarta, kouzelnicka roba, 500x runa zivota, 5M zlata => Dharova prastara kamenna standarta A (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, +5 obrana, pro dharovi jednotky +8 obrana)
- Dharova kamenna standarta, totem krve, 500x runa zivota, 5M zlata => Dharova prastara kamenna standarta B (+5 obrana, za kazde 2 body obrany +1 bod do utoku, pro dharovi jednotky: +8 obrana)
- Dralgaruv totem zivota, tvrzene ocelove platy, 500x runa zivota, 5M zlata => Dralgaruv prastary totem zivota A (+8 obrana, +20% hp, +40% hp pro dralgarovi jednotky)
- Dralgaruv totem zivota, totem krve, 500x runa zivota, 5M zlata => Dralgaruv prastary totem zivota B (+20% hp, bonus do poskozeni v podobe 10% zdravi jednotky, pro dralgarovi jednotky: +40% hp)
- Aethruv ledovy prapor, amulet velitele, 750x runa snehu, 5M zlata => Aetheruv prastary prapor smrti (magie ledu 1, inic +1, +5% poskozeni za kazdy bod iniciativity vyssi nez ma nepritel, pro aetherovi jednotky: +3 inic, magie ledu 2)
- Dreadduv prapor smrti, prapor stinu, 500x runa snehu, 200x runa zivota, 5M zlata => Dreadduv proklety prapor smrti A (+3 do utoku a obrany, pro dreaddovi jednotky: +5 utok/obrana)
- Dreadduv prapor smrti, jedovate strely, 500x runa snehu, 200x runa zivota, 5M zlata => Dreadduv proklety prapor smrti B (+50% jedovaty utok, +2 do utoku a obrany, pro dreaddovi jednotky: +5 utok/obrana)
- Na zbytek me moc nenapadalo co tam pridat / co by tem bohum pomohlo.
- Ghorova standarta s nabodnutou hlavou demona, totem krve, valecne bubny, 400x runa ohne, 5M zlata => Ghorova zkrvavena standarta s nabodnutou hlavou demona (+20% poskozeni, +1 inic, +1 utok, -1 obrana, pro Ghora: +50% poskozeni, +3 utok, +1 inic)
- Prapor svetla, rytirsky jednorucni mec, popel padlych valecniku, 200x runa snehu. 150x runa zivota, 5M zlata => Prastary prapor svetla (+4 utok, 75% dmg jako stec, pro Crinis: +100% utok, +50% inic)
- Vulkanuv ohnivy prapor, kalich ohne, 400x runa ohne, 5M zlata => Vulkanuv prastary ohnivy prapor (imunita vuci ohnivemu a ledovemu stitu, ohnivy stit 2, jednotky vulkana maji stale stejny bonus do ohniveho stitu a posileni magie a jeste +50% damage a utok)
U Dhara casto umiraji Minotauri na ohnivy stit - moznost A by jim dala dobry bonus do obrany + by se prestali rozbijet o ohnivy stit. Topazovy by z toho mel jen lepsi obranu a imunitu na ledovy stit.
Moznost B to udela flexibilnejsi pro Dhary - pomalu kazda jednotka by to mohla vyuzit na ziskani utoku - hadi by ziskali 11.5, jesteri 8.5, minotauri 15.5 a mimo Dhara by to mohlo byt dobre treba na Prastarych horskych obrach.
U Dralgara se totem zivota nepouziva snad vubec, moznost A by zkombinovalo to, co se casto chce u wurmu - bonus do obrany. Moznost B to udela zajimavejsi - takovy Wurm by mel 160k HP a bonus 16k do poskozeni.
Ascena nema svuj vlastni prapor.
Jeste teda dodam, ze nevim, kde pada drap draka, a ze nektere kombinace, co existuji, uz vyuzivaji nektere z techto predmetu a vyzaduji zrovna drap draka.
Taky nevim, jestli je treba prapor krve (+200% dmg do stece pro zive jednotky, obrana klesne na 1) vzacny a pada jen z tabora archeologu.
Jestli se nekde nachazi, mozna by se dalo hodit za nejakou kombinaci totemu krve + amuletu velitele / valecnych bubnu.