Iluzionární ostrov
Posted: Thu 10. Mar 2022 14:29:14
Ten je v přípravě od první chvíle co jsem narazil na tuhle hru a to už takových 15 let bude 
Aktuálně:
Při startu plenění jsou na ostrově tyto jednotky: (počet jednotek po každém dobytí stoupá: (tento počet + (tento počet x počet dobytí))
1. 100 x Iluzionární zeď - s předmětem (nepoužitelné kousek iluzionární zdi) -vybavení pro unikátní jednotky
2. 4k x Iluzionární vosa - s předmětem (nepoužitelné iluzionární žihadlo) -vybavení pro unikátní jednotky
3. 2k x Iluzionárn střelec - s předmětem (nepoužitelný Iluzionární luk) -vybavení pro unikátní jednotky
4. 1k x Iluzionárn válečník - s předmětem (nepoužitelný iluzionární meč) -vybavení pro unikátní jednotky
5. Arcimág iluze
6. Učeň magie iluze
Celková hodnota 425k
Staty jednotek:
Všechny Iluzionární (rasa Iluze) jednotky mají schopnost vyhnutí se která se odvíjí od právě probíhajícího kola:
1. kolo 75% šance se vyhnout
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%
- když se jednotka vyhne může se objevit nápis "Teď to byli?!"
1. Iluzionární zeď:
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, iluze
2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 11, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, steč 25, iluze
3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 5, druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, multiútok 2, iluze
4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, slayer, 100% jedový útok, iluze
5. Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 5, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jakékoliv jednotky bez preference
- znejistění protivníka - snížení obrany všech nepřátelských jedotek o 1% + 1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
- rozhození - snížení dmg všech nepřátelských jedotek o 0,1% + 0,1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
unikátní jednotka
6. Učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 4, životy 15,druh útoku 2, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer
Magie: multimagie iluze - jednotka vyvolává v prvním kole (Multimagie IV) - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
1. Magie Iluze I - Jednotka vyvolá Iluzionární zeď. počet vyvolaných zdí záleží na počtu sesilatelů kouzla
2. Magie Iluze II - Jednotka vyvolá Iluzionární vosu. počet vyvolaných vos záleží na počtu sesilatelů kouzla
3. Magie Iluze III - Jednotka vyvolá Iluzionární střelce. počet vyvolaných střelců záleží na počtu sesilatelů kouzla
4. Magie Iluze IV - Jednotka vyvolá Iluzionární válečníky. počet vyvolaných válečníků záleží na počtu sesilatelů kouzla
Učeň magie iluze - Magie multimagie IV
Magie iluze I - 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze II - 600 x vosa
Magie iluze III - 300 x střelec
Magie iluze IV - 150 x válečník
odměny:
Arcimág byl smrtelně zraněn, když padal k zemi spadla mu z hlavy koruna a odkutálela se - text se objeví jen když hráč získá korunu arcimága iluze - šance na padnutí 0,15% za každého zabitého arcimága
Klečíš nad umírajícím Arcimágem iluze. Než zemřel ještě pronesl: "Já se vrátím!" nemusí říkat nic jen ma napadl takový Easter egg
Když zemřel rozplynul se -šance na "Než se rozplynul, podařilo se nám vyříznout jeho srdce" šance na získání srdce je 0,15% za každého zabitého arciimága.
