- ještě vymyslím nějaký příběh, už mám celkem jasnou představu o objevení iluzionárnáho ostrova, kdyžtak mi ho pomůžeš potom doladit, mám těm nějaké mezery..
sice příběh není důležitý, ale na iluzionární ostrov se čeká vážně věčnost


PROSÍM, NEŽ BUDEŠ NA NĚCO REAGOVAT PŘEČTI SI TO CELÉ, NAVRHUJI NĚJAKÁ ZMĚNY, původně jsem myslel, že už to píšu jako +- hotovou věc, tak jsem se tomu snažil dáe logickou posloupnost pro Nezmara, ale teď je v tom s těmi návrhy poněkud bordel

Iluzionární ostrov:
Jo čas obnovení bych dal jako katakomby? resp. jestli mají všechny plenění tohoto typ stejný čas, tak prostě stejný.
Při startu plenění jsou na ostrově tyto jednotky: (počet jednotek po každém dobytí stoupá: (tento počet + (tento počet x počet dobytí))
1. 100 x Iluzionární zeď
2. 4k x Iluzionární vosa - s předmětem (nepoužitelné iluzionární žihadlo) -vybavení pro unikátní jednotky
3. 2k x Iluzionárn střelec - s předmětem (nepoužitelný Iluzionární luk) -vybavení pro unikátní jednotky
4. 1k x Iluzionárn válečník - s předmětem (nepoužitelný iluzionární meč) -vybavení pro unikátní jednotky
5. Arcimág iluze - s Předmětem (Arcimágova koruna iluze) -vybavení pro Legendární jednotky
6. Učeň magie iluze
Staty jednotek:
Všechny Iluzionární (rasa Iluze) jednotky mají schopnost vyhnutí se která se odvíjí od právě probíhajícího kola:
1. kolo 75% šance se vyhnout
2. kolo 50%
3. kolo 25%
4. kolo 12,5%
5. kolo 6,25%
1. Iluzionární zeď:
dmg 0, útok 0, obrana 25, životy 500, inicativa 0, druh útoku 1, hodnota 10k
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, iluze
2. Iluzionární válečník
dmg 25, útok 15, obrana 4, životy 15, iniciativa 11, druh útoku 1, hodnota 100
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, steč 25, iluze
3. iluzionární střelec
dmg 10, útok 10, obrana 3, životy 5, iniciativa 5(pokud jí tedy ještě nechceš zvednout?), druh útoku 2, hodnota 50
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, multiútok 2, iluze
4. Iluzionární vosa
"Slyšíš nějaké bzučení, ale nic nevidíš, až najednou cítíš bolest z bodnutí"
dmg 1, útok 1, obrana 1, životy 1, iniciativa 1, druh útoku 4, hodnota 5
stav: neživá
rasa: iluze
schopnosti: imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, 100% imunita vůči magii, slayer, 100% jedový útok, iluze
5. Arcimág iluze
dmg 150, útok 10, obrana 8, inic 15, životy 10, druh útoku 4, hodnota 25k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti
- slayer, iluze
- nepředvídatelný útok - jednotka útočí náhodně na jednotky, jako první si vybírá jednotky druhem útoku 2,3,4 a až když dojdou tak 1
- znejistění protivníka - (Arcimág vyvolal hustou mlhu, která se roztáhla po celém bojišti, téměř nic nevidíme) jednotky netuší odkud přijde útok, sníží plošně obranu všem jednotkám (ano vč nemrtvých a neživých) o 1% x počet sesilatelů kouzla (zaokrouhledno nahoru)
Nějak jsme zapomněli na to, že by bylo vhodné, aby kouzlil před tím, než sám dá dmg, to by mělo jít nastavit ne? A také nevím, kam tuto magii zařadit? Jestli mezi iluzionární, nebo třeba mezi tu magii prastarých?
unikátní jednotka
předmět: Arcimágova koruna iluzí
Ta koruna by se možná měla přejmenovat, s magií iluze její schopnost ve výsledku nemá nic moc společného, takže spíše "Arcimágova koruna znejistění"?
A ještě jeden návrh, možná se pletu a pokud ano, tak tento návrh prostě nebude, ale někde jsem u něčeho četl (myslím u nějaké schopnosti nebo magie), že pokud už tu schopnost/magii nějaká jednotka provádí, tak se u ostatních jednotek ignoruje.. Pokud to tak je, tak by se ta koruna znejistění, mohla z legenedárního itemu stát itemem unikátním (a z arcimága by se stala obyč jednotka) a tato koruna mohla dávat 1% obrany dolů i v základním stavu a nemohlo by se stát, že ji budeš mít na každém generálovy, protože by se ta magie u ostatních nezaktivovala.. Asi se to "vyrušení" vztahuje jen na to konrétní kouzlo, takže by si v konečném důsledku mohl mít 1x 10% legendární korunu na hrdinovi + 1 x 1% (resp kromě nasazení proti dreaddovi -1bod obrany) na nějakém generálovy? Že by i základní koruna měla využití..
Případně pokud by tohle nešlo, tak bych i tak rád z ní neudělal možná úplně bezcenný předmět (jen skoro

