Některé nápady mi připadá zbytečné aby měli celé vlákno a tak jsem si řekl, že by se mohli házet sem.
Už teď je tu milion vláken a chtělo by to trochu pořádek. Například k IP je několik vláken a bylo by dle mě super, kdyby se to vše sjednotilo pod poslední, ale já je mazat nemohu...
Nápady z chatu
Re: Nápady z chatu
Já nápad podporuji, protože i mě často štve, že nevím, kolik času ještě zbývá.
edit: done [nezmar]
Re: Nápady z chatu
Nápad: Město ve Válce je bráno jako stejný event, jako osady a spol. v pustině. Tedy když ti přijde osada v kole, kdy opravíš město a ty dobyješ město, tak přijde o možnost dobýt osadu. Bylo by dobré "Válku" a "Pustinu" od sebe oddělit.
(chápu, že v Pustině je osada lepší verze vesnice a tak ji přepíše podobně jako svatyně přepíše chrám, ale Válka a Pustina jsou dvě rozdílné věci a tak by se neměli dle mě ovlivňovat)
PS: Tohle je můj nápad, který jen rovnou píši sem (a ne na chat), kdy mi ale přijde zbytečný mít kvůli němu nové vlákno.
edit: done [nezmar]
(chápu, že v Pustině je osada lepší verze vesnice a tak ji přepíše podobně jako svatyně přepíše chrám, ale Válka a Pustina jsou dvě rozdílné věci a tak by se neměli dle mě ovlivňovat)
PS: Tohle je můj nápad, který jen rovnou píši sem (a ne na chat), kdy mi ale přijde zbytečný mít kvůli němu nové vlákno.
edit: done [nezmar]
Re: Nápady z chatu
Nápad: Označit stupně chrámů už v názvu.
edit: done [nezmar]
Můj návrh způsobu řešení: Před název dát do závorky označení jak máme v té google tabulce (tedy O1 pro Ohnivý chrám, L4 pro Velechrám ledu a podobně).
Mně osobně tohle nepřipadá nutné, ale zase na druhou stranu, pokud to některý pomůže, tak tohle není úprava, která by ovlivňovala hru a tak nevidím důvod, proč ji nezavést (z herního hlediska).
PS: Dodatek k tomuto ještě pak přebarvení Chrámu země na hnědou, aby nebyla tak podobná Chrámům života. Na to si také lidé stěžují.
edit: done [nezmar]
Můj návrh způsobu řešení: Před název dát do závorky označení jak máme v té google tabulce (tedy O1 pro Ohnivý chrám, L4 pro Velechrám ledu a podobně).
Mně osobně tohle nepřipadá nutné, ale zase na druhou stranu, pokud to některý pomůže, tak tohle není úprava, která by ovlivňovala hru a tak nevidím důvod, proč ji nezavést (z herního hlediska).
PS: Dodatek k tomuto ještě pak přebarvení Chrámu země na hnědou, aby nebyla tak podobná Chrámům života. Na to si také lidé stěžují.
Re: Nápady z chatu
Nápad: Ve statistikách hráčů přidat sloupeček s označením kdo je Velekrál.
Velekrál je stále něco co má jen málokdo a přišlo by mi dobré, kdyby se tím mohl chlubit.
Velekrál je stále něco co má jen málokdo a přišlo by mi dobré, kdyby se tím mohl chlubit.
Re: Nápady z chatu
Nápad: Amulet věznitele by platil i na Soulkeepera věčné temnoty (pokud na něj už neplatí). Amulet by mohl dávat 50%, podobně jako Gnomí vozík, nebo prapor u Vulkána.
Názor: Přijde mi logické, aby Amulet platil na oba Soulkeepery . Co se množství týče, tak vlastně jsem taky pro, protože existuje Velemágova róba moci, která dává 50%, takže tak nebude mít více duší, než by mohl mít jinak a je to specifický item, který není příliš častý, tak by mohl být posílen.
