
Pročítal jsem si tak nějak historii Land of Ice a jako klobouk dolů, někdo si s tím dal hodně práce ..


1) Tartarus - tento bůh sice na LoI uvězněný není (zatím, nevím co nezmar plánuje

Plenění: (pracovní název) Tartarova tvrz - Zvláštní druh plenění, síla neroste nebo Síla a odměna u těchto míst roste s každým dobytím Předzvěst a artefakty - např: Plán na stavbu
Školy Architektů, Nebeský krystal, Prapor krvavého šílenství, Prapor berzekra, Tvrzené ocelové platy, Ocelové platy, Rytířský jednoruční meč, Válečné bubny nebo jiné.
(pracovní název) Pozůstatky Tartarova chrámu - Tato místa mají konstantní sílu - runy věčnosti, zlato, předzvěst a náhodného artefaktu (Drtič lebek, Bastard, Těžká bojová sekyra, Nebeský krystal atd)
Jednotky: Nehmotný, Syn Tartarův a Umbra, pán stínů (pro začátek) ->
Nehmotný: Steč, Slayer
Syn Tartarův: Steč, Slayer, Unikátka
Umbra, pán stínů: Multy útok, Exterminace, Slayer, Unikátka
A další jednotky, které mohou zastupovat Tartaruse.. zde by byl prostor pro ostatní aby házeli návrhy.
2) Nové plenění - V simulátoru jsem si všiml jednoho boje, který by se mohl zakomponovat do plenění - Temné pobřeží - Síla a odměna u těchto míst roste s každým dobytím
Jednotky: Pán vod, Worloo, Vodní drak, Temná sépie, Oživlá voda, Strážce moří, Virgo..
To pro začátek stačí

