Název | Efekt | Poznámka | |
Magie Lesa I. | Jednotka umí povolat do boje enty |
- Počet přivolaných Entů je přibližně životy_jednotky/50 - Počet přivolaných entů je možné ovlivnit vybavením Druidský Ritual +50% - Pokud má jendotka vybavení Prapor starého druidského cechu přivolává místo Entů Starodávné enty - Entové po boji zmizí |
|
Magie Ledu I. | Jednotka, která je zasažená tímto útokem dostává -1 do iniciativy | Pokud má jednotka iniciativu menší než 1 tak neútočí | |
Magie Ledu II. | Jednotka, která je zasažená tímto útokem dostává -3 do iniciativy | Pokud má jednotka iniciativu menší než 1 tak neútočí | |
Magie Ledu III. | Jednotka vyvolá ledové koule, které mají šanci snížit iniciativu jednotce, kterou zasáhnou. | Šance na snížení inic. je 33% | |
Magie Ledu IV. | Aethrův dotek - zasažené jednotce je snížena iniciativa o 10, ale její obrana je zvednutá na dvojnásobek | Pokud má jednotka iniciativu menší než 1 tak neútočí | |
Magie Ledu V. | Zruší zasažené jednotce magii ohně a ohnivý štít | ||
Magie Ohně I. | Jednotka sešle Ohnivou kouli | Ohnivá koule se po útoku rozpadne | |
Magie Ohně II. | Jednotka vyvolá Impy | - Jednotka vyvolá počet_životů/5 Impů - Impové se po boji rozpadnou na prach |
|
Magie Ohně III. | Jednotka sešle Meteorit | - Meteorit útočí ve 3tím kole - Meteorit pokud zabije cíl útočí na další, maximálně ale na 3 - Meteorit se po útoku rozpadne |
|
Magie Ohně IV. | Jednotka má šanci přivolat Ohnivý Přízrak | - Jednotka může seslat jen jednoho přízraka - Přízrak po boji zmizí - Kouzlo je možné se naučit pomocí artefaktu Arianin Svazek Ohnivého Mistrovství |
|
Magie Smrti I. | Jednotka po zabití nepřátelské jednotky vzkřísí část jako kostlivce | - Počet vzkřísených je počet_zabitých * 5 - Kostlivci po boji zústávají v armádě - Pokud má jednotka Kostěnou flétnu vyvolá o 50% více kostlivců |
|
Magie Smrti II. | Jednotka po zabití nepřátelské jednotky vzkřísí část jako Lichy | - Počet vzkřísených je počet_zabitých * (1 až 2) - lichové po boji zústávají v armádě |
|
Magie Smrti III. | Strach - Napadená jednotka dostané -5 do iniciativy | - Nepůsobý na Nemrtvé a Neživé - Pokud má jednotka iniciativu menší než 1 tak neútočí |
|
Magie Smrti IV. | Prokletí - Jednotka dostane -X do útoku a obrany, kde X je počet útočníků | - Jednotka nemůže mít menší obranu a útok než 0 | |
Magie Smrti V. | Povolání Duchů - Jednotka vyvolá 200 Uvězněných duší | - Zvězněné duše se po boji rozplynou | |
Magie Smrti 6. | Jednotka dokáže vytvořit ze zabité jednotky nemrtvé, kteří mají vlastnosti svých předchůdců. | Oživené jednotky zůstávají v armádě | |
Magie Smrti 7. | Jednotka dokáže přivolat prokleté enty. | Entové se po boji rozpadnou | |
Magie Země I. | Jednotka promění za každého útočníka jednu jednotku v kámen (zabije ji) | - Pokud má jednotka se schopnosti Magie Země útok 1 a protivník má ohnivý štít. Ohniví štít jí zraní nejdřív. | |
Magie Světla I. | Jednotka promění za každého útočníka jednu nemrtvou jednotku v prách (zabije ji) | - Pokud má jednotka se schopnosti Magie Světla útok 1 a protivník má ohnivý štít. Ohniví štít jí zraní nejdřív. | |
Magie Světla II. | Jednotka získa +20% do obrany každé kolo. | ||
Magie Světla III. | Jednotka získa +20% do útoku každé kolo | ||
Magie Světla IV. | Jednotka získa +20% do iniciativy každé kolo | ||
Magie Světla V. | Všechny jednotky Crinis, nebo jednotky ovládající libovolnou Magii světla, získají +1 do iniciativy a navíc se jejich steč zvedne o 5x jeich damage (platí i pro jednotky bez steče) | ||
Multymagie I. | Jednotka si volí jeslti bude kouzlit Magii Ohně 1, Magii Ledu 1 anebo Magii Smrti 4 | Výběr kouzla je vždy před bojem | |
Multymagie II. | Velmistrovská Magie Ohně - Jednotka umí používat Magii Ohně 3, Magii Ohně 4 | Výběr kouzla je vždy před bojem | |
Multymagie III. | Jednotka umí používat Magii světla 2, Magii světla 3, Magii světla 4 | Výběr kouzla je vždy před bojem |