Ladenie bohov

Vaše nápady, postrehy, návody a vlastne všetko čo sa týka samotnej hry :)

Ktorí z bohov potrebuje najakútnejšie vyladenie

Dralgar Imagar
5
9%
Æther
15
26%
Dhar
10
18%
Dreadd
4
7%
Vulkán
3
5%
Ghoro
2
4%
Crinis
6
11%
Ascendancy
12
21%
 
Total votes: 57

User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Ladenie bohov

Post by John-ka »

Aether má akorát slayer, ale nemá to ničím podpořené. Ve výsledku ty jednotky maj akorát vysokou hodnotu a nic. Takže zvýšit dmg? (Jinak chybí štít anebo něco se slušným útokem i když nemůžou mít všichni wurma a ascendedy). Ale obři jsou fajn, hydry a hvězdy se taky daj. Takže vyladit první dvě budky (tři-šamani by taky mohli mít boost). Nějakým způsobem umožnit zvednou rekrut v první budce (runy ledu/nebes? stejně není co s nima).

U dralgara jsou k ničemu pavouci.

Crinis by chtěla potunit paladiny, jsou použitelní akorát na stíny a obří kostlivce (a stíny jdou většinou něčím jiným na počet a obry zabijou svatí válečníci). Dal bych jim aspoň taky posílení útoku (stejně jako svatí válečníci), když už ne slayer. (U zasvěcenců (a jednotek používajících multimagii obecně) by bylo fajn někde si nastavit co za schopnost mají používat obecně-zrovna obrana je u nich nejméně využitelná a překlikávat si to při každém eventu je lehce opruz).
drago wrote: je nutné si předem říct, kolik je ideální počet tahů a toho se do budoucna držet, žádných 500 jako je teď :)
Různý počet tahů je fajn, když to teda není extrém(i když jednou za rok...). Ale bylo by lepší spíš určit rozmezí odsuď pocuď než jedna hodnota a ta nastálo. I tím se ty věky přecejen trochu odliší a je to změna (což se naštěstí dělo).
drago wrote:- u některých kombinací může dojít k situaci, že se hráč zasekne. Například i když má X krát větší armádu, tak mu chybí jednotka na dorazení většího množství různých jednotek. Takže by se hodila přidat nějaká bonusová jednorázová....
Typycky chybí u crinis, dralgara bez bizonů (i když obři jsou stejně takoví k ničemu), aethra bez hvězd. A to by na ty splozence stačilo prostě zprovoznit masku medůzy a udělat nějaké dobývání, zpřístupňující jednotku schopnou to obléct.

(nápad-případně najmou někde jednorázovou pomoc za ne úplně levno pro ten konkrétní boj-takovýho specialistu. třeba lovce draků (teda splozenců), ničitele opevnění (bonus do útoku proti neživým jednotkám čili zdem).
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
User avatar
Sunamar
Posts: 29
Joined: Sun 02. Feb 2014 9:09:58

Re: Ladenie bohov

Post by Sunamar »

Já naprosto souhlasím, co mě ale nejvíce štve je, že jsem Ascendancy nehrál tak dlouho, že už ani nevím, co je na ní potřeba doladit :D A taky Battleground - mohli bysme ho zase spustit jednou, ne? Byla by to sranda si myslim :)
Co se dalších bohů týče:

Vulkán - chybí mi něco na tankování, magmatický obr má jen 86K life a jeho smrt by mě asi přiměla zrušit účet.
Aether - Tady akorát boost do šamanů a možná udělat nějaký ten upgrade na tu první budovu, že bych si mohl vybrat, jestli budu rekrutovat vyznavače nebo zasvěcence.
Dralgar - Tady by to asi chtělo boost pavouků, jelikož druidi alespoň dávají elfům zdarma surky, když už nic jinýho. Jinak je to celkem v poho si myslím :)
Dhar - Toho moc nehraju, ale asi bych dal mágům země imunitu na oheň, ať se s nima dá kosit i např: Kamenný obr :)
Dreadd - Nekromantům bych dal útok č. 2 a nebo jim alespoň pořádně boostnul damage a útok - nemám rád, když mi zabírají půlku celkového prostoru a pak stejně ubírají míň než 2000 kostlivců :)
Crinis - Tady mi chybí asi lepší zužitkování těch Paladinů, je to přeci poslední jednotka :)
Ghoro - Žádná výčitka, ten mi přijde tak nějak v pohodě :)

To je moje vyjádření k tématu: Co vylepšit na bozích :) Neříkám, že tenhle text je od teď nové Desatero božího kázání, ale je to můj názor :)

Sunamar
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Ladenie bohov

Post by žrout »

sunamar:

vulkán - proč dávat vulkánovi štít? Je to nesmysl, taktika za vulkána je dát co nejvyšší dmg, než soupeř vůbec zaútočí (tzn. stačí zaštítovat meteority). Nevidím využití pro vulkána se štítama, efreeti zadara by měli stačit :) Pokud potřebuješ na vulkánovi v boji štítovat (a OV a efreeti nestačej), něco bude špatně :)

aether - je to nějaký pátek, co jsem ho hrál, ale myslím, že tam by bohatě stačilo snížit hodnoty a byl by rázem hratelný (možná se pletu :) )

dralgar - pavouci jsou k ničemu, to je pravda.. já bych ještě posílil druidy a enty(nějak, nevím jak), aby vyvolávali víc entů popřípadě jim ubrat hodnotu, aby prostě ti enti měli význam

dhar - silnej až až, je potřeba si sehnat item na ty mágy země, ale mně se tradičně stává, že jich 5 třeba spálím na chrámu ohně.. zamrzí, no.. :D

dreadd - Cílem nekromanta není dávat dmg, ale vyvolávat jednotky. Posílení útoku a dalších bojových statů je v tomhle ohledu úplně k ničemu :) A zvýšení dmg by zbytečně usnadnilo získávání obřích kostlivců apod.