6. učeň magie iluze
Dmg 50, útok 5, obrana 3, inic 10, životy 15,druh útoku 1, hodnota 10k
stav: živá
rasa: člověk
Schopnosti: slayer, imunita vůči ohnivému štítu, imunita vůči toxicitě, dáme mu nějakou imku na magii? nemusí být 100%, pokud ano, tak arcimágovy bysme ji měli dát taky a jemu možná těch 100%
Magie: multimagie iluze - jednotka vyvolává v prvním kole (Multimagie IV) - jednotka si vybere jestli vyvolá Iluzionární zeď, nebo vosu, nebo střelce, nebo válečníky - v plenění vyvolává zeď. počty závisí na počtu sesílatelů kouzla
1. Magie Iluze I - Jednotka vyvolá Iluzionární zeď. počet vyvolaných zdí záleží na počtu sesilatelů kouzla
2. Magie Iluze II - Jednotka vyvolá Iluzionární vosu. počet vyvolaných vos záleží na počtu sesilatelů kouzla
3. Magie Iluze III - Jednotka vyvolá Iluzionární střelce. počet vyvolaných střelců záleží na počtu sesilatelů kouzla
4. Magie Iluze IV - Jednotka vyvolá Iluzionární válečníky. počet vyvolaných válečníků záleží na počtu sesilatelů kouzla
Učeň magie iluze - Magie multimagie IV
Magie iluze I - 15 x zeď (výchozí -> takže je použita v plenění)
Magie iluze II - 600 x vosa
Magie iluze III - 300 x střelec
Magie iluze IV - 150 x válečník
odměny:
Klečíš nad umírajícím Arcimágem iluze. Než zemřel ještě pronesl: "Já se vrátím!" nemusí říkat nic jen ma napadl takový Easter egg

Když zemřel rozplynul se -šance na "Než se rozplynul, podařilo se nám vyříznout jeho srdce" šance na získání srdce je 0,5% za každého zabitého arciimága (u šanci jsem asi pospal špatně tak si to uprav
Jak tak klečíš nad prázdými šaty, které zbyli po Arcimágovi najednou koutkem oka postřehneš nějaký pohyb ve křoví, jdeš se tam podívat a na zemi leží zraněný Učeň iluze. Povídá: "prosím nezabíjej mě, budu bojovat ve tvé armádě a vím kde je arcimágova truhla!" Tak taková nabídka nelze odmítnout
- získali jsme do své armády Učně iluze (počet získaných Učňů je závisý na počtu dobytí (počet dobytí +1)
Arcimágova truhla:
100% šance na pád nějakého předmětu - udělat nějaký výběr, aby tam nepadal úplný odpad typu měděných plátů..
Otázka: zavést při těch 50/100/150 atd dobytích +1 artefatkt navíc?
A nebo plošně od začátku přidat třeba 5% šanci na 2 artefakt a 2% na třetí, to by se mi možná skoro líbilo i více