Názor: Přijde mi logické, aby Amulet platil na oba Soulkeepery . Co se množství týče, tak vlastně jsem taky pro, protože existuje Velemágova róba moci, která dává 50%, takže tak nebude mít více duší, než by mohl mít jinak a je to specifický item, který není příliš častý, tak by mohl být posílen.
Re: Nápady z chatu
Nápad: Možnost stáhnout nabídku z trhu ještě než se na trhu objeví.
Názor: Jsem jednoznačně pro. Hra již není zaměřená na tolik hardcore jak byla kdysi a tak ochrana předtím, že se člověk uklikne a dá o nulu méně by byla fajn.
Nezmar: nie - bola by to ochrana pred kradnutím rún - eternani, prípadne obmedzovanie niektorých závislostí na runách
Názor: Jsem jednoznačně pro. Hra již není zaměřená na tolik hardcore jak byla kdysi a tak ochrana předtím, že se člověk uklikne a dá o nulu méně by byla fajn.
Nezmar: nie - bola by to ochrana pred kradnutím rún - eternani, prípadne obmedzovanie niektorých závislostí na runách
Re: Nápady z chatu
V závislosti na minulý návrh bych ještě já navrhl úpravu rozmezí cen pro runy, protože extrémní ceny (jak min, tak max) jsou čistě pro přelévání a nemají žádný jiný význam.
Aktuální možný rozsah ceny run
runa minimální cena - maximální cena cena
Sněhu 1k - 500k
Života 5k - 2M
Ohně 10k - 5M
Nebes 25k - 10M
Věčnosti 2M - 10M
Navrhovaný možný rozsah ceny run
runa minimální cena - maximální cena cena
Sněhu 5k - 100k
Života 25k - 500k
Ohně 50k - 1M
Nebes 100k - 2M
Věčnosti 2M - 10M
Stále bude velký rozsah a extrémní ceny budou stále levné/drahé (pro runy života opravdu extrémně, ale ať to zapadá mezi ostatní), ale už to bude o něco rozumnější.
PS: U run věčnosti cenu neměním, protože ty reálně nejsou zboží se kterým se obchoduje, ale něco, co se přesouvá z klanu, který se nechá zabít eternany na klany, které ty runy používají, což je chybný systém sám o sobě a neměl by se tolik měnit úpravou cen, jako spíše fungováním klanů/eternanů.
PPS: Rozumné rozmezí u run života by bylo cca 50k-200k, ale to nenavrhuji, protože chci zachovat nějakou logickou posloupnost.
edit: done [nezmar] - najbližší update
Aktuální možný rozsah ceny run
runa minimální cena - maximální cena cena
Sněhu 1k - 500k
Života 5k - 2M
Ohně 10k - 5M
Nebes 25k - 10M
Věčnosti 2M - 10M
Navrhovaný možný rozsah ceny run
runa minimální cena - maximální cena cena
Sněhu 5k - 100k
Života 25k - 500k
Ohně 50k - 1M
Nebes 100k - 2M
Věčnosti 2M - 10M
Stále bude velký rozsah a extrémní ceny budou stále levné/drahé (pro runy života opravdu extrémně, ale ať to zapadá mezi ostatní), ale už to bude o něco rozumnější.
PS: U run věčnosti cenu neměním, protože ty reálně nejsou zboží se kterým se obchoduje, ale něco, co se přesouvá z klanu, který se nechá zabít eternany na klany, které ty runy používají, což je chybný systém sám o sobě a neměl by se tolik měnit úpravou cen, jako spíše fungováním klanů/eternanů.
PPS: Rozumné rozmezí u run života by bylo cca 50k-200k, ale to nenavrhuji, protože chci zachovat nějakou logickou posloupnost.
edit: done [nezmar] - najbližší update
Re: Nápady z chatu
Nápad: Upravit ceny ingotů na trhu na rozumnější hodnoty protože vyšší slouží jen k přelévání.
