healtonn wrote:jaky zobrazovani armad myslis? jestli myslis ty stare obrovske vypisy, tak ty uz by videt byt nemely
To uz je uplne odstranene (neni to videt v UI). Hron myslis ze kdyz kliknes na nazev eventu, tak se nevlozi jednotky toho eventu do pole.
Problem je ten, ze je tam aktualizovany soubor index.php, ale ne ajax.js (a mozna i dalsi soubory). Jinymi slovy je tam pulka simulatoru stara a pulka nova - takze dohromady to nemuze fungovat. Aby to fungovalo, je potreba nahrat vsechno z toho simulator-release.zip v releasu (viz muj predchozi post) a prepsat ty stare soubory. Pak bude vsechno nove a bude to spolecne fungovat.
Jistě jste si všimli, že ve Spolku mocných v simulátoru nějaké jednotky chybí.
Nezmar kdysi navrhl přidání jednotek do Spolku a já pak navrhoval více vybalancované počty, kdy myslím, že Nezmar použil ten můj návrh.
Hron wrote: ↑Fri 25. May 2018 18:24:21Obrana spolku
- tak jak teď a k tomu navíc:
- kazdych 25 dobyti + 200 Magov Ledu (fungují alespoň jako štít před flamekeepery, kteří bolí nejvíce)
- kazdych 50 dobyti + 100 Stinovych magov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 75 dobyti + 50 Stinovych Arcimagov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 100 dobyti + 10 Velemagov Zeme
- kazdych 150 dobyti + 1 Velemag Ledu (v samostatných stacích)
nezmar wrote: ↑Tue 31. May 2022 6:19:00
Moji milý ale ono sa prepísal úplne všetko. Z akého dôvodu by som nahrával iba polovicu? Nie som vcerajsi
Skúste si naopak vy stiahnuť pri prezeraní najnovšie súbory (CTRL+F5 alebo CTRL+R)
Alebo pani programátori spravte to tak aby necachevolo JS a CSS ;l
Nezmar ma pravdu, cachuje se javascript, takze se pri updatu simulatoru nepouzivaji nove skripty. Programuji v Pythonu a s weby nemam nic spolecneho, tak jsem tohle neznal a veril tomu, co mi ukazuje Chrome Sorry, zmenim to at necachuje. Diky za info
Edit: tak caching bude fungovat, budou se pouze reloadit javascripty po updatu simulatoru, to by melo usetrit nejaky server traffix a zaroven resit nas problem
Last edited by papuce on Sun 05. Jun 2022 2:56:46, edited 1 time in total.
Hron wrote: ↑Sat 04. Jun 2022 22:20:29
Jistě jste si všimli, že ve Spolku mocných v simulátoru nějaké jednotky chybí.
Nezmar kdysi navrhl přidání jednotek do Spolku a já pak navrhoval více vybalancované počty, kdy myslím, že Nezmar použil ten můj návrh.
Hron wrote: ↑Fri 25. May 2018 18:24:21Obrana spolku
- tak jak teď a k tomu navíc:
- kazdych 25 dobyti + 200 Magov Ledu (fungují alespoň jako štít před flamekeepery, kteří bolí nejvíce)
- kazdych 50 dobyti + 100 Stinovych magov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 75 dobyti + 50 Stinovych Arcimagov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 100 dobyti + 10 Velemagov Zeme
- kazdych 150 dobyti + 1 Velemag Ledu (v samostatných stacích)
Diky za info. Je to tak, z pozorovani nam to vychazelo stejne, ale nemeli jsme presne hodnoty a zatim bylo jen 60 dobyti, takze nebylo moc podle ceho to doplnit. Ted uz to muzu doplnit
Hron wrote: ↑Sat 04. Jun 2022 22:20:29
Jistě jste si všimli, že ve Spolku mocných v simulátoru nějaké jednotky chybí.
Nezmar kdysi navrhl přidání jednotek do Spolku a já pak navrhoval více vybalancované počty, kdy myslím, že Nezmar použil ten můj návrh.
Hron wrote: ↑Fri 25. May 2018 18:24:21Obrana spolku
- tak jak teď a k tomu navíc:
- kazdych 25 dobyti + 200 Magov Ledu (fungují alespoň jako štít před flamekeepery, kteří bolí nejvíce)
- kazdych 50 dobyti + 100 Stinovych magov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 75 dobyti + 50 Stinovych Arcimagov (vyvolané jednotky nebudou štítovat meteority)
- kazdych 100 dobyti + 10 Velemagov Zeme
- kazdych 150 dobyti + 1 Velemag Ledu (v samostatných stacích)
Diky za info. Je to tak, z pozorovani nam to vychazelo stejne, ale nemeli jsme presne hodnoty a zatim bylo jen 60 dobyti, takze nebylo moc podle ceho to doplnit. Ted uz to muzu doplnit
Super!
Jo a pokud to není problém, tak by bylo fajn ještě opravit počet Kamenných věží. V simulátoru se zaokrouhluje nahoru, ale ve skutečnosti je pevně dané zaokrouhlování dolů. Vím, že v původním simulátoru byl problém s tím, že nefungoval, když nějaké jednotky bylo 0 a proto myslím, tam bylo to zaokrouhlování nahoru, aby ten event fungoval i při 0 dobytích, kdy je tam 0 věží. Ale jak věci předěláváte, tak tento problém možná odstraníte (nebo nějak obejdete) a bude možné, aby tam byl správný vzorec pro počet věží.