Jak tak klečíš nad prázdými šaty, které zbyli po Arcimágovi najednou koutkem oka postřehneš nějaký pohyb ve křoví, jdeš se tam podívat a na zemi leží zraněný Učeň iluze. Povídá: "prosím nezabíjej mě, budu bojovat ve tvé armádě a vím kde je arcimágova truhla!" Tak taková nabídka nelze odmítnout
- získali jsme do své armády Učně magie iluze (počet získaných Učňů je závisý na počtu dobytí (počet dobytí +1)
Arcimágova truhla:
1. kategorie -100% šance na pád nějakého předmětu - seznam artefaktů na konci příspěvku
- doplnit další šance
4. kategorie - 0,1% šamce na padnutí předmětu
Popis nových předmětů a výrobních procesů do kovárny:
nepoužitelný kousek iluzionární zdi
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelné iluzionární žihadlo
-unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný Iluzionární luk - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný iluzionární meč
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
Arcimágova koruna iluze
- snížení DMG v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů, maximálně o 300
- iniciativa +5
Arcimágovo srdce
- snížení OBRANY v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů
- vyhnutí se 20%
Nové věci v kovárně:
1) Slonovinový luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + 5 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
2) Rytířský jednoruční meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + 5 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + 5 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy
4) Prsten Strážce + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + 5 run věčnosti + 5M zlata = Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi
1-4 v základu kovárny, není potřeba je vyzkoumat
5) iluzionární luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
6) iluzioární meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
7) iluzioární žihadlo + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy
8) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + Hole silového pole + 10 run věčnosti + 10M zlata = (název)
9) 1x srdce + 1x koruna + 30M zlata + 30 run věčnosti + Velemágova róba moci = (název)
5-9 potřeba vyzkoumat v kovárně
Vlastnosti nových věcí z kovárny:
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 100% dmg jednotky , 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 750 iluzionárních válečníků
6) Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 300%dmg jednotky, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků
1) Luk iluzionárnch střelců - mohou jej používat, pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1 - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
5) Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 3 - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos a schopnost slayer
7) Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 100% jedový útok, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos a schopnost slyer
4) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zd - unikátní jednotka získá magie iluze 1 (50%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 20
8) (název) -unikátní jednotka získá magie iluze 1 (200%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 60
9) (název) - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayer, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 1 (300%), +10 inic, znejistění protivníka - sníží všem nepřátelským jednotkám obranu a dmg o 10% zaokrouhleno nahoru
Atrefakty v plenění:
na 100% padne jeden z následujících předmětů:
mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce
menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce
nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele
Dračí hůl
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
Magická formule moci
4. šance na padnutí 0,1% fix
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem
Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2

Aktuálně:
Při startu plenění jsou na ostrově tyto jednotky: (počet jednotek po každém dobytí stoupá: (tento počet + (tento počet x počet dobytí))
1. 100 x Iluzionární zeď - s předmětem (nepoužitelné kousek iluzionární zdi) -vybavení pro unikátní jednotky
2. 4k x Iluzionární vosa - s předmětem (nepoužitelné iluzionární žihadlo) -vybavení pro unikátní jednotky
3. 2k x Iluzionárn střelec - s předmětem (nepoužitelný Iluzionární luk) -vybavení pro unikátní jednotky
4. 1k x Iluzionárn válečník - s předmětem (nepoužitelný iluzionární meč) -vybavení pro unikátní jednotky
5. Arcimág iluze
6. Učeň magie iluze
Celková hodnota 425k
Staty jednotek:
Všechny Iluzionární (rasa Iluze) jednotky mají schopnost vyhnutí se která se odvíjí od právě probíhajícího kola:
1. kolo 75% šance se vyhnout
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%
- když se jednotka vyhne může se objevit nápis "Teď to byli?!"
