Iluzionární ostrov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Původně si psal, že by si chtěl ty předměty.. tak jsem se snažil trochu vyhovět..
Ale mám tedy v hlavě jiný nápad, kterého jsem se trochu bál, že by se nemusel moc líbit, tak jsem ho nenapsal..

Jak se teď v jiném topicu řeší to vylepšování cest, tak by se to mohlo "spojit" s tímto novým pleněním.
Po postavení nejvyššího stupně se z Velitele stává Legenda.. prostě se přetransformuje na Legendární jednotku..
Tudíž by mohl nosit nezhoršenou masku Královny medůz - si myslím že už to není tak silný předmět..
A tady z arcimága by mohla s nízkou pravděpodobností padnout ta koruna s plošným snížením obrany o 10% (minimálně o 2) a mohli by jí nosit jen legendární jednotky, tudíž pouze hrdina..
- ostatní legendárky myslím reálně nepadají, ale možná se pletu? přijde mi to jako nejsnadnější úprava..
Takže koruna by snižovala obranu o 10% + by hrdina ještě dostal vyhnutí 50% (to by do hry příliš nezasáhlo, jen takový bonus, aby se nové plenění projevilo :) )
a kdyby chtěl hrdina nosit něco jiného, tak snad všechny itemy mají psáno pro unikátní nebo legendární..

+ by pro unikátky mohli padnout ještě 3 další itemy pro unikátky
1) Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, vyvolá 250 iluzionárních střelců (případně rozptyl, ale myslím, že by to mělo být více než 1 učeň) a 10% šanci vyhnutí se
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, vyvolá 500 iluzionárních válečníků a 10% šanci vyhnutí se
3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, vyvolá 625 iluzionárních vos a 10% šance vyhnutí se

nebo by tyto 3 itemy mohli jít vyrobit v kovárně s tím, že na ostrově by mohl padnout "Iluzionární kámen" (nenapadá mě teď lepší název), který by byl prostoupený iluzionární magií..
1) Slonovinový luk + kámen + 10 run věčnosti + nějaké zlato = iluzionární luk
2) Rytířský jednoruční meč + kámen + 10 run věčnosti + zlato = iluzioární meč
3) jedové střely (nebo vymyslet jiný základní item) + kámen + 10 run věčnosti + zlato = žihadlo
- případně by se mohli přidat dráp draka a zvýšit poškození..

A to by bylo co se týká nových itemů vše :)

Ještě k jednotkám, neměl bych vosám dát jedový útok?

reálně těmi počty jednotek nevyšťítuješ nic.. možná tak u dhara mágy a velemágy.. ale jinak nic..
a na štít by se dostali, až v okamžiku, kdy už máš jinak vše zabité, takže by si se štěstím nepřišel možná o nějaké itemy.. mělo by se na ně vztahovat to co v plenění, takže jejich šance se vyhnout ve 4 a 5 kole už by byla jen dílem obřího štěstí.. a jak píšu reálně jimi nic nevyšťítuješ..
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:Původně si psal, že by si chtěl ty předměty.. tak jsem se snažil trochu vyhovět..
Vysvětlení:
Já chtěl itemy jako náhradu za mága, když je mág, tak zase nechci tolik itemy. Aneb chtěl jsem snížit počet stacků které z toho plenění získáš. 2 Stacky jsou v pohodě (viz Velkodílna), 3 stacky by taky ještě šly, ale více bych nechtěl.
Mág je jeden, jím vyvolaná jednotka je druhý a tak pak zbývá už jen jeden. Pokud ten jeden bude Koruna, tak pak už není místo na Meč a podobně. Podobně tvůj původní návrh byl 5 stacků jednotek a to je taky více jak 3, takže jsem byl proti.
předměty
Líbí se mi ten krok přes Kovárnu, protože to pomůže rozšířit využití nepoužívaných předmětů a zároveň to dává smysl. Takže jsem proto, aby ty recepty byli jak píšeš. S tím, že bych bral, aby měl každý předmět dva stupně. Základní, jak píšeš a pak "základní + další kámen + dalších 10 run + Dráp draka" na zesílenou variantu (+300% do dmg unikátní jednotky a +100% do vyvolaných jednotek základním předmětem).

