Buh - Dreadd

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » úte 04. srp 2015 23:32:00

to v zadném případě. žádnou upravu, která by zvedla hodnotu přizraků nezavádět. :)
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ingr.T » čtv 06. srp 2015 12:58:19

Ripperman píše:to v zadném případě. žádnou upravu, která by zvedla hodnotu přizraků nezavádět. :)


Nesouhlasim, když zvednout tak rozumně třeba, ale spíš by mi sedělo zdražit přízraky. Nebo i když to bude pracnější a tak můžeš přízrakům dát že cena poroste s jejich počtem. Pro kouji, v tomto případě nevím proč. Jen říkám bylo by to zajímavé.
Ingr.T
 
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 03. črc 2014 15:34:33

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » čtv 06. srp 2015 13:40:11

Takže jako přízraky by se měli zdražit, aby když s nima hraje někdo, kdo to hrát neumí a chcípnou mu, aby si je hned narekrutil znova.... A smysl této úpravy je přesně v čem ? A když někomu chcípne bahno, tak by ho hned měl dostat taky zpátky. Vlastně všichni bohové by se měli hrát jako ghoro a pokaždý když lidem chcípne armáda, měli by ji dostat do pár tahů zpátky. Jen hlavně nezvýhodňovat nikoho, komu ta armáda každou chvíli nechcípá.

Slyšel jsem už hodně návrhů na zdražení přízraků, ale tenhle je teda nejvíc přitažený za vlasy. Zvedneme cenu přízraků, aby jich nikdo nemoh mít hodně a když někomu chcípnou, aby ho to nebolelo. :shock: Já jsem pro přesně opačnou cestu. Ještě víc zdražit cenu přízraků a snížit jejich hodnotu. :P

Popřípadě udělat varianty - prokleté město (jak je teď) bude fungovat jako teď. A stavbu: Prokleté město pro nooby = město zůstane, a bude rekrutovat přízraky nooby, jejihcž hodnota bude 15 tis. :P
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Kouji » čtv 06. srp 2015 14:03:32

Jsem rád, že se konečně někdo našel s podobným názorem.
Dle mého názoru je to pro nováčka tak, že první věk se rozjebává a rozjebává, další věk už méně. Po nějakém třetím až pátém věku se rozjebe na své nepozornosti.
Dvě varianty ani snižování přízraků bych nedělal, to je taky na hlavu :D .
Kouji
 
Příspěvky: 518
Registrován: sob 08. bře 2014 22:00:51
Bydliště: Ostrava

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » pon 10. srp 2015 9:00:29

Ripperman píše:Takže jako přízraky by se měli zdražit, aby když s nima hraje někdo, kdo to hrát neumí a chcípnou mu, aby si je hned narekrutil znova.... A smysl této úpravy je přesně v čem ? A když někomu chcípne bahno, tak by ho hned měl dostat taky zpátky. Vlastně všichni bohové by se měli hrát jako ghoro a pokaždý když lidem chcípne armáda, měli by ji dostat do pár tahů zpátky. Jen hlavně nezvýhodňovat nikoho, komu ta armáda každou chvíli nechcípá.

Slyšel jsem už hodně návrhů na zdražení přízraků, ale tenhle je teda nejvíc přitažený za vlasy. Zvedneme cenu přízraků, aby jich nikdo nemoh mít hodně a když někomu chcípnou, aby ho to nebolelo. :shock: Já jsem pro přesně opačnou cestu. Ještě víc zdražit cenu přízraků a snížit jejich hodnotu. :P

Popřípadě udělat varianty - prokleté město (jak je teď) bude fungovat jako teď. A stavbu: Prokleté město pro nooby = město zůstane, a bude rekrutovat přízraky nooby, jejihcž hodnota bude 15 tis. :P


neviem ci si odpisoval na moj prispevok, ale ak ano, tak si to zrejme nepochopil. :)

Ak ja znizim prizrakom cenu (nebude sa platit mestom tak ako doteraz) tak musim zvysit ich hodnotu. Minimalne o tu cenu aby zaberali to miesto v meste, ktore ti nebude odobrate.

Momentalne 10 prizrakov stoji 1 mesto -> cize kazdy z nich ma skrytu hodnotu 4000. Lenze je tam dalsia skryta hodnota, ze ked ti nahodou zomru tak to mesto ti nikto nevrati.
Momentalne ma prizrak hodnotu 10k.
Ja rozmyslam nad zdvyhnutim hodnoty tak na 15k-17k s tym, ze cena prizrakov (rekrut) by nebolo mesto, ale zlato a ludia -> na vybudovanie "mesta prizrakov" a obetovanie dostatocneho poctu ludi.

Ano, hodnota bude vacsia ako predtym, ale zostane ti mesto, kde stale budes mat 10k ludi, ktory ti produkuju zlato. A samozrejme bonusy, ktore su viazane na pocet mest (prirastok ludi, rekrut, ...)

o znizovani hodnoty nemoze byt ani rec. Prizraci su uplne ina kategoria ako vsetky ostatne jednotky. Ked ich ma clovek dost tak ani hodnota 500 pre kostlivcov by nebolo dostatocna
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » pon 10. srp 2015 10:30:30

takže by to bylo zdražení :P
Město navíc nikdo nechce. :P
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » pon 10. srp 2015 11:06:15

Ripperman píše:takže by to bylo zdražení :P
Město navíc nikdo nechce. :P


zaujimave, ja som mal stale dojem, ze tu furt niekomu vadi, ze musi platit mestami za prizraky (mesta su to najcennejsie). Ale ok, tak nechcete zmenu, tak to nema zmysel robit
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod death » pon 10. srp 2015 12:22:13

podla mna je to dobre upravene predsa len je to nepriamo najsilnejsia jednotka v hre takze postih mesta by tam mal byt....
death
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 09. říj 2014 11:52:38

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod Ripperman » pon 10. srp 2015 14:24:42

Přesně tak. Dreadd je ok, v něm se nešťourat. Teda pokud s ním chceš něco udělat, tak snížit hodnotu kostlivců. 10 je stále hodně. :P
Ripperman
 
Příspěvky: 513
Registrován: pát 04. črc 2014 16:29:00

Re: Buh - Dreadd

Příspěvekod nezmar » pon 10. srp 2015 14:53:50

Ripperman píše:Přesně tak. Dreadd je ok, v něm se nešťourat. Teda pokud s ním chceš něco udělat, tak snížit hodnotu kostlivců. 10 je stále hodně. :P


ale vobec nie, pretoze ho posilis 5x :)
Uživatelský avatar
nezmar
Administrátor
 
Příspěvky: 994
Registrován: pon 27. led 2014 9:42:38

PředchozíDalší

Zpět na Hlavná diskusia

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník