Page 1 of 2

Nekromanti

Posted: Fri 29. Aug 2014 22:50:36
by Raeleg
Ahoj,

mám navrch na trochu pozměnění nekromantů. Jedná by se o to, že by nekromanti nemohli vzkřísit liče z jednotky s typem útoku 1 (s výjimkou jednotek s nějakou magií, např. mág země (toto se netýká magie ohně)).

Dále bych ještě upravil předměty, které snižují iniciativu, aby ji nemohli snížit pod 1.

Myslím si, že tyto dvě změny hodně pomůžou vyváženosti ve hře.

Re: Nekromanti

Posted: Sat 30. Aug 2014 0:05:27
by Ripperman
ne, tyhle dvě změny jen zmrší dreadda :P :lol:

Re: Nekromanti

Posted: Sat 30. Aug 2014 0:36:56
by Raeleg
Ripperman wrote:ne, tyhle dvě změny jen zmrší dreadda :P :lol:
Zmrší to jednu strategii za Dreadda, která je dost nefér k ostatním bohům a dělá to hru daleko méně záživnou. Já bych to nazval doladění Nezmarovych změn, jelikož tyto problémy přišly právě s nimi. Tím je nechci nějak kritizovat, naopak, vítám je, ale mělo by se to všechno dobře doladit (když ty změny provedeš, tak nemůžeš přesně vědět, jaký to bude mít dopad). :-)

Re: Nekromanti

Posted: Sat 30. Aug 2014 0:55:40
by Vocas
Na prosto s tebou souhlasím :D

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 15:53:42
by denny
ved nekromanti su uplne zbytocna jednotka ... su neuveritelne drahi a to co ozivia je o nicom... ;) keby stali 50k a nie 500k tak by mozno mali zmysel.

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 15:58:20
by Kouji
denny wrote:ved nekromanti su uplne zbytocna jednotka ... su neuveritelne drahi a to co ozivia je o nicom... ;) keby stali 50k a nie 500k tak by mozno mali zmysel.
Promiň, ale větší blbost jsem neslyšel už měsíce :D . Z tohodle můžu jenom soudit, že jsi nikdy nehrát Dreadda na úrovni. Zvěstovatel soudného dne zadarmo? Normálně stojí 500k, runu ohně a runu nebes. Můžeš jít přes limity měst (aspoň zatím)? Jednotky, které snižují iniciativu? Zkus hrát Dreadda bez nekromatů a dej vědět, jestli někdy porazíš Ghor pravuse a pokud to dáš, tak já už od něj zachráním v té době 20+ měst na každém účtu.

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 16:23:33
by denny
ghor pravusa neporazim tak ci tak :D, momentalne mam postaveneho dreadda zombie, lich, rytier, soulkeeper - a ze fest lutujem ze som nahodil nekromantov..

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 16:28:12
by Kouji
Zombie se celkově hodí spíše k přízrakům, protože jsou štítovací jednotkou. Lichy nepotřebuješ, protože si je vyvoláš. Rytíři jsou fajn. Soulkeepery musíš mít v šíleném množství (200) aby ti opravdu štítovali. S touhle kombinací i celkem chápu, že lituješ.

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 17:53:09
by Ingr.T
No popravde jeste jsem se k nekromantun nikdy nedostal, ale ted hraji za nej a zatim me to stalo 2 mesta (chcíplo mi 20 přízraků), ale něco na tom s těmi nemrtvými je, osobně mi vadí 2 věci, za prvé hodnota koster (vysoká i když tomu rozumím proč), ale současně mi vadí, jak někdo může mít takovou armádu a živit ji když jsou mrtví (živit = ubytovací prostor rýpalové neřešte to). Napadla mě tak jedna zajímavá věc nazvěme ji třeba neudržitelnost nemrtvých, spočívá v tom, že nemůžeš mít nemrtvých více než je 5 000 ubyt míst, tedy hodnota 20 000. (Máš-li 10 měst, můžeš mít maximálně hodnotu armády 10*(10 000*4) +20 000 = 420 000). Osobně bych toto zavedl u všech bohů a dal tam podmínku půl roku neboli 6 kol. Pokud do té doby nezískáš města(osady, vesnice) či nepřijdeš o armádu, tak z tvé armády dezertuje 1-5 % hodnoty za kolo. (Tedy s 1 wurmem musíš mít přesně 2 města, mášli k tomu například i jednoho vesničana, tak ti jeden z nich dezertuje.)


Co si o dereztování myslíte?


A mám otázku na nezmara, za jak dlouho se temnota dostane z města (přízrak) nebo proč to město nemohu použít pro přízraky nové. Nebylo by lepší, kdyby se přízraci zdražili a přeměnila se jejich cena.
Musel bys třeba za 10 - 100k proklít město a pak je za 50 000 lidí a runy sněhu naverbovat. Speciálně by se udělala ikonka na počet obydlených prokletých měst (36 přízraků a 4 města = 36/40). Jinak mi to pořád nedává smysl. :lol:

Re: Nekromanti

Posted: Tue 16. Sep 2014 18:22:53
by Kouji
Popravdě se kostlivci v drtivé většině propouštějí, dokud nejedeš přes limit kapacity měst.
Dezerce je blbost. Když už, tak úmrtí. Ale to by se muselo nastavit, protože Wurm bude žít déle než člověk atd... To je scriptů, že by se z toho Nezmar dlouho nevyhrabal. Omezování nemrtvých nemá jakkoliv smysl. Města tě omezujou dostatečně.
Přízraky bych osobně neměnil. Oni jsou jediní, co Dreadda udržuje na uzdě. Pokud náhodou zrušit cenu město, tak jim dát hodnotu takovou, že by zabírali více, než o co jsi přišel. Proč? Když ti umřou, nepříjdeš o města ale neobětoval jsi města, takže v tomhle jsi v +, ale když ti ani jednou neumřou, tak na tom Dreadd hodně ztratí. Všichni zkušení hráči by tě proklínali :) .