Co samostatných předmětů tak s nimi souhlasím až na změnu druhu útoku na 4. Chápu logiku v tom, že to má vosa, takto dostane i unikátka, ale tím, že získáš žihadlo, tak se nenaučíš létat po bojišti, nebo teleportovat, nebo jak útočit už v prvním kole (a pak mám strach, aby to nebylo až moc silný, zvláště pak pokud se zavedou varianty s Drápem draka). Asi bych si dokázal představit "flusačku" a druh útoku 2, ale spíše bych druh útoku neměnil a třeba dal 100% jedový útok (magie pomáhá jedu z původních střel se rychleji dostat k důležitým orgánům v těle). Nebo něco jiného, jestli tě napadá. Ale toho druhu útoku 4 se prostě bojím, že by se mohl nějak vymknout.

A obecně počty by možná mohli být o něco vyšší. Protože zase by to chtělo, aby ty předměty k něčemu byli. Takže bych navrhoval, aby nebyla příliš vysoká šance na padnutí "iluzorního kamene", ale zároveň, aby vyvolané jednotky mohli konkurovat předmětů jako Prsten života, či Ohnivá dračí zbroj. Třeba by tyhle předměty mohli zůstat slabší, ale i tak bych to tipoval třeba na :

meč -> 1000 válečník
luk -> 500 střelec
žihadlo -> 2000 vosa

a i u tohohle si nejsem jist, zda to není málo a nemělo by tam být třeba rozptyl 1x-3x, kdy x = napsané hodnoty...

Což jak nad tím čím dál více přemýšlím, tak jsem za, aby to bylo více -> protože pokud ten předmět vyvolá málo, tak o něj nebude zájem a pak je zbytečný ho zavádět. Lepší je, aby byl předmět silný a měl nějaký dopad na hru, ale zato byl těžší na získání (poskládání).
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

K tomu vysvětlení Ok..

Nějak si se nevyjádřil k tomu udělat z velitele legendární jednotku.. Mám strach, že to se nezmarovi líbit nebude :D
A nevím tedy jestli ta koruna je ok nebo ne?
- šance na její padnutí by byla každopádně nízká..

S tím druhem útoku 4 jsem to čekal.. ale zamýšlel jsem se nad tím.. nejvyšší dmg by to dalo u posvátného jednorožce a u něj vím, že si nezmar pohrával s myšlenkou, že by mu dal v základu druh 4..
u jiných unikátek by to zase tak markantní rozdíl nebyl, tedy dreaddův vyvolený a jeho snižování iniciativy a velemág by trochu větší dmg získal..
u ostatních je to zanedbatelné

když přidáš dráp draka a zvedneš na 300% tak mi přijde že zase jen jednorožec by získal celkem vysoký boost na dmg + léčení v prvním kole..
to léčení viz výše.. a co se týká dmg, tak Dralgar je závislejší na runách života víc, než kterýkoliv jiný bůh.. za 1) za ně staví a za 2) mu ovlivňují přírustek..
Myslím, že Dralgarova větev s drudiy bude mít problém od příštího věku, když teď přišel o přírustek jednotek za tahy a má je závislé jen na runách.. ok nové chrámy, ale než se k nim dokliká, tak to bude trvat déle, než dříve. Uvidíme o kolik déle..

Takže ten druh útoku 4 bych nechal..
Jestli to chceš nějak ospravedlnit, tak nevím třeba natáhl jsi si vycpané žihadlo na ruku, najednou cítiš obrovskou bolest a myslíš si, že umíráš.. Když se probereš z agónie všimnul jsi si, že ti na zádech vyrostla křídla :D
Je to fantasy svět, tak proč ne? :D
+ by ti ten item tedy mohl přidávat létání..