1. Iluzionární zeď:
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, iluze
2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 11, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, steč 25, iluze
3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 5, druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, multiútok 2, iluze
4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: 100% imunita vůči magii, slayer, 100% jedový útok, iluze
5. Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 5, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jakékoliv jednotky bez preference
- znejistění protivníka - snížení obrany všech nepřátelských jedotek o 1% + 1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
- rozhození - snížení dmg všech nepřátelských jedotek o 0,1% + 0,1% za každého arcimága (zaokrouhleno nahoru)
unikátní jednotka
6. Učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 4, životy 15,druh útoku 2, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer
Magie: multimagie iluze - jednotka vyvolává v prvním kole (Multimagie IV) - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
1. Magie Iluze I - Jednotka vyvolá Iluzionární zeď. počet vyvolaných zdí záleží na počtu sesilatelů kouzla
2. Magie Iluze II - Jednotka vyvolá Iluzionární vosu. počet vyvolaných vos záleží na počtu sesilatelů kouzla
3. Magie Iluze III - Jednotka vyvolá Iluzionární střelce. počet vyvolaných střelců záleží na počtu sesilatelů kouzla
4. Magie Iluze IV - Jednotka vyvolá Iluzionární válečníky. počet vyvolaných válečníků záleží na počtu sesilatelů kouzla
Učeň magie iluze - Magie multimagie IV
Magie iluze I - 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze II - 600 x vosa
Magie iluze III - 300 x střelec
Magie iluze IV - 150 x válečník
odměny:
Arcimág byl smrtelně zraněn, když padal k zemi spadla mu z hlavy koruna a odkutálela se - text se objeví jen když hráč získá korunu arcimága iluze - šance na padnutí 0,15% za každého zabitého arcimága
Klečíš nad umírajícím Arcimágem iluze. Než zemřel ještě pronesl: "Já se vrátím!" nemusí říkat nic jen ma napadl takový Easter egg

Když zemřel rozplynul se -šance na "Než se rozplynul, podařilo se nám vyříznout jeho srdce" šance na získání srdce je 0,15% za každého zabitého arciimága.
Jak tak klečíš nad prázdými šaty, které zbyli po Arcimágovi najednou koutkem oka postřehneš nějaký pohyb ve křoví, jdeš se tam podívat a na zemi leží zraněný Učeň iluze. Povídá: "prosím nezabíjej mě, budu bojovat ve tvé armádě a vím kde je arcimágova truhla!" Tak taková nabídka nelze odmítnout
- získali jsme do své armády Učně magie iluze (počet získaných Učňů je závisý na počtu dobytí (počet dobytí +1)
Arcimágova truhla:
1. kategorie -100% šance na pád nějakého předmětu - seznam artefaktů na konci příspěvku
- doplnit další šance
4. kategorie - 0,1% šamce na padnutí předmětu
Popis nových předmětů a výrobních procesů do kovárny:
nepoužitelný kousek iluzionární zdi
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelné iluzionární žihadlo
-unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný Iluzionární luk - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný iluzionární meč
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
Arcimágova koruna iluze
- snížení DMG v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů, maximálně o 300
- iniciativa +5
Arcimágovo srdce
- snížení OBRANY v prvním kole plošně o 5%, zaokrouhleno dolů
- vyhnutí se 20%
Nové věci v kovárně:
1) Slonovinový luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + 5 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
2) Rytířský jednoruční meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + 5 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + 5 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy
4) Prsten Strážce + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + 5 run věčnosti + 5M zlata = Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi
1-4 v základu kovárny, není potřeba je vyzkoumat
5) iluzionární luk + 2ks nepoužitelných iluzionárních luků + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
6) iluzioární meč + 2ks nepoužitelných iluzionárních mečů + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
7) iluzioární žihadlo + 2ks nepoužitelných iluzionárních žihadel + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy
8) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zdi + 2ks nepoužitelný kousek iluzionární zdi + Hole silového pole + 10 run věčnosti + 10M zlata = (název)
9) 1x srdce + 1x koruna + 30M zlata + 30 run věčnosti + Velemágova róba moci = (název)
5-9 potřeba vyzkoumat v kovárně
Vlastnosti nových věcí z kovárny:
2) Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 100% dmg jednotky , 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 750 iluzionárních válečníků
6) Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost steč 300%dmg jednotky, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků
1) Luk iluzionárnch střelců - mohou jej používat, pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1 - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
5) Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 3 - mohou nosit pouze unikátní jednotky s druhem útoku 1
3) Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos a schopnost slayer
7) Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 100% jedový útok, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos a schopnost slyer
4) Prsten se vsazeným kouskem iluzionární zd - unikátní jednotka získá magie iluze 1 (50%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 20
8) (název) -unikátní jednotka získá magie iluze 1 (200%), po vyvolání (případně ve druhém kole pokud by nešlo nastavit) jednotka získá schopnost ztuhnutí - její iniciativa se sníží na 0 a obrana vzroste o 60
9) (název) - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayer, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 1 (300%), +10 inic, znejistění protivníka - sníží všem nepřátelským jednotkám obranu a dmg o 10% zaokrouhleno nahoru
Atrefakty v plenění:
na 100% padne jeden z následujících předmětů:
mohou padnout vždy:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos
Kostěná flétna Lichové vyvolávají o 50% více kostlivců
Čepec vyvolávače počasí Střelecká jednotka s druhem útoku 2 nebo 3 získá +10% do poškození (minimálně však 2)
Kostěná hůl Unikátní jednotka se naučí magii smrti 1
Ledová čepel Uniktání jednotka se naučí magii ledu 1
Plášť slabosti Unikátní jednotce klesne počet životů na 1
Prapor světla Nenemrtvá jednotka získá 50% damage do steče, pokud je Crinisina získava navíc 50% do útoku a 30% do iniciativi
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Boty rychlosti Unikátní jednotka získa +5 do inciativy
Ohnivá róba Unikátní jednotka se naučí magii ohně 3 a získá ohnivý štít 500
Ocelové pláty Jednotka získá +6 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Prokletá kouzelnická róba Jednotka s Magií smrti získá +3 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dharova kamenná standarta Jednotka dostane +4 do obrany pokud je Dharova získá dalších +8
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Dreaddův prapor smrti Jednotka získá +2 do útoku a obrany pokud je Dreaddova získá dalších +4 do útoku a obrany
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Dalekohled Proč jednou při střelbě nezamířit? Jednotka získá -1 do ini, +3 do útoku. Pouze pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Amulet věznitele Jednotka s magii smrti 5 vyvolá o 25% více uvěznených duší
Rytířský jednoruční meč Jednotka získá +4 do útoku
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Ledová formule Pomocí této formule můžeš složit Hůlku ledu, Svazek ledového mistrovství, Ledovou róbu a vytvořit tak Æthrovu róbu moci
Hůlka ledu Jednotka se naučí magii ledu 1
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Amulet velitele
Helma ledového válečníka
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce
menší šance na padnutí:
1. nepoužitelný meč iluzionárních válečníků x 2
2. Nepoužitelný luk iluzionárních Lukostřelců x 2
3. Nepoužitelné žihadlo Iluzionárních vos x 2
Pírko z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +2 do životů
Dráp draka Unikátní jednokta získá +100% do damage
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1
Hůlka ohně Jednotka získa ohnivý štít 2
Tvrzené ocelové pláty Jednotka získá +8 do obrany, ale její iniciativa klesne o 1
Kouzelnická róba Jednotka získá +1 do obrany a je imunní vůči ohnivému štítu
Ætherův ledový prapor Jednotka získá schopnost Magie Ledu 1, Æthrova jednotka získa schopnost Magie Ledu 2 a navíc +3 do iniciativy
Vulkánův ohnivý prapor Jednotka získá ohnivý štít +1 pokud je Vulkánova získa dalších bonus rovnající se násobku jeho damage a posílení vlastní Magie Ohně
Dralgarův Totem života Jednotka získá +15% do životů pokud je Dralgarova získá dalších +35%
Ghorova standarta s nabodnutou hlavou démona Jednotka získá +15% do damage, pokud je Ghorova získá dalších +35%
Drtivé střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti neživím cílům
Posvěcené střeli Jednotka s druhem útoku 2 získá +10% do poškození proti nemrtvým cílům
Svazek ledového mistrovství Unikátní jednotka se naučí magii ledu 3 a ledový štít 30%
Ledová róba Unikátní jednotka se naučí ledový štít 10% a je imunní proti ohnivému štítu
Bastard Jednotka získá +7 do útoku, ale její obrana klesne o 2
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Kopí hlupáků Unikátní jednotka získa schopnost exterminace
Excalibur Unikátní jednotka získá +15 do útoku, +10 do obrany a +5 do inicitívy
Mágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 10%.
