Zastavený rekrut

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Zastavený rekrut

Post by Kouji »

Vím, že už se to tady probíralo, ale napadlo mě takové řešení, buďto by se to dalo jednoduchým řešením tlačítka STOP, nebo by se to udělalo složitě a rekrutovací budovy by měly nějaké limity. Samozřejmě domoobrana nejvyšší např. 50k, další budovy pomalu menší 2. 20k, 3. 5k, 4. 200 5. 20. A pak by se daly postavit sklady, do kterých by se dalo uskladnit určité množství vybavení. To by mělo využití při přebytku, by se zde uskladnilo vybavení a naopak při nedostatku by se vyskladnilo do budov. Tyto sklady by se musely postavit nebo pronajmout. Sklady by se daly postupně rozšířit, např. malý sklad by měl 50% z kapacity z rekrutovacích budov, střední sklad 100%, velký sklad 150% nebo v takových velikostech pronajímat. Samozřejmě nějaká údržba by zde něco stálo např. 5% z příjmů (u postavených). Taky se musejí vybavení nějak převážet. Takže by převezení by stálo např. u domoobrany 1zl/vybavení, 2. budova 3zl/vyb. 3. 10zl/vyb 4. 100zl/vyb 5. 1kzl/vyb. Démoni, kteří jsou plenitelé, jako je Dra' Ghottan, by mohli vyplenit pouze sklady, ale ne budovy, takže by se dalo do jisté míry bránit své vybavení.
Ceny a kapacity jsou orientační a pro každého boha nejspíš jinačí kapacity, někteří potřebují na poslední jednotku 20vyb., někdo 1vyb..
Nevím do jaké míry by tohle bylo naprogramovatelné, takže by to třeba nemuselo být až natolik propracované.
Popř. pokud mají ostatní hráči své návrhy jen snimi :) .
User avatar
King
Posts: 41
Joined: Mon 27. Jan 2014 16:03:14

Re: Zastavený rekrut

Post by King »

zas je to moc komplikované si myslím, na začiatok jednoduche pozastavenie by stačilo :) to je pár riadkov v kode..ale časom, prečo nie :) napad dobry
To že si tam hráč bude uchovávať vybavenia a príde demon a zobere mu ich, to je riziko s ktorym musi hráč rátať.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Zastavený rekrut

Post by Kouji »

Tak já nepočítám stým, že to bude hned, tohle podle mně bude vyžadovat pěkně "projebaných" hodin programování. Ale stým tlačítkem je to až příliž jednoduché i pro ty hráče, min. poplatek by to měl být a to možná zase v zl/vyb.
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Zastavený rekrut

Post by John-ka »

Nejak mi nedoslo k cemu by ty budovy byly.
pozastaveni rekrutu uplne staci, ne?
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Zastavený rekrut

Post by Kouji »

To víš, že stačí, ale příjde mi to skoro takové odfláknuté, jen aby to nějak bylo. Spíše záleží na Nezmarovi a Dragovi jak moc si stým chcou vyhrát.
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Zastavený rekrut

Post by John-ka »

To jak to máš koncipovené mi příjde akortá dobré k tomu, abych vybavení do budek musel dávat častěj, jinak je to k ničemu... Mělo by to smysl, kdybys tím zvýšil kapacitu těch budov (rychlejší rekrut), pak by podpůrné budovy dávaly smysl...

Ono i to pazastavení rekrutu tu hru ulehčuje dost... (když tak ať se zastaví rekrut ve všech budovách ale :twisted: )
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Zastavený rekrut

Post by Daerwok »

ten rekrut ale sám o sobě může být vyobrazením o tom, kolik se toho dá dovézt aby se mohl vyrobit ten č onen druh jednotek (ač to nejde dohromady s rabováním plenitelů). Nicméně někteří neradi propčítávají, kolik vybavení ještě budou potřebovat, např magmatické golemy. Pro řadu lidí je to lepší dát do budovy 50000 vybavení a jen 1000 tahů čekat, až se narekrutují... Tlačítko STOP bych ale uvítal :)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Zastavený rekrut

Post by nezmar »

takze, vratenie rekrutu -> ja som za, s tym, ze sa obatuje cca 20% (inflacia :lol: )

co sa tyka zastavenia, ak sa to spravi tak jedine ako hromadne zastavenie, nie u kazdej budovi - toto sa bude mozno pridavat s moznostou zvysit dane aby sa dosiahli vyssie zisky
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Zastavený rekrut

Post by Kouji »

Takže ses rozhodnul pro jednodušší řešení, ale rozhodně souhlasím s těmi 20%.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Zastavený rekrut

Post by nezmar »

Kouji wrote:Takže ses rozhodnul pro jednodušší řešení, ale rozhodně souhlasím s těmi 20%.
pritom ako je to nakóde a aky je graficky look by pridanie možnosti "zastavenie" ku každej budky by bolo asi neúnostné :)

takže skôr pribudne (niekam) možnosť ovplyvňovať hru, predbežne si tam píšem veci:
* zastavenie rekruty - kvázi zvyšovanie populácie tým, že jednotky nezaberajú ďalšie miesto
* zvýšenie daní - zvýši sa prísun penazí, ale kedže ľudia nemajú radi vyššie dane tak sa určite rozhodnú opustiť vašu ríšu a hľadať niekoho, kto ich toľko nezdiera :D

a niekde bude teda k jednotlivým budkam (alebo že by tiež hromadne) aj možnosť predať vybavenie - hmm to by vlastne mohlo isť aj na trh - nad tým ešte budem musieť porozmýšľať
Post Reply