Co se počtu vyvolaných jednotek týká, tak něco nadhoď.. Já už mám popravdě strach, když pořád říkáš že je to "moc" :D tak to zkus ty :)
Koukám, že taky upravuješ příspěvky zpětně :D

ještě jsem se v minulém příspěvku ptal, jestli by vosy neměli dostat nějaký jedový útok? Ale upravoval jsem příspěvek, asi už když si odpovídal..

zase si dám pauzu zpracovat nové věci a zítra budem pokračovat :)
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

Nějak si se nevyjádřil k tomu udělat z velitele legendární jednotku.. Mám strach, že to se nezmarovi líbit nebude :D
A nevím tedy jestli ta koruna je ok nebo ne?
- šance na její padnutí by byla každopádně nízká..
Já věděl, že jsem na něco zapomněl (jsem u toho dělal ještě něco jiného... :D )
Takhle, mně by to nevadilo a v některých věcech by pomohlo, kdyby Velitel mohl používat jak unikátní, tak legendární předměty. Aktuálně mě nenapadá důvod, proč by to tak být nemohlo.
Myslím, že v historii pro to byl nějaký důvod, nebo bylo v plánu něco, kvůli čemu by mohl být problém, ale když vyjdu z toho, co je nyní ve hře, tak jsem pro tu změnu.
S tím druhem útoku 4 jsem to čekal.. ale zamýšlel jsem se nad tím.. nejvyšší dmg by to dalo u posvátného jednorožce a u něj vím, že si nezmar pohrával s myšlenkou, že by mu dal v základu druh 4..
u jiných unikátek by to zase tak markantní rozdíl nebyl, tedy dreaddův vyvolený a jeho snižování iniciativy a velemág by trochu větší dmg získal..
u ostatních je to zanedbatelné
A co třeba velitel? Můj velitel na Aetherovi aktuálně dává do běžných jednotek cca 140k dmg bez itemu...
1 x Sardox velitel klanu Zmrzlých (Prsten Života) zmasakroval (149,782) 386 x Městská pěchota(-143,992)
Koukám, že taky upravuješ příspěvky zpětně :D
Jen výjimečně, ale jak jsem už psal, teď jsem dělal více věcí zároveň a myšlenky mi přeskakovali a tak jsem doplňoval, na co jsem si vzpomněl, že jsem zapomněl...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

A opět jsem se nedověděl co ta vosa a jedový útok? :D

Velitel klanu..
Je dost podstatné že takový dmg máš ty a taky teď - teď kdy by si mohl ukončit věk postavením IP
a pokud se hrdina stane legendární jednotkou, tak by to poškození k němu i sedělo..
Nevím jak expíš hrdinu, ale než jsem aethera rozsekal, tak byl můj cíl mu dát druh útoku 4 a dát mu aetherovu róbu moci..
Sám si říkal a já s tím souhlasím, že ty "kameny" by neměli padat nijak často navíc k té vylepšené verzi s vyšším dmg potřebuješ ještě dráp draka (možná jsem měl smůlu, ale ty mi padli 2 na 6 účtech, to mi padlo víc NK :D )
Hlavně, ale v závěru věku si to nsazovat nejspíš nebudeš to buď na hrdinovi budeš chtít mít tu Korunu, protože jinam jí nedáš, nebo tu aetherovu róbu moci..
že to někdy v protředku věku může být boost? může, ale otázka budeš mít ten dráp? Nebo jinak.. Budou mít všichni ten dráp? Pochybuju..
- Možná bych tu korunu ještě mírně vylepšil.. buď taky o ten dráp, nebo jí v základu dát nějakou -3 do iniciativy, aby měl něco hrdina při útoku..

Tak teď ty itemy
Ohnivá dračí zbroj mi přijde slabá, ale to je téma někam jinam..

Zkusím se zaměřit převážně jen na dmg a životy vyvolaných jednotek..
Takže ODČ - dmg 0-60k, životy 0-75k (druh útoku 2)
PŽ - dmg - 20-100K, životy 100-600K (druh útoku 1)

meč (1-3k vojáků) - dmg 25k - 75k, životy 10-30k -při vylepšení x2
- tohle je dá se říct nejpodobnější vyvolaným wurmům..
už vím co mi "nesedí" ta steč.. ve 3 kole dají 125k-225k, ale jestli myslíš že to být může, tak klidně..

