Ladenie bohov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Ktorí z bohov potrebuje najakútnejšie vyladenie

Dralgar Imagar
5
9%
Æther
15
26%
Dhar
10
18%
Dreadd
4
7%
Vulkán
3
5%
Ghoro
2
4%
Crinis
6
11%
Ascendancy
12
21%
 
Total votes: 57

User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Ladenie bohov

Post by John-ka »

Hele možná by se dal ten rekrut udělat tak, že by jeho rychlost mohla ovlivňovat (zatím celkem zbytečná) předzvěst. Velká předzvěst-trochu lepší rekrut vybraných budov (Domobrana, první a druhá). Abys měl velkou předzvěst, musíš hodně plenit a chodit do těžkých eventů, kde máš zas větší ztráty... Tím by se to tak lehce vyrovnalo.
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Ladenie bohov

Post by ySpirit »

Navržené změny jsou oddělené znamínkem " / ".

Vulkán:
  • Mág ohně mi přijde neskutečně slabý, hráč má problémy porazit 1. osadu a město. Na svou sílu je moc drahý a zabírá moc místa - bych si raději za cenu 2 mágu ohně koupil 5 otroků s oštěpy. Upravil bych na nich: Zvýšení poškození / snížení ceny (by znamenalo i levnější arcimágové) / snížení hodnoty (aspoň o 10 nebo 15 bodů)
  • Golemové jsou drahé a úplně zbytečné jednotky - použít je jako štít se nevyplatí, místa zabírají příliš. Dokud nejsou magmový, kde se aspoň vrhá magma, tak je to vyhozené místo. V porovnání s golemy u Dhara je to až směšná jednotka. Změnil bych: Snížení hodnoty na 1/3 - 1/4; snížení ceny na 1/2 - 1/4; snížení ohnivého štítu / Snížení hodnoty na 1/5 a ohnivého štítu / zvýšit počet hp aspoň 2x - 3x.
Dreadd:
  • Lich mi přijde jako celkově slabá jednotka, která zabírá spoustu místa, má nízký rekrut a pokud člověk nemá spoustu temných přízraků, tak není moc výhodná. Změnil bych: Snížit hodnotu na 1/2 - 1/3; snížit cenu z 50 materiálů na 20 / snížit hodnotu na 2/3 - 1/2; zvýšit poškození + ještě zlepšit rekrut - za každé město +1
  • Temní přízraci jsou dobří, jen mi přijde, že zabírají moc místa (což je asi i pochopitelný). Pochybuju, že se u nich něco může měnit bez toho, aby se stali nevyvážení, ale přece to sem napíši. Upravil bych: Hodnotu na 1/2 (takže by 10 přízraků stále stálo stejně, ale po narekrutování by nezabrali 2,5 města)
Dralgar Imagar:
  • Pavouci jsou určitě největší problém - melee jednotka, která je průměrná s tím, že zabírá mnohem více místa. Navrhované změny: snížit hodnotu na 1/5 - 1/3 / přidat exterminaci na jednotky s hodnotou nižší než 100 / zvýšit poškození na 2x - 4x / přidat šanci, že při rekrutování se může najít nějaká cennost v kokonu jako runy, vybavení do předešlých budov nebo třeba cennější pavouk (neznám jejich cenu, protože jsem je dlouho nehrál) / přidat možnost za několik run života přeměnit 100 - 1000 elfích lučištníků a stejný počet pavouků na 100-1000 elfích lučištníků na pavoucích - lepší staty, steč, jed
  • Druidi by podle mého názoru zasloužili změnit druh útoku z melee na ranged, což by ospravedlnilo i jejich hodnotu - když už jsou schopni naučit se magii, tak ať ji i využijí.
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Ladenie bohov

Post by žrout »

hm..

Vulkán:

mág ohně - tahle jednotka se propouští, stavíš je akorát kvůli arcimágům, kteří jsou velmi dobří. Pravda je, že start je za vulkána hodně obtížný, ale dá se zvládnout :)
magma golem - stejný princip jako mág ohně. Je víceméně nepoužitelný, ale stavíš je pouze kvůli bonusu - magmatickému obrovi, který za to už stojí :)

Dreadd:

lich - přijde mi v pohodě, musíš brát v potaz to, že ti vyvolá kostlivce, čili další jednotku, další štít atp. nehledě na to, v "late game" je lich velmi silný, pokud je v součinnosti s přizrakama
temný přízrak - to jsi asi jediný, kdo by ho buffnul, podle mě znovu velmi dobře vyvážen, zejména pro světy, kde bude cca 125 tahů na den :) Dreadd je prostě late game hero :)

Dralgar:

Pokud vím, nezmar už oznámil, že dralgar bude první, na koho se zaměří, tudíž nezbývá, než čekat a těšit se :)

PS: nechci všechno negovat, kdo tu něco navrhne, jen k tomu vyjadřuju svůj názor, protože asi nemám co lepšího na práci :D
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov

Post by nezmar »

ale v podstate si zhrnul aj moj nazor.