Popis nových předmětů a výrobních procesů do kovárny:
nepoužitelné iluzionární žihadlo
-unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný Iluzionární luk
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
nepoužitelný iluzionární meč
- unikátní jednotka získá šanci 5% na vyhnutí se
Arcimágova koruna iluze/znejistění
- 1) unikátní jednotka získá magii znejistění, kdy všem nepřátelským jednotkám klesne obrana o 1% zaokrouhleno nahoru
2) Unikátní jednotka získá 10% šanci na vyhnutí se
Arcimágovo srdce
- Unikátní jednotka získá 10% šanci na vyhnutí se
Nové věci v kovárně:
hlavní otázka: kolik těch nepoužitelných věcí má na tu výrobu být? vím že jsem původně psal 2 na základ 1 na upgrade, ale logicky by to mělo být naopak, nebo by mohli být 2+2, ale výš bych asi nešel..
1) Slonovinový luk + X nepoužitelných iluzionárních luků + 10 run věčnosti + 5M zlata = Luk iluzionárnch střelců
2) Rytířský jednoruční meč + X nepoužitelných iluzionárních mečů + 10 run věčnosti + 5M zlata = Meč iluzionárních válečníků
3) jedové střely + X nepoužitelných iluzionárních žihadel + 10 run věčnosti + 5M zlata = Žihadlo z iluzionární vosy
4) iluzionární luk + X nepoužitelných iluzionárních luků + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí luk iluzionárnch střelců
5) iluzioární meč + X nepoužitelných iluzionárních mečů + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí meč iluzionárních válečníků
6) iluzioární žihadlo + X nepoužitelných iluzionárních žihadel + Dráp draka + 10 run věčnosti + 10M zlata = Dračí žihadlo z iluzionární vosy
7) Koruna Arcimága iluze + Dráp draka + Srdce velemága iluzí + 30 run věčnosti + 30M zlata = Arcimágova koruna iluze z dračích kostínávrh jiného názvu: Arcimágova dračí koruna iluze
Vlastosti nových věcí z kovárny:
Meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer - říkám si jestli by spíše neměla získat nějakou steč? Válečníci slayer nemají a unikátky které vyvolávají by měli získat unikátní schopnosti těch jednotek, podle mého návrhu

Dračí meč iluzionárních válečníků - unikátní jednotka získá schopnost slayer - viz výše, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 3k iluzionárních válečníků
Luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se a vyvolá 1,5k iluzionárních střelců a multiútok 2
Dračí luk iluzionárnch střelců - unikátní jednotka získá druh útoku 2, 10% šanci vyhnutí se, +300% do zranění a vyvolá 6k iluzionárních střelců a multiútok 2 (nebo možná 3 když to má být upgrade?) u válečníků vidím, že jim ta steč pokud mi to schválíš.. při upgradu půjde určitě výše
Žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 20% jedový útok a vyvolá 3k iluzionárních vos no a unikátka u vos by měla mít slayer
Dračí žihadlo z iluzionární vosy - unikátní jednotce se druh útoku změní na 4, 10% šanci vyhnutí se, 10% jedový útok - to bude asi ukliknutí, že a má to být 100% jed? když základ má 20%, +300% do zranění a vyvolá 12k iluzionárních vos a zas slayer, vím že se toho asi bojíš, ale na hrdinovy budeš chtít mít vylepšnou korunu protože ji jinam prostě nedáš a generáloé se slayerem to už nebude tak hrozmé.. navíc když už je opraveno to expení hrdiny, tak ikdyby si nějakou část věku měl tento či ostatní z itemů na něm tak už mega boost expů nenasbírá

Arcimágova koruna iluze - legendární - unikátní, viz můj návrh výše jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 30% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (75%) ehm, teď jsem ztracen a nevím k čemu toto patří? stejně jako dole.. jestli to mělo být vyvolávání, tak jsem myslel, že ta koruna vyvolávat všechny jednotky nebude a že bude jen na to snižování obrany, znejistění protivníka (3%) - viz můj návrh výše
Arcimágova koruna iluze z dračích kost - legendární jednotce se změní druh útoku na 4, získá slayera, 50% šanci vyhnutí se, Magie iluze 2 (300%), znejistění protivníka (10%) - viz výše
No ještě máme co ladit

Uf už to znovu nepíšu, budu už jen upravovat tohle a hrnout to do prvního příspěvku a až to bude komplet hotové, tak tě požádám o češtinářskou opravu
