V tom je ten fór, že se musíš rozhodnout jestli chceš topazáky nebo vydržíš i kamenejma a dostaneš za to obra(y). Kdyby to šlo z topazů, tak to máš jen další bonus, takhle tě to bude i postihovat.King wrote:Možno by pomohlo keby sa dá spraviť obor až z topázov
Ladenie bohov
Re: Ladenie bohov
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Patejl (Jiří Kulhánek)
Re: Ladenie bohov
dhar bez topázů nebo vůlkán bez flamekeeprů.. Topáz je natolik perfektní jednotka, že bych ty obry zkusil snad jen ze zvědavosti na 1 věk Navíc dhar je dost zajímavej (dle mého názoru). Podobný upravení by víc slušelo jinejm bohům
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
Re: Ladenie bohov
Tak ono se taky najde dost lidí co u dreda si vezmou lichy místo knězů. A kamenej obr si myslím, že taky není k zahození. Když si odmyslíš krakena, protože k tomu se věttšinou dostaneš až ke konci, tak by takhle dhar mohl ušetřit ztráty na meteorech, chrámech etc, takže tu lákadlo na ty obry taky je.
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Patejl (Jiří Kulhánek)
Re: Ladenie bohov
Drago,
Mám takový nápad, co se týče té obnovy armád. Už tady byl zmíněn rekrut speciálních jednotek, které by ti krátkodobě pomohly. Kdyby se tento koncept zapracoval, nebyl by problém přidat jednotku Náborář, který ti podpoří rekrut jednotek. Mohlo by to být například tak, že se zvýšení rekrutu bude penalizovat vyšší pořizovací cenou. Tedy, Základní rekrut by měl cenu 100%, kdyby člověk chtěl navýšit rekrut na 2 násobek, cena příbydkuby by se logicky zvedla o třeba dalších 100% atd.. Tedy, lidé by nestrádali, kdyby přišli o celou armádu, v případě, že by na to ekonomicky měli. Tedy dobývání by bylo atraktivnější a riziko, ačkoliv by bylo stejné, by nebylo tak zásadní jako teď.
Co říkáte?
Mám takový nápad, co se týče té obnovy armád. Už tady byl zmíněn rekrut speciálních jednotek, které by ti krátkodobě pomohly. Kdyby se tento koncept zapracoval, nebyl by problém přidat jednotku Náborář, který ti podpoří rekrut jednotek. Mohlo by to být například tak, že se zvýšení rekrutu bude penalizovat vyšší pořizovací cenou. Tedy, Základní rekrut by měl cenu 100%, kdyby člověk chtěl navýšit rekrut na 2 násobek, cena příbydkuby by se logicky zvedla o třeba dalších 100% atd.. Tedy, lidé by nestrádali, kdyby přišli o celou armádu, v případě, že by na to ekonomicky měli. Tedy dobývání by bylo atraktivnější a riziko, ačkoliv by bylo stejné, by nebylo tak zásadní jako teď.
Co říkáte?
Re: Ladenie bohov
hmmm, porozmýšľam nadtým
Re: Ladenie bohov
evilpyro:
To zní celkem dobře si myslím,alespoň by se to spestřilo a myslim si že nejsem jedinej, koho nebaví strávit třeba 150 tah obnovováním armády na dobývání určitých míst. Každopádně by to možná chtělo víc věcí než jen pár tohohle typu
To zní celkem dobře si myslím,alespoň by se to spestřilo a myslim si že nejsem jedinej, koho nebaví strávit třeba 150 tah obnovováním armády na dobývání určitých míst. Každopádně by to možná chtělo víc věcí než jen pár tohohle typu
Re: Ladenie bohov
Sunamar: To je jasný, že by toho chtělo víc... Ono to taky není důležitý pro každého... Třeba taková Crinis by tohle nikdy nepotřebovala.. na druhou stranu takový Dreadd s zombáky, nebo určitě nejdůležitější Dhar... Na druhou stranu, by takový náborář zpestřil několik kombinací, které nejsou atraktivní právě kvůli malému rekrutu... Tím myslím například kombinaci elfů a golemů atd. atd. atd... Využití by mohlo být si myslím mnohostranné... Otázka teď zní, jestli tím neutrpí právě třeba Crinis... Takže by to chtělo dát těch věcí asi trošku víc... A nebo to okořenit náhodným eventem.. Například, že by mohl přijít i při totální porážce.. Při ztrátě armády 95% + by byla třeba 50% šance na příchod náboráře... Je to jen nápad... Ale uvidíme co na to Drago a Nezmar
Re: Ladenie bohov
Do dobývání většinou nejdeš s tím, že bys to nedal (když nehraješ gobla) a u většiny budek ten rekrut stačí, potřeboval by zvýšit jen tak u pěti (a u dhara zrovna ne ). Spíš by se to dalo využít při/po válce, které bývají fatálnější a pak by měly smysl i nájezdy a potyčka. Protože teď je z toho celkem prd za zničenou armádu...
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Patejl (Jiří Kulhánek)
Re: Ladenie bohov
John-ka:
Nejde o to, že by rekrut nestačil... Šlo mi spíše o to, že Drago s Nezmarem uvažují o snížení tahů, aby hra byla taktičtější a nebylo to jen o tupém klikání... V tom momentě musíš brát v potaz hranici nějakých 150 tahů na den.. A to už pro spoustu budek bude málo... Ale v jednom máš pravdu a to, že by rekrut potřebovaly jen budovy mas 3. tieru... a těch není moc, otázka zní, jak posílit ostatní, aby to nebyla jen jednostranná výhoda...
PS: Nesmíš potom brát jako například u výše zmíněného Dhara možnost, že budeš mít rekrut topazů 10 protože 10k tahů prostě za celý věk ani neodehraješ..
Nejde o to, že by rekrut nestačil... Šlo mi spíše o to, že Drago s Nezmarem uvažují o snížení tahů, aby hra byla taktičtější a nebylo to jen o tupém klikání... V tom momentě musíš brát v potaz hranici nějakých 150 tahů na den.. A to už pro spoustu budek bude málo... Ale v jednom máš pravdu a to, že by rekrut potřebovaly jen budovy mas 3. tieru... a těch není moc, otázka zní, jak posílit ostatní, aby to nebyla jen jednostranná výhoda...
PS: Nesmíš potom brát jako například u výše zmíněného Dhara možnost, že budeš mít rekrut topazů 10 protože 10k tahů prostě za celý věk ani neodehraješ..
Re: Ladenie bohov
Však já s tím počítám, že normálně je nějakých 6-7k tahů za věk. A k tomu ještě démoni. Ale i tak to normálně na většinu eventů stačí. A na ty které ne, tak to není otázka rychlosti obnovy armády... Souhlasím, že rychlejší rekrut smysl má, ale ne kvůli obyčejnému hraní (dobývání, plenění), ale kvůli válkám !
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
Patejl (Jiří Kulhánek)