Názor: Souhlasím a navrhoval bych to takto:
Bronzový ingot: 20k-200k -> jediné využití je vyrábění železných ingotů
Železný ingot: 50k-500k -> základní materiál pro vše v kovárně
Ocelový ingot: 50k-500k -> jediné využití je výroba ingotů z Temné ocele, která je děsně drahá sama o sobě
Ingot Temné ocele: 200k-2M -> má jen jedno využití v kovárně, ale občas lidem dochází a koupit by ho chtěli a vyrobit je v kovárně je drahé
Pokud nechceš dělit pro jednotlivé ingoty, tak rozsah 50k-1M.
Mosazné kolečko: 50k-500k -> pokud člověk farmí stříbrná, tak mosazných má nekonečně a stříbrná se farmí
Stříbrné kolečko: 2M-10M -> vzácné když jsem se věnoval kovárně, tak jsem vždy vykupoval všechny za 5M a méně, hned jak jsem je uviděl
Zlaté kolečko: 50k-500k -> má malé využití a pokud člověk farmí stříbrná kolečka, tak jich má spoustu
Pokud nechceš dělit pro jednotlivá kolečka, tak rozsah 50k-10M.
Plány -> je jednoduché je získat z portálu a tak prodej je jen přelévání -> jednotná cena 100k-1M (reflektuje cenu vložených run)
Pokud by měla být jednotná cena pro vše, co je v záložce "suroviny", tak navrhuji 50k-1M (a prostě stříbrná kolečka budou pod cenou).
edit: done [nezmar] - najbližší update
Názor: Souhlasím a navrhoval bych to takto:
Bronzový ingot: 20k-200k -> jediné využití je vyrábění železných ingotů
Železný ingot: 50k-500k -> základní materiál pro vše v kovárně
Ocelový ingot: 50k-500k -> jediné využití je výroba ingotů z Temné ocele, která je děsně drahá sama o sobě
Ingot Temné ocele: 200k-2M -> má jen jedno využití v kovárně, ale občas lidem dochází a koupit by ho chtěli a vyrobit je v kovárně je drahé
Pokud nechceš dělit pro jednotlivé ingoty, tak rozsah 50k-1M.
Mosazné kolečko: 50k-500k -> pokud člověk farmí stříbrná, tak mosazných má nekonečně a stříbrná se farmí
Stříbrné kolečko: 2M-10M -> vzácné když jsem se věnoval kovárně, tak jsem vždy vykupoval všechny za 5M a méně, hned jak jsem je uviděl
Zlaté kolečko: 50k-500k -> má malé využití a pokud člověk farmí stříbrná kolečka, tak jich má spoustu
Pokud nechceš dělit pro jednotlivá kolečka, tak rozsah 50k-10M.
Plány -> je jednoduché je získat z portálu a tak prodej je jen přelévání -> jednotná cena 100k-1M (reflektuje cenu vložených run)
Pokud by měla být jednotná cena pro vše, co je v záložce "suroviny", tak navrhuji 50k-1M (a prostě stříbrná kolečka budou pod cenou).
edit: done [nezmar] - najbližší update
Re: Nápady z chatu
Nápad: Přidat někam odpočet pro znovu aktivaci Střípku naděje. Například do přehledu klanů (záložka "Nastavení").
Názor: Rozhodně jsem pro, aby se někam dal odpočet. Sám jsem nad tím už uvažoval, že by se to hodilo.
Mně osobně by se to nejvíce líbilo místo tlačítka "Použít" u Střípku v přehledu předmětů, když by nešel použít.
Názor: Rozhodně jsem pro, aby se někam dal odpočet. Sám jsem nad tím už uvažoval, že by se to hodilo.
Mně osobně by se to nejvíce líbilo místo tlačítka "Použít" u Střípku v přehledu předmětů, když by nešel použít.