Imperátorův palác
Re: Imperátorův palác
Tím napsáním skriptu jen budeš zneužívat jasnou chybu ve hře, což není úplně ideální, musí se to ještě doladit, takhle se to hrát nedá
Re: Imperátorův palác
však jsem nic nenapsal, ale ručně cca 1-2x za minutu refreshovat muzu.Alin wrote:Tím napsáním skriptu jen budeš zneužívat jasnou chybu ve hře, což není úplně ideální, musí se to ještě doladit, takhle se to hrát nedá
Re: Imperátorův palác
podle me je ta nutnost presouvani jednotek k obrane palace stejne hovadina. automaticky to maji branit vsechny jednotky.... stejne jako ti brání tvoje město, tak by měli bránit a tvůj palác...
Re: Imperátorův palác
Můj návrh:
- ten, kdo palác reálně postaví, tak k němu dotane ještě zeď(hradbu) s 1mil zivota a obranou alespoň 30. Ostatní (ti, co si ho dobyjí už ne).
- palác budou automaticky bránit všechny jednotky vlastníka paláce. celá myšlenka přesouvání jednotek po jednom stacku je hloupost.
- zrušit ztrátu peněz a věhlasu při dobytí (už nebude mít smysl, když stejně budou muset bránit všechny jednotky)
- jakmile je postaven palác, zapne se režim "battleground" a hráč může buď zaútočit na palác nebo na nějakého jeho potencionálního protivníka (a tím mu pomoci) dle pravidel battlegroundu (protivník se vybere náhodně dle podobné prestiže jako má útočník).
- k zamyšlení: umožnit ostatním členům aliance/komukoli poslat imperátorovi k obraně 1 stack lib. jenotek/lib. jednotky do hodnoty 1 milionu ? Ale to asi jedině pokud by se zrušili ty imeprátorovy podpory. I tak by to bylo dost silný...
- ten, kdo palác reálně postaví, tak k němu dotane ještě zeď(hradbu) s 1mil zivota a obranou alespoň 30. Ostatní (ti, co si ho dobyjí už ne).
- palác budou automaticky bránit všechny jednotky vlastníka paláce. celá myšlenka přesouvání jednotek po jednom stacku je hloupost.
- zrušit ztrátu peněz a věhlasu při dobytí (už nebude mít smysl, když stejně budou muset bránit všechny jednotky)
- jakmile je postaven palác, zapne se režim "battleground" a hráč může buď zaútočit na palác nebo na nějakého jeho potencionálního protivníka (a tím mu pomoci) dle pravidel battlegroundu (protivník se vybere náhodně dle podobné prestiže jako má útočník).
- k zamyšlení: umožnit ostatním členům aliance/komukoli poslat imperátorovi k obraně 1 stack lib. jenotek/lib. jednotky do hodnoty 1 milionu ? Ale to asi jedině pokud by se zrušili ty imeprátorovy podpory. I tak by to bylo dost silný...
Re: Imperátorův palác
Každopádně si teď užijeme aspoň srandu. Je jasný že to má nějaké mouchy. Takže nezmare po večerech máš jasný úkol nějak to pořádně doladit
Re: Imperátorův palác
1. s tou hradbou (alebo niecim podobnym) suhlasim a nieco take sa prvemu moze pridat (alebo aj iny bonus)Ripperman wrote:Můj návrh:
- ten, kdo palác reálně postaví, tak k němu dotane ještě zeď(hradbu) s 1mil zivota a obranou alespoň 30. Ostatní (ti, co si ho dobyjí už ne).
- palác budou automaticky bránit všechny jednotky vlastníka paláce. celá myšlenka přesouvání jednotek po jednom stacku je hloupost.
- zrušit ztrátu peněz a věhlasu při dobytí (už nebude mít smysl, když stejně budou muset bránit všechny jednotky)
- jakmile je postaven palác, zapne se režim "battleground" a hráč může buď zaútočit na palác nebo na nějakého jeho potencionálního protivníka (a tím mu pomoci) dle pravidel battlegroundu (protivník se vybere náhodně dle podobné prestiže jako má útočník).
- k zamyšlení: umožnit ostatním členům aliance/komukoli poslat imperátorovi k obraně 1 stack lib. jenotek/lib. jednotky do hodnoty 1 milionu ? Ale to asi jedině pokud by se zrušili ty imeprátorovy podpory. I tak by to bylo dost silný...
2. pre zaciatok hned po dobity/postaveni sa tam mozu naraz presunut vsetky jednotky
3. nie, strata sa nerusi. Je to ochrana pre tych, ktory by chceli palac iba dobyt a nechavaju ho prazdny. To sa urcite rusit nebude -> a je to koniec veku. Ked nedokazes udrzat palac tak v podstate ani nemas preco hrat ...
4. battleground sa zapinat nebude. Mate moznost sa byt o palac ...
S tymi podporami som rozmyslal, ale mam pocit, ze potom by sa tam zlozila taka army, ze by proste nikto nemal sancu aj keby ste sa zblaznili
- si predsav, ze by tam 5 ludi poslalo strelecke jednotky s PKS. Vies si predstavit niekoho kto by sa vobec dostal k nejakemu utoku?
PS: ludia si ste asi fakt zabudli ako to fungovalo v starom CLASSICU (ak ste ho vobec hrali)
Ja som len znovu aktivoval tento event a prerobil ho aby bol naozaj funkcny, nic viac
Re: Imperátorův palác
Možná je to stejný jak na classu, ale tam armáda nezabírala prostor, to jsou naprosto nesrovnatelný podmínky, když teďka samozvanej imperátor přijde při stavbě paláce o 20 měst. To máš 800k armádu, se školou architektů 880k armádu, to už je znatelný rozdíl.
Re: Imperátorův palác
kym budu multiucty povolene tak toto moc straca zmysel ...Alin wrote:Možná je to stejný jak na classu, ale tam armáda nezabírala prostor, to jsou naprosto nesrovnatelný podmínky, když teďka samozvanej imperátor přijde při stavbě paláce o 20 měst. To máš 800k armádu, se školou architektů 880k armádu, to už je znatelný rozdíl.
Pretoze nikto nikdy nepovedal, ze musis postavit palac s uctom, ktorym ho budes branit
vacsina z vas tu pouziva taktiku -> najskor dobijem a potom obsadim, pricom dobijanie a obsadenie sa vykonava roznymi uctami
podmienky su zrovnatelne. Jediny rozdiel je v tych mestach. V starom klasiku si si sice mohol spravit armu aku si chcel, ale to aj ostatny, cize v konecnom dosledku do teba busili tak ako tu
Az na ten rozdiel, ze rozbehnuteho dreade bez obmedzeni nebolo prakticky mozne zastavit. Co sa vlastne prejavuje aj na heaven/hell kedze idete prudko do minusu.
Prudko rozmyslam nadtym, ze vzkriesene jednotky sa budu pridavat k armade iba ak je volne miesto
Re: Imperátorův palác
neee, jenom to ne. To pak zas bude kazdy hrat uz jenom dhara ....nezmar wrote: Prudko rozmyslam nadtym, ze vzkriesene jednotky sa budu pridavat k armade iba ak je volne miesto
Re: Imperátorův palác
Je nějaká šance na ty výpisy ? Když bráním ten imp. palác, tak bych si aspoň chtěl užít výpisu toho útoku. Ach jo...