Luk (500-1500) - dmg 2,5k - 7,5 (mají multi útok 2, takže se dá reálně počítat ( s dvojnásobným dmg), životy 4-12k - při vylepšení x2
- asi nepodobnější DPČ druhem útoku..

žihadlo/vosa (2-6k) - dmg 2-6k (útočí sice od prvního kola, ale střleci mají multiútok, takže na počet útoků se to "srovná", sice mají slayer, ale s dmg 1 můžou dát nakonec stejné poškození jako střelci, když budou útočit do jednotky s obranou +26), životy 2-6k - při vylepšení x2

Chtěl jsem to mít před sebou trochu přehledně :)
Zdá se mi to docela Ok, možná bych snížil ten rozptyl.. mám z toho, ale trochu divný pocit.. musíme zahrnout jetě to že mají imku na oheň a toxicitu (to se vlastně týká jen válečníků) a hlavně to vyhnutí..
Něco mi pocitově nesedí na těch vojácích, ale nemůži přijít na to co :D vosy a střelci mi přidjou ok..
Last edited by tarrant on Sat 12. Mar 2022 15:29:44, edited 1 time in total.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Iluzionární ostrov

Post by nezmar »

pravdepodobne sa Velitel zmeni na legendarnu jednotku v okamihu ked bude postavena jedna specialna budova (pravdepodobne Palac Velekrále - alebo tak nejako)
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

A opět jsem se nedověděl co ta vosa a jedový útok? :D
Jedový útok na vose asi být může. A asi bych možná zkusil i těch 100% (přeci jen, ona to až tolik dmg nedává).
(začíná být velmi podobná Bahenímu brouku... :D )
Velitel klanu..
Je dost podstatné že takový dmg máš ty a taky teď - teď kdy by si mohl ukončit věk postavením IP
a pokud se hrdina stane legendární jednotkou, tak by to poškození k němu i sedělo..
Nevím jak expíš hrdinu, ale než jsem aethera rozsekal, tak byl můj cíl mu dát druh útoku 4 a dát mu aetherovu róbu moci..
No podobné dmg mám už delší dobu ale ok.
Jinak ano, kdysi jsem taky primárně stavěl druh útoku 4 + Aetherovku, ale pak jsem došel k tomu, že nehrávám věci s dmg v prvním kole a obecně stačí jeden útok velitele do nepřátelské jednotky, abych se pak o ni nemusel starat, takže jsem došel k názoru, že rozdíl mezi tím, kdy velitel zaútočí jako první v prvním a druhém kole se moc neliší od toho, kdy zaútočí jako první ve druhém kole. Takže ho hraji tak, že spěchám na útok 2 a pak zvyšuji dmg a útok a na lvl 16 mám hotovo.
Pokud bych hrál Dhara s hady nebo klasického Vulkána, pak by se asi více vyplatil ten druh útoku 4.

Ale dobře přesvědčil jsi mě. Ať ten item dává druh útoku 4.
Dráp draka
Ano, je to vzácný item, který nepadá příliš často. Trochu se mu dá pomoci tím, že by se vráželi prachy do Gamblera, ale i tam to není příliš slavný (ale zase na druhou stranu tomu člověku u toho může padnout PKS...).

Takže ano, souhlasím s tím, ež každý ho mít nebude. Ten poměr 1 dráp na 3 klany mi celkem sedí, co si tak pamatuji.

A ano, klidně bych přidal nějaké vylepšení pro korunu a ideálně opět s Drápem. Ten se tak stane opravdu hodně vzácnou surovinou, kdy si hráč bude muset hodně rozmyslet do jakého předmětu ho použije...
Itemy
ODZ mám rád, ale souhlasím s tím, že když vyvolává 0-3, tak je to slabší. Kdyby vyvolávala 1-3, tak mi přijde OK.