Gnomí vozík Multifunkční vozík do kterého lze uskladnit snad cokoliv. Jednotka získa +15% do poškození a +1 do obrany. Gobliní vzducholode získavají navíc +50% na množství paragánu.
Mapa k zlatému nalezišti Mapa k nalezení zlatého dolu a plány na jeho stavbu.
Mapa k archeologickému nalezišti Po postavení archeologického tábora zde můžeme nalézt spoustu cenných předmětů.
Plán na stavbu Školy Architektů Podle tohoto plánu budeme umět postavit Školu Architektů jestli se ti tu nezamlouvá, hlavně po vylepšení můžeme dát do nižší šance, ostatní plánky už bych tam nedával
Plány na Uprchlický tábor Podle tohoto plánu můžeme zřídit uprchlický tábor
Hole silového pole Unikátní jednotka záská +30 do obrany
Prsten Strážce
nejmenší šance:
Obraná palisáda Jednotka se skryje za obrannou palisádu. Získá +20 do obrany, ale její iniciativa klesne na 0 [
Težká bojová sekyra Jednotka získá +10 do útoku, ale její obrana klesne o 3
Katana z Temné oceli Jednotka získá +8 do útoku a +1 do inicitívy
Boty slabosti Jednotce klesne inciativa na 1 k čemu tohle vlastně je? pořád nechápu význam..
Tutsumasa, Ledová dračí čepel Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii ledu 2 jednu dračí složenku bych nechal, podle mě tu nejslabší
Plán bojiště Není nad to vědět kam střílet. +20% do útoku, +1 inic pro jednotky s druhem útoku 2 a 3
Rukavice posvěcení Jednotka získá +100% do poškození proti nemrtvým cílům
Rukavice drtivé síly Jednotka získá +100% do poškození proti neživím cílům jedny z těchle rukavic mi padli od démona, když mohou padat od nich nevidím moc důvod proč by nemohli padnout tady?
Nebeský krystal Podle legendy dává naději těm co jí už ztratili...
Mapa Archeologického Tábora Podle koordinátu budeme moct tábor najít a dobýt
Prapor krve Nenemrtvá a neneživá jednotka získá +200% damage do steče, ale jeji obrana klesne na 1 - platí i na jednotky bez steče, jak jsem otestoval, tak ho sem přidám jako jeden z těch slabších.. nakonec tu musí něco zůstat, když tu bude 5 předmětů tak je to takové na pendrek..
Arianin svazek ohnivého mistrovství
Pláty z Temný ocele
Dračí hůl
Magická formule moci Pomocí této formule můžeš vytvořit Velemágovu róbu moci.
Magická formule moci
4. šance na padnutí 0,1% fix
Æthrova róba moci Unikátní jednotka získá +42 do obrany, ledový štít 80%, imunitu proti ohnivému štítu a naučí se Magii ledu 4 - Æthrův dotek
Drtič lebek Řemdih s kovovými koulemi. Jednotka získá +3 do útoku, -1 do inicitívy a naučí se schopnost slayer
Kostěná dračí hůl Unikátní jednotka získá +300% do damage a naučí se Magii smrti 5
Ohnivá dračí zbroj Unikátní jednotka získá +300% do damage, +5 do obrany a naučí se Magii ohne 7
Pírka z anděla Nenemrtvá a Neneživá jednotka získá +7 do životů
Velemágová róba moci Posílí přivolávací a vyvolávací mágií jednotky o 50%.
Mythrilové pláty - tak sem

Prsten Života Unikátní jednotka získá Magii lesa 2