Ja hram za vulkana a predsa rekrutim aj magov ohna -> ako dalsia jednotka v druhom utoku je celkom dobra. Nevidim dovod preco by sa mali nejako upravovat jej staty
co osa tyka tych golemov. Vo verzii ako su, maju moc vysoku hodnotu aby sa s nimi dalo nieco robit. Preto ich moc nemavam ALE magmaticky golemovia sa oplatia, hlavne kvoli tomu, ze hadzu magmu a to je slusny bonus hned do prveho kola. Takze tam je hodnota podla mojho nazoru primerana

Co sa tyka Dreada -> ja skor zastavam nazor ze by to chcelo zvysit hodnoty a nie uberat :D , ale nastastie pre vas ma prehlasujete :roll: Dread (ak neratam Ascen) je momentalne najsilnejsi boh a ked je dostatocne posileny tak je prakticky neznicitelny. Zvlast v sucasnom stave, ze moze pridavat jednotky nad ramec svojich kapacit. Je mi jasne ze sa s nim clovek musi najviac narobit, ale aj tak je naddimenzovany :)

Dralgar a Aethar sa budu menit.

Dralgar uz ma vsetko pripravene a viac menej caka kym si dorobim blbosti a bude nahodeny. Dufam, ze to bude cesta k lepsiemu

U Aethara sa este musia doladit detaily a prejde updatom aj on :)
User avatar
ySpirit
Posts: 151
Joined: Wed 26. Feb 2014 19:20:57

Re: Ladenie bohov

Post by ySpirit »

Mágové ohně mi stejně přijdou slabší než jiné střelné jednotky - což je tím, že má navíc poměrně zbytečný ohnivý štít + s jeho rekrutem se přidávají další jednotky. Co takhle mu vzít pár hp, snížit obranu, snížit ohnivý štít a zvýšit mu aspoň ten dmg na 5?
Ohniví i lávoví golemové by stejně zasloužili nějakou úpravu - snížit dmg a útok, zvýšit hp a obranu a ještě snížit tu hodnotu. Zase nemám na mysli, aby se z nich stali topázový golemové s ohnivým štítem - jen aby byli k něčemu užiteční. (Magmový se nemusí měnit, ti jsou v pohodě - ti aspoň něco umí)

Lichovi, pokud už nic jiného, tak aspoň ten rekrut by se mohl zvýšit. Mít všechny budovy z undead větve Dreadda a mít stále rekrut maximálně 2 liche je skoro nic.
destiny
Posts: 10
Joined: Fri 07. Mar 2014 11:02:35

Re: Ladenie bohov

Post by destiny »

Nevidím důvod měnit nastavení přízraků je to burstovní jednotka
U lichů bych spíš přemýšlel o jejich úplném smazání a vymyšlení něčeho nového. Tak např. nemrtvý Ghoul nebo 2 varianta Gargoil s tím že by zůstali u druhé generace dreada tz. necro armáda. Stejně každý soudný člověk si radši postaví prokleté kněze stejně přízraci umí dělat kostlivce taky.
Dread je vyladěný dokonale na něm není téměř co měnit.

eště něco ke ghulovy a gargoilovi

GHOUL:
Damage 8
Útok 10
Obrana 5
Životy 50
Druh útoku 1
Iniciativa 3
Hodnota 100
Cena 5 lidi 100 zlatých

GARGOIL: Určitě magie smrti myslím 2 (-1 iniciativy), případně magie ledu 1
Damage 40
Útok 20
Obrana 12
Životy 150
Druh útoku 2
Iniciativa 8
Hodnota 250
Cena runa sněhu 500 mrtvých (z toho by bylo 5 jednotek celkem)
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov

Post by Kouji »

No Dread si žádný boost nezaslouží, ze začátku to má pořád poměrně lehké, dá se dát lehce údolí, hodně dobývání a ztráty se rychle dávají do kupy(za dreada dáš například město do 400tého tahu).
LIchové? Pořád je vyvoláváš pomocí nekromantů a ze začátku je fakt nepotřebuješ, je skoro lepší si dát ty kněze, protože kostlivci ti zabírají až příliš místa, ale rozhodně bych lichy nemazal.
Přízraci? Vzhledem k tomu, co dělají jsou momentálně na správné hranici, s 200 přízrakama a 200 stínama si dáš všechny démony kromě cosma( možná i jeho) pod 1% ztrát a to nemluvím o PVP, kde jediný bordel mu udělá Dhar s pláštěm z mucuse a toxickým bahnem( popř PKS) a skoro nemožně vybavený Dralgar.
Mágové ohně jsou slabší, ale vpodstatě tě zajímaj arcimágové ať už na začátku, nebo na konci, mágové jsou spíše jen taková cesta k nim. K Vulkánovi bych rozhodně neměl žádné výhrady, mi vyhovuje tak jak je. Je to démon, který si v 1/2 až 3/4 věku dá i ghor pravuse, i když s nějakýma 10-20% ztrátami. A dobývání za něj s slušnou taktikou taky není problém.
Dralgar je teď boostnutý, tak uvidíme jaké to bude, tam je momentálně složité se o něm bavit, taktéž Ether.
Dhar je dle mého názoru taky velice vyvážený, sice si nedává moc démony s meteority dokud nemá topaze nebo krakena, ale pak zas dává většinu démonů beze ztrát a ty co ne, na ty je vulkán. V PVP je taky porazitelný jen OP vulkánem nebo dreadem, možná OP dralgarem. Dobývání? Jeden z nejlehčích bohů v půlce věku, když se dobře rozjede.
Ghoro je podle mně taky dobře vyvážený bůh, vzhledem k tomu, že má ze začátku opravdu velký náskok oproti jiným bohům a má výborné jednotky, i když žádný štít, ale každý bůh nemůže mít štíty.
Crinis má poměrně lehký začátek a tam vyniká, i když je pak poměrně nepoužitelná, tam bych asi jen mírně vylepšil ty paladiny, nebo udělal nějaký quest na nějakou dodatečnou jednotku, která by byla místo domoobrany nebo by chodila například 1/tah.
Ascena? Ta je OP až až, tam bych viděl buďto nějaké ztížení na získání ascandentů nebo trochu snížit staty některých jednotek, protože ji neutankuje ani Dread či Dhar a nezabije ani Vulkán a to je na to expert. Démony ty sundává až příliš lehce, což je taky špatně.
Tohle je můj názor, třeba si něco z toho vezmete.
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov

Post by nezmar »

este spravim Aethara a potom co sa tyka ostatnych bohov, tak to vidim skor v pridavani druhych vetiev (tam kde niesu) aby mali hraci viac moznosti :)

inak mi pridu bohovia celkom hratelny a o to hlavne ide

U Ghora ale planujem nieco spravit so vzducholodami, nech to stoji zato :)

a crinis bude tiez musiet prejst malym updatom

A ascen? Osobne by som ju celu rad prekopal, ale drago s nou moc nechce hybat a tak uvidime ci sa s nou vobec nieco bude robit (vacsinu casu je uplne stopnuta a kym to tak je tak nema moc velky vpliv na hru).

Co sa tyka vasich navrhov, tak tie citam a sledujem velmi pozorne. Priebezne si zaznamenavam dobre (podla mna) napady a bud ich pouzijem, alebo mierne upravim alebo len necham na neskor. Ale urcite to pomaha ked prispievate svojimi napadmi :)
Daerwok
Posts: 26
Joined: Tue 08. Apr 2014 14:36:04

Re: Ladenie bohov

Post by Daerwok »

Já osobně bych udělal něco s Dharem

Jasně, že je to především silová armáda. Kamenožrouti, oživlá bahna.... ale NAPROSTO jí chybí střelci, nemají vůbec žádného, a to mi přijde jako chyba. Dal bych ji aspoň později jako nějakou bonusovou jednotku.

Krom toho bych asi zlevnil golemy, 10k peněz se mi zdá jako příliš moc (nebo bych ještě trochu více zvednul obranu, popř životy). Taky mága země bych trochu zlevnil, ale spíš méně run než peněz. Jasně, že má zkamenění, ale jednotek, u kterých se to hodí, není zase tolik.
Kouji
Posts: 518
Joined: Sat 08. Mar 2014 20:00:51
Location: Ostrava

Re: Ladenie bohov

Post by Kouji »

Tady rozhodně nesouhlasím, Dhar je 2. nejsilnější bůh, nepotřebuje střelecké jednotky, protože všechno vyštítujou topazi a bahno s kamenoužratama popř i krakenem rozjebou téměř vše v 3. kole. Kdyby měl střeleckou jednotky za bonus tak by ani nejsilnější Dread neměl šanci.
Golemové drazí? Asi neumíš hrát dhara, já mám bez větších problémů 10M+ a to nepočítám 40M ve vybavení. Obrana? S dharovou standartou/ tvrzenýma plátama mají snad největší obranu. Zvýšit životy? Ty asi chceš aby vulkán byl totální troska proti němu co? Už teď meteority jim nedělají skoro nic. Už teď nejsilnější vulkán/dread by byl rád kdyby mi meteority rozjebal půlku topazů.
Mág země se nepoužívá na jednotky jako jsou vesničani atd. , ale mají využití v dobývání/plenění a pak ve válce proti Dralgarovi, to že je neumíš použít, neznamená, že jsou drazí. Kromě toho do začátku si vystačíš s 2. mágy, což není skoro problém a později není vůbec problém mít 100 run života za 500 tahů.
Dread a Dhar jsou jediní bohové, kteří jsou skoro na 100% vyladění.
Když střelecké jednotky, tak udělat druhou větev, která nějakou bude mít, ale rozhodně bych nechal momentálního Dhara tak jak je.
Post Reply