Šla by udělat úprava, aby Paladin Světla měl z Praporu Světla plný bonus?
Jde jen o drobnost, ale přijde mi to takové symbolické a správné.
Reálně by mě dost potěšilo, kdyby to dalo Paladinům Světla i nějakou skrytou výhodu navíc, například, že oslabuje nemrtvé (-10% útok, obrana, zranění, iniciativa zasažené nemrtvé jednotce; nenásobí se počtem).
Výsledek: Ve hře se to nepozná, ale bude to pěkně symbolické.
PS: Myslím toho Paladina Světla, který chodí z Uprchlického tábora, ne Paladiny, které staví Criniska.
Paladin Světla a Prapor Světla
Re: Paladin Světla a Prapor Světla
ok, ale pridavam tam aj Exorcistu a Inkvizitora
Re: Paladin Světla a Prapor Světla
Tak Exorcistu ani Inkvizitora jako jednotku mít nemůžeme, tak tam ten Prapor světla nehraje roli. Nebo se pletu?
Re: Paladin Světla a Prapor Světla
zatial nie, ale je to jedna grupa a casom sa mozno objavia aj oni v uprchlickom tabore
cekovo uprchlicky tabor by bolo dobre prerobit a spravit atraktivnejsi aj v neskorsich fazach hry

cekovo uprchlicky tabor by bolo dobre prerobit a spravit atraktivnejsi aj v neskorsich fazach hry
Re: Paladin Světla a Prapor Světla
Ono možná by se to hodilo i u dalších budov...
Zlatý důl -> zlato se hodí vždy, ale v pozdější fázi hry je těch 5k už celkem dost málo.
Archeologický Tábor -> odměny jsou málo časté a jejich výše je pak taky na konci věku zanedbatelné.
Škola Architektů -> hodí se po celou dobu a je to stále velmi dobrá budova.
Uprchlický Tábor -> poskytuje nové stacky jednotek (obecně se hodí), jen o zanedbatelné velikosti, ale i tak to, že je to stack navíc hraje roli například u IP.
Takový první letmý návrh je upravit důl a tábory tak, že by jich šlo mít více a počet by byl závislý na velikosti říše (počtu měst). Například jednou za každých 10 měst.
- ke každému by bylo potřeba opětovně použít mapu/plán -> zvýšila by se tím jejich využitelnost
- v přehledu budov by se psalo číslo, kolikrát daná budova byla postavena
Zlatý důl -> zlato se hodí vždy, ale v pozdější fázi hry je těch 5k už celkem dost málo.
Archeologický Tábor -> odměny jsou málo časté a jejich výše je pak taky na konci věku zanedbatelné.
Škola Architektů -> hodí se po celou dobu a je to stále velmi dobrá budova.
Uprchlický Tábor -> poskytuje nové stacky jednotek (obecně se hodí), jen o zanedbatelné velikosti, ale i tak to, že je to stack navíc hraje roli například u IP.
Takový první letmý návrh je upravit důl a tábory tak, že by jich šlo mít více a počet by byl závislý na velikosti říše (počtu měst). Například jednou za každých 10 měst.
- ke každému by bylo potřeba opětovně použít mapu/plán -> zvýšila by se tím jejich využitelnost
- v přehledu budov by se psalo číslo, kolikrát daná budova byla postavena