crinis - ta mi přijde vybalancovaná, proč se vám nezdá ok? :D Stíny zapláčou ...

toť můj názor :))

PS: velice se mi líbí Johnův nápad ohledně "placeného rekrutu" speciálních jednotek! To je podle mě pecka :) Navíc by se tím dalo řešit spousta věcí, dát tam třeba něco jako Matka pavouků - nic lepšího mě nenapadlo :D (pavouci jsou v boji posíleni o 500% nebo tak něco), ale tahle jednotka - koupená či jinak získaná by vydržela třeba jen jeden boj a znovu by se dala pořídit až za dalších 24 hodin například. Ten nápad je perfektní, dalo by se tím boostovat jednotky, které to potřebují :)
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Ladenie bohov

Post by John-ka »

žrout wrote: ...dát tam třeba něco jako Matka pavouků - nic lepšího mě nenapadlo :D (pavouci jsou v boji posíleni o 500% nebo tak něco)...
Na to by se hodil zlatej pavouk, kterej už ve hře je. Akorát by s tou budkou chtělo nějak zvýšit šance na jeho příchod (nebo za něco koupit.


Ještě bych možná zvýšil maličko hodnotu wurmů, na nějakých 120nebo 125k. Moc životů s velkou obranou, na těch 100k co maj teď. A jak žrout říká, přidat druidům (víc vyvolaných jednotek a rekrut, jak to člověk někde rozbije, tak se taky nedaj pořádně dotočit).
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
RebelFay
Posts: 1
Joined: Fri 31. Jan 2014 12:43:34

Re: Ladenie bohov

Post by RebelFay »

Zdravím, rád hraji za Dhara, tak se velmi stručně vyjádřím k němu. Je pravda, že je to silný bůh, nicméně do doby, kdy nemáte krakena, je to o ničem vcelku. Určitě bych uvítal jako bonusovou jednotku (třeba za nějaký event) např. vrhače kamene nebo něco podobného, s čím by se útočilo už ve druhém kole. Nebo by se toto mohlo realizovat celkově v nějaké druhé větvi dhara, která by jistě oživila hru za tohoto boha. Ale abych pravdu řekl, nevím kam by se to mělo odvíjet, jen prostě mi u Dhara něco chybí.
žrout
Posts: 49
Joined: Mon 27. Jan 2014 14:49:55

Re: Ladenie bohov

Post by žrout »

jestli chceš útočit ve druhém kole, tak nehraj dhara. Proto je tu víc bohů, proto hrajeme LOI, protože je neskutečně VARIABILNÍ a umožňuje prakticky nekonečno strategií (určitě ještě existuje nějaká, která je mrtě, ale není hraná :D ). Dhar je perfektní bůh, skvělý na plenění, dobývání, do války. Za to platíš cenu, že jednotky jsou drahé a pomalu se rekrutují. Kraken je fajn, ael není stěžejní jednotkou dhara. Tou je bahno a štít - topáz.

Daní dhara je, že prostě uštítuješ protivníka a pak jím projedeš jak nůž máslem skrz slayer. Naopak třeba vulkán se snaží usmažit soupeře dřív, než ten se vůbec k něčemu dostane. Sakra lidi, myslete trochu!

Nejdřív někdo chce štít pro vulkána, pak někdo jednotku s útokem ve druhém kole pro dhara. Proč tam nevidíte ten potenciál? Tu možnost taktizovat? To je tak naschvál, že každému bohu něco chybí a v něčem vyniká, je na vás najít optimální strategii, nemusíš jet čistě dhara, můžeš jet různý komba s ledníma obrama třeba.. :!:
Nepodezírej lidi ze špatných úmyslů, pokud to lze vysvětlit debilitou.
kronas
Posts: 5
Joined: Mon 27. Jan 2014 10:23:35

Re: Ladenie bohov

Post by kronas »

Nezapoměňtě na ghora, trošku mu dolaďte vzducholodě, na poslední budovu fakt nic moc (tak možná 10x víc paraglánů :D) a sabotér by si taky zasloužil trošku použitelnosti (stačila by snížit hodnotaú
User avatar
John-ka
Posts: 100
Joined: Fri 31. Jan 2014 21:29:33
Location: Uherčice
Contact:

Re: Ladenie bohov

Post by John-ka »

Co kdyby dostal dhar možnost si udělat taky obra? Jako vulkán má magma obra, tak dhar by si dělal z kamených golemů kamenýho obry (jako jsou třeba v druhé části hlídky). Sice by to bylo posílení, protože by dhar měl další jednotku, ale hráč by nemohl využít vylepšení dolu na mramor-topaz a tím pádem by musel volit jestli to nebo to. (A když by to bylo pořád moc OP, tak by po vylepšení na mramor/onyx/topáz ti kamení obři odešli, že nemaj kde bejvat).
Není důležité vyhrát, ale přežít. I když vyhrát je taky fajn. Obzvlášť, když vyhraju já.
Patejl (Jiří Kulhánek)
User avatar
nezmar
Administrátor
Posts: 1603
Joined: Mon 27. Jan 2014 7:42:38

Re: Ladenie bohov

Post by nezmar »

V tomto pripade by snad bolo mozne pridat novu budovu namiesto 3tej nez to nejako komplikovat. Aj ked si niesom uplne isty ci by hral niekto dhara bez topazovych golemov :D
User avatar
King
Posts: 41
Joined: Mon 27. Jan 2014 16:03:14

Re: Ladenie bohov

Post by King »

Možno by pomohlo keby sa dá spraviť obor až z topázov :D
Post Reply