
1) Úplné zrušení nebo rapidní zkrácení čekacích dob u modrých plenění. Hráči by poté byli omezování pouze silou armád, domnívám se, že to měl být původní význam modrých plenění.

2) Zrušení skore za Otrokářskou kolonii. Nevím jaká je logika za rozdáváním skore. Přijde mi ale, že je to skore za nic vzhledem k tomu, že je velmi snadné ji dobýt.
3) U svobodného města bych zavedl 50% (případně nějaké jiné procento) šanci na nezískání města pod svou kontrolu. (Napsalo by se něco jako: Město bylo během našeho útoku příliš poškozeno a nebude ho možné opravit.) Myslím, že možnost zisku 2 bonusových měst za den způsobuje nevybalancovanost hry. Nevím kolik lidí je schopno dobývat/plenit 2x za den (já dost vzácně...), ale přišlo mi lepší, když se dalo získat jen jedno město navíc. Nevím jak to teď chodí na hellu, ale tento bod by se možná měl týkat jen světu heaven.
Pište prosím své názory/připomínky, ale žádné hejty.