Ty jsi zmiňoval, že mají vyhnutí a mají imky. Ano, může to být celkem významné, když díky vyhnutí přežijí o útok více ve chvíli, kdy štítují třeba Hvězdy, ale nesnažil bych se tomu dát nějakou konkrétní hodnotu, která by se dál započítávala. Prostě bych to bral jen jako, že jsou "o něco lepší" a tak by cílová hodnota na kterou je ladíme měla být "o něco menší" než jakou plánujeme jejich sílu.

ODZ - dmg 0-60k, životy 0-75k (druh útoku 2)
PŽ - dmg - 20-100K, životy 100-600K (druh útoku 1)

Takže z toho mi vychází:

Meč
Tady je ještě třeba si uvědomit, že mají steč, takže ve třetím kole (pro ně v nejdůležitějším) mají pětinásobný dmg.
U nich bych počítal dmg jako 125 a životy jsou 10. To je hodně velký nepoměr zranění a životů. Omlouvám se, že jsem si to neuvědomil dříve. Na základě tohoto zjištění navrhuji aby měli 100 životů místo 10. A jak nad tím teď přemýšlím ještě více a hraji s čísly, tak bych asi navrhoval nějaké úpravy jednotek. Moc se omlouvám, že jsem si to neuvědomil hned...

Pokud budou mít 100 životů, tak je to jednotka s dmg 125 a 100 hp -> pro 1k válečníků je to 125k dmg a 100k životů, což už by nějaký vliv na hru mít mohlo. Zároveň si říkám, že lepší předměty, které díky vzácnosti Drápu draka hráč získá až později, tak by mohli být výrazně lepší. Takže vylepšené předměty nebudou dávat x2, ale x3.

Zároveň souhlasím s tebou, že rozptyl není ideální. Já ho navrhl, proto, protože ODZ i PŽ ho mají, ale jinak já osobně rozptyly nemám rád a tak ho zrušme.

Výsledek
Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1k iluzionárních válečníků
Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků


Luk
Střelec je (po započítání multiútoku) 20 dmg na 10 hp a střílí. Když se vezme jako vzor ODZ, tak ti jsou sice primárně na dmg (slayer a "vysoký" poměr dmg/životy), ale reálně musím uznat, že pokud jejich účel není dorazit malý stack meteoritů ve druhém kole, tak moc nedělají. Stejně tak i Střelci u větších armád nebudou nějaký významný dmg dealer a tak důležitější budou jejich životy. Pokud vyjdeme z toho, že je to předmět podobný ODZ, tak tam je průměr životů 37,5k, což by odpovídalo 3,75k střelců. Protože se střelci dají i vylepšit, tak bych to o něco snížil.

Výsledek
Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 3k iluzionárních střelců
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 9k iluzionárních střelců


Žihadlo
Vosa má dmg 1 a životy 1 a útočí už od prvního kola. Ale jak jsi psal ty, asi by šli srovnat se střelci. Takže vyjdu z nich a srovnám to s nimi, ale kvůli následné návaznosti, mírně oslabit...

Výsledek
Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 10% jedový útok a vyvolá 25k iluzionárních vos
Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 10% jedový útok, +300% do zranění a vyvolá 75k iluzionárních vos


A na závěr, jak bych viděl jednotky po úpravě válečníků na 100 životů a se zapojením ostatního o čem se mluvilo a co mě napadlo, když už jsem to začal měnit...
1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 15k, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 25k
(aby štítovali válečníky)

2. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 5, druh útoku 4, hodnota 5
Schopnosti: slayer, jed (100%)
(když je "slayer" není potřeba aby byl útok 2 a mít samé 1 je "hezčí")

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 10, iniciativa 11, druh útoku 2, hodnota 75
Schopnosti: multiútok 2

4. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 100, iniciativa 10, druh útoku 1, hodnota 200
Schopnosti: steč 100

A taky na základě tohohle bych asi upravil i počty co vyvolávají magie:
Arcimág vyvolá: Magie iluze 2
1. 10 x zeď
2. 25k x vosa
3. 3k x střelec
4. 1k x válečník

Učeň magie iluze: Magie multimagie iluze 1
1. 1 x zeď - V Plenění
2. 2,5k x vosa
3. 300 x střelec
4. 100 x válečník


A připomenutí itemů (když už tu vše rozepisuji, tak ať je to pohromadě)
1) Slonovinový luk + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců
2) Rytířský jednoruční meč + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + kámen + 10 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy

4) iluzionární luk + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců
5) iluzioární meč + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
6) iluzioární žihadlo + kámen + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy

7) Koruna Arcimága iluze + Dráp draka + 30 run věčnosti + 30M zlata = Arcimágova koruna iluze z dračích kostí

A ještě koruna:
Arcimágova koruna iluze - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2, znejistění protivníka (3%)
Arcimágova koruna iluze z dračích kostí - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300%), znejistění protivníka (10%)

PS: Takže vím, že jsem to teď vše začal hodně měnit, tak jsem zvědav, zda s tím budeš souhlasit...
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

Uff no pěkně si se rozjel :D

Změny mi nevadí, ale mám strach o to samotné plenění.. spíš jsem původně mysle, že by se steč válečníků prostě snížila a bylo by

Jj brouk mě na vosu trochu inspiroval :)

U té ohnivé dračí zbroje mi štve to vyvolávání a v druhé řadě i to, že má v názvu ohnivá a štít nikde :D

Vosám jsem dal útok 2, protože až arcimág sníží jednotkám obranu na 0, tak bude vosa ještě o kapku otreavnější :D a při těch počtech, kdy se to stane to bude 2x tak otravné :)

Jak jsem psal má strach o to plenění, hlavně že bude moc silné.. nechtěl jsem stvořit něco co se bude plenit později, než ostatní plenění tohoto typu..
V první řadě jsem chtěl aby učeň vyvolanou zdí ušťítoval arcimágovy vosy, což teď neplatí a ta zeď jde prostě do ztracena..
řešení: 1) předělat zeď 2) učeň vyvolá 2 zdi 3) učeň vyvolává náhodně..

Ale celkově mi to plenění teď přijde moc silné.. v původním návrhu jsem se držel do cca 100K hp komplet (nechce se mi to počítat přesně)
teď jen zeď má 150k hp
navíc jsem měl plán, že vosy (malé, ale brutálně otravné) budou umírat jako "poslední" před arcimágem a učněm. teď jdou hned po zdi.. můj plán byl, že umírání bude 1) zeď 2) válečníci 3) sřelci 4) zeď učně 5) vosy 6) učeň 7) arcimág

Taky dmg si zvýšil na 0 úrovni díky vosám z 2,5k na 25k od prvního kola, což je podstatné..
- takže já bych spíše válečníkům dal steč na 50 jestli je to už akceptovatelné.. pokud je to na 10 životů pořád moc, tak bych třeba válečníkům zvýšil hp na 25 a podle toho upravil životy zdi.. případně mírně zvýšil hp/počty vosám a střelcům..

Taky ber v potaz, že sice ve hře to uhýbání jednotek, zase tak podstatné nebude, ale v plenění podstatné je

jak si na začátku mě říkal, že ti to přijde moc, tak teď jsme si otečili strany a naopak mě to přijde moc :D

Jinak předměty vypadají dobře :) jen si nejsem jistý těmi válečníky, zatím je dám do prvního příspěvku takhle, ale bez počtů..

Dodatek: Ještě k té koruně.. takže arcimág by byl klasickou jednotkou a koruna co by padla by mohla nosit jakákoliv unikátka? a až po zpracování v kovárně by se předmět stal legendárnním? nebo si to myslel jinak?
Případně jestli ty 3% na normální unikáttku jsou moc, tak by mohla mít 1% s zlepšením v kovárně získat 1000% na těch 10%
a možná si to přehlédl, ale v některém z minulých příspěvků jsem psal, že bych chtěl aby ta vylepšená koruna měla to snížení obrany o těch 10% minimálně však o 2 jestli s tím souhlasíš?
Pro představu: bez úpravy: cokoliv s obranou 1-10 přijde o 1 bod, cokoliv s obranou 11-20 o 2 body atd..
s úpravou cokoliv s obranou 1-20 přijde o 2 body
Nejsnadnjší příklad je ozbrojený vesničan - bez úpravy by měl obranu 2, s úpravou obranu 1 :

Ještě si pořád pohrávám v hlavě s tou korunou..
Vím, že jsi proti tomu aby velitel získal tu schopnost nepředvídatelnosti co bude mít arcimág..
Ale co kdyb :D kdyby ho ta koruna oslabovala prostě by s ní tuto schopnost získal, ale dmg by se omezilo třeba na 500 a útok by mu to taky zamrazilo na nějaké nižší hodnotě.. prostě by s ní nasazenou měl fixní staty, které by neovlivňovali odehrané tahy, ani vylepšení za expy?
Last edited by tarrant on Sat 12. Mar 2022 22:03:46, edited 3 times in total.
tarrant
Posts: 259
Joined: Mon 21. Sep 2015 17:42:30

Re: Iluzionární ostrov

Post by tarrant »

nezmar wrote:pravdepodobne sa Velitel zmeni na legendarnu jednotku v okamihu ked bude postavena jedna specialna budova (pravdepodobne Palac Velekrále - alebo tak nejako)
Díky, přesně tak jsem to myslel, jen jsem se bál, že budeš proti.. Víc, než u čehokoliv jiného co tu vymýšlíme :D
User avatar
Hron
Posts: 1132
Joined: Mon 08. Feb 2016 16:16:11

Re: Iluzionární ostrov

Post by Hron »

tarrant wrote:Vosám jsem dal útok 2, protože až arcimág sníží jednotkám obranu na 0, tak bude vosa ještě o kapku otreavnější :D a při těch počtech, kdy se to stane to bude 2x tak otravné :)
Rozdíl mezi útokem 1 a 2 u jednotky se slayerem se pozná jen pro jednotky bez obrany a u nich se to projeví jako 5% dmg...
koruna
Ne, myslel jsem to tak, že Arcimág je unikátní jednotka, která nosí legendární item (aby na něm nefungoval, protože jinak by to narušovalo jeho vlastnosti tedy to, že u něj chceme jiná procenta než pak u velitele).
A už v tom příspěvku jsem psal u obou korun, že "legendární jednotce dávají vlastnosti" a tak jsem to i myslel, tedy že už i původní koruna bude fungovat jen pro legendární jednotky.
jednotky
Ok, tak pokud má být pořadí zeď - válečník - střelec - druhá zeď - vosy - učeň - arcimág, pak navrhuji toto:

1. iluzionární zeď
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 5k, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k

2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 10, druh útoku 1, hodnota 100
Schopnosti: steč 25

3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 11, druh útoku 2, hodnota 50
Schopnosti: multiútok 2

4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 5, druh útoku 4, hodnota 5
Schopnosti: slayer, jed (100%)
(když je "slayer" není potřeba aby byl útok 2 a mít samé 1 je "hezčí")


A taky na základě tohohle bych asi upravil i počty co vyvolávají magie:
Arcimág vyvolá: Magie iluze 2
1. 5 x zeď
2. 4k x vosa
3. 2k x střelec
4. 1k x válečník

Učeň magie iluze: Magie multimagie iluze 1
1. 1 x zeď - V Plenění
2. 400 x vosa
3. 200 x střelec
4. 100 x válečník

Štíty
1) zeď arcimága: 25k životů a 50k hodnota
2) válečníci arcimága: 15k životů a 100k hodnota
3) střelci arcimága: 10k životů a 100k hodnota
4) zeď učně: 5k životů a 10k hodnota
5) vosy arcimaga: 4k životů a 20k hodnota
6) učeň: 15 životů a 12,5k hodnota
7) arcimág: 10 životů a 25k hodnota

celkem: 59,025 životů a 317,5k hodnota

Předměty v základní stavu vyvolají jako Arcimág a ve vylepšeném jako 3x Arcimág.

Co ty na to?
Last edited by Hron on Sun 13. Mar 2022 0:29:29, edited 1 time in total.
Post Reply